Jasně,ale i když byla výluka Pankráce, taky jezdily pankrácké vozy na linkách 22,26 a nejsou to pravidelné Pankrácké linky.Béďa Trávníček píše:Z čeho tak soudíš? Však jen budou z Hloubětína a Pankráce vypravovat Kobylisy....9001 píše:Tak že by se podívalo KT8 na 10,16
Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10227
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Tak že by se podívalo KT8 na 10,16Martin píše:Tajemství vypravování vozů z vozovny Kobylisy rozluštěno (samozřejmě díky Petrovi ). Tedy: o vypravení kobyliských vlaků se od 1.9. podělí vozovny
-HLOUBĚTÍN (celotýdenně 26 denních/8 nočních vlaků)- linky 5, 10, 11 (vík.), 12, 14, 15, 16 (vík.), 17, 25, 53 a 55
-PANKRÁC (jen v pracovní dny 23 vlaků)- linky 10, 17 a 19
Veškeré šejdry budou na údržbu zatahovat do vozovny Hloubětín, tedy 3 vlaky ráno PA-HL, odpoledne HL-PA.
no vidis.. kdopak to kecal o zizkove?Martin píše:Tajemství vypravování vozů z vozovny Kobylisy rozluštěno (samozřejmě díky Petrovi ). Tedy: o vypravení kobyliských vlaků se od 1.9. podělí vozovny
-HLOUBĚTÍN (celotýdenně 26 denních/8 nočních vlaků)- linky 5, 10, 11 (vík.), 12, 14, 15, 16 (vík.), 17, 25, 53 a 55
-PANKRÁC (jen v pracovní dny 23 vlaků)- linky 10, 17 a 19
Veškeré šejdry budou na údržbu zatahovat do vozovny Hloubětín, tedy 3 vlaky ráno PA-HL, odpoledne HL-PA.
Tajemství vypravování vozů z vozovny Kobylisy rozluštěno (samozřejmě díky Petrovi ). Tedy: o vypravení kobyliských vlaků se od 1.9. podělí vozovny
-HLOUBĚTÍN (celotýdenně 26 denních/8 nočních vlaků)- linky 5, 10, 11 (vík.), 12, 14, 15, 16 (vík.), 17, 25, 53 a 55
-PANKRÁC (jen v pracovní dny 23 vlaků)- linky 10, 17 a 19
Veškeré šejdry budou na údržbu zatahovat do vozovny Hloubětín, tedy 3 vlaky ráno PA-HL, odpoledne HL-PA.
-HLOUBĚTÍN (celotýdenně 26 denních/8 nočních vlaků)- linky 5, 10, 11 (vík.), 12, 14, 15, 16 (vík.), 17, 25, 53 a 55
-PANKRÁC (jen v pracovní dny 23 vlaků)- linky 10, 17 a 19
Veškeré šejdry budou na údržbu zatahovat do vozovny Hloubětín, tedy 3 vlaky ráno PA-HL, odpoledne HL-PA.
No já tam dneska zatahoval s 2/53... No kdyby se mi nechtělo tolik spát tak bych vozovnu prolezl víc, ale jen jsem fotil tu 8455+6 co stála vedle nás, pak jsem se byl podívat u měřáku a šel jsem si nafotit všechno na koleji smrti takže k 8453+4 jsem se nedostal a ani nevim kde stáli.9001 píše:Tam je pěkně rušno. Téhož dne,když jsem tam byl,tak tam byl předemnou jeden člověk s kamerou.
Nemáš náhodou nějek líp vyfocenou tu 8453+8454?
Tady byl někdo v Kobylisých. (neboj já tam byl dneska taky, ale dřív než ty)9001 píše:Fotografie z vozovny Kobylisy na stránkách http://www.tram9001.goo.cz
Na fotografiích nechybí čerstvé novinky jako 8453,8454,8455,8456. Také interiér ex Samsunga 6824(kolej smrti) a mnoho dalšího.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10227
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Fotografie z vozovny Kobylisy na stránkách http://www.tram9001.goo.cz
Na fotografiích nechybí čerstvé novinky jako 8453,8454,8455,8456. Také interiér ex Samsunga 6824(kolej smrti) a mnoho dalšího.
Na fotografiích nechybí čerstvé novinky jako 8453,8454,8455,8456. Také interiér ex Samsunga 6824(kolej smrti) a mnoho dalšího.