Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 30.6.2005 15:05

MOp píše:jj ex oriflame je des a hruza.. uz aby sel do dilen..
Pádá z toho reklama i s lakem viz dvířka zásuvky. Něco podobného bylo 7070 ale to již je z dílen zpátky a vypadá o moc lépe

MOp

Příspěvek od MOp » 30.6.2005 15:01

Pepa píše:No jak které soupravy, ale většina jich zůstává. Např. 7018+6514 jezdí docela dlouho. To že vídáš 7046+6708 a 7031+7038 dva roky je dobrej nesmysl, třeba před dvouma roky, jedila 7046+6645 ex fernet citrus. Spřahování vozů se mění na různých potřebách, nehodách a pod. A noční vozy, které vyjíždějí na den se spřahují podle toho v jakém pořadí zatáhnou. Snad nejdéle spojená souprava bývala 7012+7013 a teď 7017+6529 ´-oba vozy jsou zralé na reko.

P.S: je lepší si nic nezapisovat páč to stejně nemá cenu
jj ex oriflame je des a hruza.. uz aby sel do dilen..

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 30.6.2005 14:45

6432 píše:Mám dotaz k vozovně Strašnice, proč tak úplně "nechutně" mění často spojování souprav?? ( :lol: Mně už kvůli tomu, jak si to zapisuju a furt přeškrtávám, dopsaly 2 propisky!!! :lol: )
Ale teď vážně: Řekl bych, že nějak hodně často nebourají, takže nevidím důvod proč to tak často měnit... Např. 7018,7021,7024,5,6,7,7033,7049 aj. -ty jsou každý den v podstatě v jiném složení. Jednou si vyjedou na linku 5 jako sólo, pak se na 1 den spojí s nějakým svým nočním kolegou a furt dokola... Můžete si tipnout, jak dlouho vydrží soupravy 7024+7025 a 7026+7027, které jsem viděl v poslední době :lol: :lol: :lol: -4 známí nočníci, ale musí se spojit!! U jiných vozoven takový fofr není..!

O to víc mě zaráží 2 STR. soupravy, a to 7046+6708 a 7031+7038- tyto vídám v tomto složení na 100% už asi 2 roky. A to je na Strašnice Velmi hodně!!! (nepočítám samozřejmě reklamy 7077+7076 aj.-u kterých ta reklama je drží pospolu- i když i tady už jsem viděl výjimku..) Proč zrovna tyto dvě???
Předem dík za odpověď, o tomto by asi nejvíc věděl Radek31, který ve vozovně pracuje a tudíž by mohl odpovědět jak to chodí ve voz. STR.

No jak které soupravy, ale většina jich zůstává. Např. 7018+6514 jezdí docela dlouho. To že vídáš 7046+6708 a 7031+7038 dva roky je dobrej nesmysl, třeba před dvouma roky, jedila 7046+6645 ex fernet citrus. Spřahování vozů se mění na různých potřebách, nehodách a pod. A noční vozy, které vyjíždějí na den se spřahují podle toho v jakém pořadí zatáhnou. Snad nejdéle spojená souprava bývala 7012+7013 a teď 7017+6529 ´-oba vozy jsou zralé na reko.

P.S: je lepší si nic nezapisovat páč to stejně nemá cenu

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 30.6.2005 14:28

Mám dotaz k vozovně Strašnice, proč tak úplně "nechutně" mění často spojování souprav?? ( :lol: Mně už kvůli tomu, jak si to zapisuju a furt přeškrtávám, dopsaly 2 propisky!!! :lol: )
Ale teď vážně: Řekl bych, že nějak hodně často nebourají, takže nevidím důvod proč to tak často měnit... Např. 7018,7021,7024,5,6,7,7033,7049 aj. -ty jsou každý den v podstatě v jiném složení. Jednou si vyjedou na linku 5 jako sólo, pak se na 1 den spojí s nějakým svým nočním kolegou a furt dokola... Můžete si tipnout, jak dlouho vydrží soupravy 7024+7025 a 7026+7027, které jsem viděl v poslední době :lol: :lol: :lol: -4 známí nočníci, ale musí se spojit!! U jiných vozoven takový fofr není..!

O to víc mě zaráží 2 STR. soupravy, a to 7046+6708 a 7031+7038- tyto vídám v tomto složení na 100% už asi 2 roky. A to je na Strašnice Velmi hodně!!! (nepočítám samozřejmě reklamy 7077+7076 aj.-u kterých ta reklama je drží pospolu- i když i tady už jsem viděl výjimku..) Proč zrovna tyto dvě???
Předem dík za odpověď, o tomto by asi nejvíc věděl Radek31, který ve vozovně pracuje a tudíž by mohl odpovědět jak to chodí ve voz. STR.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2606
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 19.6.2005 21:15

6432 píše:
fricoolinek2 píše:Nebyla by nejlepší Vozovna za smyčkou Sídl. Barrandov....

Vypravovala by vozy schopný zdolat TT H-Barr a taky neleží v zátopovym pásmu...a poměr levobřežních a pravobřežních vozoven by se zkorigoval na poměr 3 : 5, nepočítám-li za vozovnu ÚDDP.
To by asi nebylo to nejlepší, protože je to hrozně daleko od první křižovatky s jinou TT-takových 20 min. jízdy!! To by na Barr nemusely jezdit žádné pravidelné linky, protože by to všechno zvládaly pobírat výjezdyXzátahy+13ka :lol: :lol: :lol: (no-skoro) To by bylo asi hodně ďábelskozajímavé.... :o
Na první křižovatku (na Laurovou) je to asi 13 minut, na Anděl je to 14 minut a to se zastávka na pravidelný lince.

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 19.6.2005 2:07

fricoolinek2 píše:Nebyla by nejlepší Vozovna za smyčkou Sídl. Barrandov....

Vypravovala by vozy schopný zdolat TT H-Barr a taky neleží v zátopovym pásmu...a poměr levobřežních a pravobřežních vozoven by se zkorigoval na poměr 3 : 5, nepočítám-li za vozovnu ÚDDP.
To by asi nebylo to nejlepší, protože je to hrozně daleko od první křižovatky s jinou TT-takových 20 min. jízdy!! To by na Barr nemusely jezdit žádné pravidelné linky, protože by to všechno zvládaly pobírat výjezdyXzátahy+13ka :lol: :lol: :lol: (no-skoro) To by bylo asi hodně ďábelskozajímavé.... :o

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2606
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.6.2005 16:44

Nebyla by nejlepší Vozovna za smyčkou Sídl. Barrandov....

Vypravovala by vozy schopný zdolat TT H-Barr a taky neleží v zátopovym pásmu...a poměr levobřežních a pravobřežních vozoven by se zkorigoval na poměr 3 : 5, nepočítám-li za vozovnu ÚDDP.

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Re: Pankrác

Příspěvek od dušan » 23.5.2005 18:30

P_V píše:Přečetl jsem v časopise Městská doprava, že jedním z cílů rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác byla maximalizace přímých úseků před halami a tak navýšení odstavovací kapacity dvora. Maximalizace se povedla, ale z těch fotek to vypadá, že námezníky jsou nasázeny velice blízko halám, že se tam toho moc nevejde. Kolik se tam vlastně vejde vozů na délku před vrata?
většinou celá jedna souprava, dříve to tak nebylo. vyjímku tvoří koleje 1-5, tam stávají většinou sóla

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4104
Registrován: 23.11.2003 18:49

Pankrác

Příspěvek od P_V » 23.5.2005 17:50

Přečetl jsem v časopise Městská doprava, že jedním z cílů rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác byla maximalizace přímých úseků před halami a tak navýšení odstavovací kapacity dvora. Maximalizace se povedla, ale z těch fotek to vypadá, že námezníky jsou nasázeny velice blízko halám, že se tam toho moc nevejde. Kolik se tam vlastně vejde vozů na délku před vrata?

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Tom » 14.4.2005 17:05

Diskuze o všech vozovnách (technické zázemí, kolejiště...)

Odpovědět