Na první křižovatku (na Laurovou) je to asi 13 minut, na Anděl je to 14 minut a to se zastávka na pravidelný lince.6432 píše:To by asi nebylo to nejlepší, protože je to hrozně daleko od první křižovatky s jinou TT-takových 20 min. jízdy!! To by na Barr nemusely jezdit žádné pravidelné linky, protože by to všechno zvládaly pobírat výjezdyXzátahy+13ka (no-skoro) To by bylo asi hodně ďábelskozajímavé....fricoolinek2 píše:Nebyla by nejlepší Vozovna za smyčkou Sídl. Barrandov....
Vypravovala by vozy schopný zdolat TT H-Barr a taky neleží v zátopovym pásmu...a poměr levobřežních a pravobřežních vozoven by se zkorigoval na poměr 3 : 5, nepočítám-li za vozovnu ÚDDP.
Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2629
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
To by asi nebylo to nejlepší, protože je to hrozně daleko od první křižovatky s jinou TT-takových 20 min. jízdy!! To by na Barr nemusely jezdit žádné pravidelné linky, protože by to všechno zvládaly pobírat výjezdyXzátahy+13ka (no-skoro) To by bylo asi hodně ďábelskozajímavé....fricoolinek2 píše:Nebyla by nejlepší Vozovna za smyčkou Sídl. Barrandov....
Vypravovala by vozy schopný zdolat TT H-Barr a taky neleží v zátopovym pásmu...a poměr levobřežních a pravobřežních vozoven by se zkorigoval na poměr 3 : 5, nepočítám-li za vozovnu ÚDDP.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2629
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Re: Pankrác
většinou celá jedna souprava, dříve to tak nebylo. vyjímku tvoří koleje 1-5, tam stávají většinou sólaP_V píše:Přečetl jsem v časopise Městská doprava, že jedním z cílů rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác byla maximalizace přímých úseků před halami a tak navýšení odstavovací kapacity dvora. Maximalizace se povedla, ale z těch fotek to vypadá, že námezníky jsou nasázeny velice blízko halám, že se tam toho moc nevejde. Kolik se tam vlastně vejde vozů na délku před vrata?
Pankrác
Přečetl jsem v časopise Městská doprava, že jedním z cílů rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác byla maximalizace přímých úseků před halami a tak navýšení odstavovací kapacity dvora. Maximalizace se povedla, ale z těch fotek to vypadá, že námezníky jsou nasázeny velice blízko halám, že se tam toho moc nevejde. Kolik se tam vlastně vejde vozů na délku před vrata?
Vozovny - všeobecná diskuze
Diskuze o všech vozovnách (technické zázemí, kolejiště...)