to 9111: fajn. to tramky: co je dvojitý vůz? Přece se nemůže shodovat ev.č.dvou různých tram!trainzjohny píše:Vozů máme něco málo přes 930 pak je něco na přetavbách, a přes padesát vozů je vpodstatě dvojitých.
Pak ještě několik destek historických, ale to tě asi nezajímalo
Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Již se to tady psalo několikrát, má už toho "nalítáno" dost a půjde na zaslouženou prohlídku.2217 píše:E, proč se stahne 9111?? teď viděna v Lazarské...
Vozů máme něco málo přes 930 pak je něco na přetavbách, a přes padesát vozů je vpodstatě dvojitých.2217 píše:Ííííáááá!!! Kolik máme vůbec tramvají? TAkovej mrak T6 bych nečekala...
Pak ještě několik destek historických, ale to tě asi nezajímalo
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Cestující dostanou asi už během ledna na trojku 9113, ale stahne se 9111.
Káeme, na vině nejsou tramvaje, ale přístup k nim, náš trh s nimi a strach z nákupu. Busy také mohly jít cestou generálek, které se dělaly a už se jich dělá jen minimum na kloubácích. To, že máme v Praze skoro 300 renovovaných VYSOKOPODLAŽNÍCH T3 vyrobených v letech 2000-2006 o něčem svědčí... koukni se třeba na Olomouc... mnohem menší provoz a má už 9 NP tramvají a dostane letos další tři. Nehledej chybu v tramvaji jako dopravním prostředku, opravdu nebylo nutné dělat na T3 třetí GO a mohly jít do kopřiv po 20 letech...
To jen tak na okraj. Podívej se na Dresden. Tam také začínali v roce 1990 stejně jako my - s hromadou zrychlovačů a vysokopodlažních tramvají. Modernizovali částečně (méně než my) ihned v 90. letech a pořídili si v několika verzích mračno NP tramvají. My máme 150 T6, bude přes 300 T3R.P a modernizujeme kachny - konečně dobrý krok.
Sleduj to zpoždění.
1995: Praha kupuje mraky T6, i když se ví, že bude zapotřebí něco NP a že je to ve vývoji.
1996: Praha kupuje 4 RT6 - jeden z mála dobrých kroků, i když nevyšel.
2000: Praha modernizuje T3 způsobem, jakým to jinde již dávno začali dělat (Ostrava 1996 apod)
2005: Praha modernizuje KT8 - dobrý krok, ale opět pozdě (koncepce KT8D5N existuje od 1998!!!)
2006: Konečně NP tramvaj - a docela dobrá, ale 8 let od zjištění problému
s výrobcem RT6 je strašlivá propast.
Káeme, na vině nejsou tramvaje, ale přístup k nim, náš trh s nimi a strach z nákupu. Busy také mohly jít cestou generálek, které se dělaly a už se jich dělá jen minimum na kloubácích. To, že máme v Praze skoro 300 renovovaných VYSOKOPODLAŽNÍCH T3 vyrobených v letech 2000-2006 o něčem svědčí... koukni se třeba na Olomouc... mnohem menší provoz a má už 9 NP tramvají a dostane letos další tři. Nehledej chybu v tramvaji jako dopravním prostředku, opravdu nebylo nutné dělat na T3 třetí GO a mohly jít do kopřiv po 20 letech...
To jen tak na okraj. Podívej se na Dresden. Tam také začínali v roce 1990 stejně jako my - s hromadou zrychlovačů a vysokopodlažních tramvají. Modernizovali částečně (méně než my) ihned v 90. letech a pořídili si v několika verzích mračno NP tramvají. My máme 150 T6, bude přes 300 T3R.P a modernizujeme kachny - konečně dobrý krok.
Sleduj to zpoždění.
1995: Praha kupuje mraky T6, i když se ví, že bude zapotřebí něco NP a že je to ve vývoji.
1996: Praha kupuje 4 RT6 - jeden z mála dobrých kroků, i když nevyšel.
2000: Praha modernizuje T3 způsobem, jakým to jinde již dávno začali dělat (Ostrava 1996 apod)
2005: Praha modernizuje KT8 - dobrý krok, ale opět pozdě (koncepce KT8D5N existuje od 1998!!!)
2006: Konečně NP tramvaj - a docela dobrá, ale 8 let od zjištění problému
s výrobcem RT6 je strašlivá propast.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
1)Ono to ani tak není tím, že by se chtělo měnit na nízkopodlažní, ale tím, že se měnit musí. Autobus jelikož jezdí na naftový motor, narozdíl od elektromotoru u tramvaje, má zcela pochopitelně menší životnost.Káem píše:No nevim. Jezdil bys 40 let v tomtéž autě? Obměnou generací je u busů nízkopodlažnost naprostým standardem, zatímco u tramvají neobvyklým expertimentem srovnatelným s letem na měsíc.
KTxxxxxx můžeš zapomenout, to není žádná nová tramvaj, podobně wana. Netušil jsem, že se podařilo dopravit do Prahy další dvě 14T. Pro cestující je ale podstatná stále jen ta jedna jediná, že?
2)Pokud vím, tak wana je vpodstatě novou tramvají, nebo víš o nějaké podstatné části která z původní t3 zůstává ??? Karoserie nová, elektrovýzbroj komplet nová, podvozky z větší části také a interiér též. Zůstávají papíry a pár drobností.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
No nevim. Jezdil bys 40 let v tomtéž autě? Obměnou generací je u busů nízkopodlažnost naprostým standardem, zatímco u tramvají neobvyklým expertimentem srovnatelným s letem na měsíc.Absolut píše:To není ke škodě tramvají, nýbrž to může být jejich výhoda, pokud se zadaří, aby to byla nadčasová a trvanlivá vozidla. Obměna generací autobusů není žádná super výhoda.
Kde jsi přišel na těch 7+1 tramvají?
Máme 4 x RT6, 5 x 14T, 10 x KT8D5.RN2P a 1x T3R.PVN.
Z čehož jezdí 8 kachen a jedna 14T.
Neumím se žádnou kombinací dostat k 7+1
KTxxxxxx můžeš zapomenout, to není žádná nová tramvaj, podobně wana. Netušil jsem, že se podařilo dopravit do Prahy další dvě 14T. Pro cestující je ale podstatná stále jen ta jedna jediná, že?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
To není ke škodě tramvají, nýbrž to může být jejich výhoda, pokud se zadaří, aby to byla nadčasová a trvanlivá vozidla. Obměna generací autobusů není žádná super výhoda.
Kde jsi přišel na těch 7+1 tramvají?
Máme 4 x RT6, 5 x 14T, 10 x KT8D5.RN2P a 1x T3R.PVN.
Z čehož jezdí 8 kachen a jedna 14T.
Neumím se žádnou kombinací dostat k 7+1
Kde jsi přišel na těch 7+1 tramvají?
Máme 4 x RT6, 5 x 14T, 10 x KT8D5.RN2P a 1x T3R.PVN.
Z čehož jezdí 8 kachen a jedna 14T.
Neumím se žádnou kombinací dostat k 7+1
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
NO, nevyznám se v tramce, ale myslim, že bus má jiný vybavení a tak může schnít, zatímco rtamka jak se zdá nikoli... Tu druhou otázku Ti bohužel nezodpovím...DJ LA DÉFENSE píše:Opět někde chyba, třeba poválečný a předválečný busy a tramvaje, byly ze stejného materiálu ne??? Takže jaktože tramvaje se dochovaly? Já jinak otázku kolik kolejí zabíraly muzejní vozy ve Vokovicích kolejích??
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Opět někde chyba, třeba poválečný a předválečný busy a tramvaje, byly ze stejného materiálu ne??? Takže jaktože tramvaje se dochovaly? Já jinak otázku kolik kolejí zabíraly muzejní vozy ve Vokovicích kolejích??I.am.good píše:Ono zase si vem autobus 60let stareja tramvaj 60 let starou. S trochou štěstí ti ta tramvaj ještě pojede, ale bus už bude dávno totálně shnilej. A těch busů tu moc tipů nejezdilo. Poválečný jsou dávno někde rozřezaný nebo shnilý a pak RO, RTO, ŠM, Ikarus a Karosa , to tam vlastně v muzeu je.
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
No zrovna 9001,8205,9102 do muzea rozhodně nepatří.
Z busů tam podstatné věci jsou: RTO,ŠM,Ikarus a něco předválečnýho.
Možná by to mělo být jen muzeum kolejových vozidel MHD a gumokoly včetně těch podivných hybridů s tykadly na střeše, co do provozu zasáhly kdysi v padesátých letech ) vymístit třeba do bývalé garáže Dejvice.
Z busů tam podstatné věci jsou: RTO,ŠM,Ikarus a něco předválečnýho.
Možná by to mělo být jen muzeum kolejových vozidel MHD a gumokoly včetně těch podivných hybridů s tykadly na střeše, co do provozu zasáhly kdysi v padesátých letech ) vymístit třeba do bývalé garáže Dejvice.