Pádá z toho reklama i s lakem viz dvířka zásuvky. Něco podobného bylo 7070 ale to již je z dílen zpátky a vypadá o moc lépeMOp píše:jj ex oriflame je des a hruza.. uz aby sel do dilen..
Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
jj ex oriflame je des a hruza.. uz aby sel do dilen..Pepa píše:No jak které soupravy, ale většina jich zůstává. Např. 7018+6514 jezdí docela dlouho. To že vídáš 7046+6708 a 7031+7038 dva roky je dobrej nesmysl, třeba před dvouma roky, jedila 7046+6645 ex fernet citrus. Spřahování vozů se mění na různých potřebách, nehodách a pod. A noční vozy, které vyjíždějí na den se spřahují podle toho v jakém pořadí zatáhnou. Snad nejdéle spojená souprava bývala 7012+7013 a teď 7017+6529 ´-oba vozy jsou zralé na reko.
P.S: je lepší si nic nezapisovat páč to stejně nemá cenu
6432 píše:Mám dotaz k vozovně Strašnice, proč tak úplně "nechutně" mění často spojování souprav?? ( Mně už kvůli tomu, jak si to zapisuju a furt přeškrtávám, dopsaly 2 propisky!!! )
Ale teď vážně: Řekl bych, že nějak hodně často nebourají, takže nevidím důvod proč to tak často měnit... Např. 7018,7021,7024,5,6,7,7033,7049 aj. -ty jsou každý den v podstatě v jiném složení. Jednou si vyjedou na linku 5 jako sólo, pak se na 1 den spojí s nějakým svým nočním kolegou a furt dokola... Můžete si tipnout, jak dlouho vydrží soupravy 7024+7025 a 7026+7027, které jsem viděl v poslední době -4 známí nočníci, ale musí se spojit!! U jiných vozoven takový fofr není..!
O to víc mě zaráží 2 STR. soupravy, a to 7046+6708 a 7031+7038- tyto vídám v tomto složení na 100% už asi 2 roky. A to je na Strašnice Velmi hodně!!! (nepočítám samozřejmě reklamy 7077+7076 aj.-u kterých ta reklama je drží pospolu- i když i tady už jsem viděl výjimku..) Proč zrovna tyto dvě???
Předem dík za odpověď, o tomto by asi nejvíc věděl Radek31, který ve vozovně pracuje a tudíž by mohl odpovědět jak to chodí ve voz. STR.
No jak které soupravy, ale většina jich zůstává. Např. 7018+6514 jezdí docela dlouho. To že vídáš 7046+6708 a 7031+7038 dva roky je dobrej nesmysl, třeba před dvouma roky, jedila 7046+6645 ex fernet citrus. Spřahování vozů se mění na různých potřebách, nehodách a pod. A noční vozy, které vyjíždějí na den se spřahují podle toho v jakém pořadí zatáhnou. Snad nejdéle spojená souprava bývala 7012+7013 a teď 7017+6529 ´-oba vozy jsou zralé na reko.
P.S: je lepší si nic nezapisovat páč to stejně nemá cenu
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Mám dotaz k vozovně Strašnice, proč tak úplně "nechutně" mění často spojování souprav?? ( Mně už kvůli tomu, jak si to zapisuju a furt přeškrtávám, dopsaly 2 propisky!!! )
Ale teď vážně: Řekl bych, že nějak hodně často nebourají, takže nevidím důvod proč to tak často měnit... Např. 7018,7021,7024,5,6,7,7033,7049 aj. -ty jsou každý den v podstatě v jiném složení. Jednou si vyjedou na linku 5 jako sólo, pak se na 1 den spojí s nějakým svým nočním kolegou a furt dokola... Můžete si tipnout, jak dlouho vydrží soupravy 7024+7025 a 7026+7027, které jsem viděl v poslední době -4 známí nočníci, ale musí se spojit!! U jiných vozoven takový fofr není..!
O to víc mě zaráží 2 STR. soupravy, a to 7046+6708 a 7031+7038- tyto vídám v tomto složení na 100% už asi 2 roky. A to je na Strašnice Velmi hodně!!! (nepočítám samozřejmě reklamy 7077+7076 aj.-u kterých ta reklama je drží pospolu- i když i tady už jsem viděl výjimku..) Proč zrovna tyto dvě???
Předem dík za odpověď, o tomto by asi nejvíc věděl Radek31, který ve vozovně pracuje a tudíž by mohl odpovědět jak to chodí ve voz. STR.
Ale teď vážně: Řekl bych, že nějak hodně často nebourají, takže nevidím důvod proč to tak často měnit... Např. 7018,7021,7024,5,6,7,7033,7049 aj. -ty jsou každý den v podstatě v jiném složení. Jednou si vyjedou na linku 5 jako sólo, pak se na 1 den spojí s nějakým svým nočním kolegou a furt dokola... Můžete si tipnout, jak dlouho vydrží soupravy 7024+7025 a 7026+7027, které jsem viděl v poslední době -4 známí nočníci, ale musí se spojit!! U jiných vozoven takový fofr není..!
O to víc mě zaráží 2 STR. soupravy, a to 7046+6708 a 7031+7038- tyto vídám v tomto složení na 100% už asi 2 roky. A to je na Strašnice Velmi hodně!!! (nepočítám samozřejmě reklamy 7077+7076 aj.-u kterých ta reklama je drží pospolu- i když i tady už jsem viděl výjimku..) Proč zrovna tyto dvě???
Předem dík za odpověď, o tomto by asi nejvíc věděl Radek31, který ve vozovně pracuje a tudíž by mohl odpovědět jak to chodí ve voz. STR.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2606
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Na první křižovatku (na Laurovou) je to asi 13 minut, na Anděl je to 14 minut a to se zastávka na pravidelný lince.6432 píše:To by asi nebylo to nejlepší, protože je to hrozně daleko od první křižovatky s jinou TT-takových 20 min. jízdy!! To by na Barr nemusely jezdit žádné pravidelné linky, protože by to všechno zvládaly pobírat výjezdyXzátahy+13ka (no-skoro) To by bylo asi hodně ďábelskozajímavé....fricoolinek2 píše:Nebyla by nejlepší Vozovna za smyčkou Sídl. Barrandov....
Vypravovala by vozy schopný zdolat TT H-Barr a taky neleží v zátopovym pásmu...a poměr levobřežních a pravobřežních vozoven by se zkorigoval na poměr 3 : 5, nepočítám-li za vozovnu ÚDDP.
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
To by asi nebylo to nejlepší, protože je to hrozně daleko od první křižovatky s jinou TT-takových 20 min. jízdy!! To by na Barr nemusely jezdit žádné pravidelné linky, protože by to všechno zvládaly pobírat výjezdyXzátahy+13ka (no-skoro) To by bylo asi hodně ďábelskozajímavé....fricoolinek2 píše:Nebyla by nejlepší Vozovna za smyčkou Sídl. Barrandov....
Vypravovala by vozy schopný zdolat TT H-Barr a taky neleží v zátopovym pásmu...a poměr levobřežních a pravobřežních vozoven by se zkorigoval na poměr 3 : 5, nepočítám-li za vozovnu ÚDDP.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2606
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Re: Pankrác
většinou celá jedna souprava, dříve to tak nebylo. vyjímku tvoří koleje 1-5, tam stávají většinou sólaP_V píše:Přečetl jsem v časopise Městská doprava, že jedním z cílů rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác byla maximalizace přímých úseků před halami a tak navýšení odstavovací kapacity dvora. Maximalizace se povedla, ale z těch fotek to vypadá, že námezníky jsou nasázeny velice blízko halám, že se tam toho moc nevejde. Kolik se tam vlastně vejde vozů na délku před vrata?
Pankrác
Přečetl jsem v časopise Městská doprava, že jedním z cílů rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác byla maximalizace přímých úseků před halami a tak navýšení odstavovací kapacity dvora. Maximalizace se povedla, ale z těch fotek to vypadá, že námezníky jsou nasázeny velice blízko halám, že se tam toho moc nevejde. Kolik se tam vlastně vejde vozů na délku před vrata?
Vozovny - všeobecná diskuze
Diskuze o všech vozovnách (technické zázemí, kolejiště...)