Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
pawel: Tak ono obojí konečné jsou "dočasné"... Na Pankráci se mělo poměrně rychle začít jet k poště, kde už X mělo být... A Libuš bude to samé...
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Karosák:
Provizorní výstupní by to moc nezachránila, spíš trvalé rozdělení výstupní a nástupní s tím, že alespoň jedna z nich by musela být mimo odstavnou kolej, tj. na hlavní trati. Pak by obraty nemusely být 6`, ale šlo by udělat i dvojnásobně dlouhé.
Od počátku nechápu, proč Libuš nemá obratiště "X" jako Holyně, ale už to tu bylo diskutováno. Vím, podchod atd., ale stejně si myslím, že by to bývalo šlo vymyslet provozně lépe, alespoň co do umístění zastávek (viz výše). Doufejme, že více zpožděné 17 od centra bude dispečink točit už v Modřanech, protože jinak se to na stabilitě linky dost negativně podepíše.
Provizorní výstupní by to moc nezachránila, spíš trvalé rozdělení výstupní a nástupní s tím, že alespoň jedna z nich by musela být mimo odstavnou kolej, tj. na hlavní trati. Pak by obraty nemusely být 6`, ale šlo by udělat i dvojnásobně dlouhé.
Od počátku nechápu, proč Libuš nemá obratiště "X" jako Holyně, ale už to tu bylo diskutováno. Vím, podchod atd., ale stejně si myslím, že by to bývalo šlo vymyslet provozně lépe, alespoň co do umístění zastávek (viz výše). Doufejme, že více zpožděné 17 od centra bude dispečink točit už v Modřanech, protože jinak se to na stabilitě linky dost negativně podepíše.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Stačí se podívat na tohle:https://idos.idnes.cz/praha/spojeni/vys ... &tc=301003 a rozkliknout, co je dál (5 +10, 9+ 13, 19).
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Na Pankráci nikoho nenapadlo udělat alespoň provizorní výstupní, takže je tam prostor pouze pro 1 vlak s minimálními obratovými časy (zpravidla 6') a ještě změnou směru. Když tam dojedou 2 sjeté spoje, druhý prostě čumí na trati, dokud mu předchozí vlak neuvolní úvrať. Na Spojovací vpodstatě totéž v bleděmodré (Také místo jen pro 1 vlak. Schválně říkám bleděmodrá, protože odpadá změna směru a také lze využít společnou výjezdovou kolej, která umožní nějakou tu minutku navíc pro překryv 2 vlaků). Takže co se jednou nabere už se za celý den nesrovná Takže zmíněný model 7 na Spojovací a 19 na Depo už tu měl být (s ohledem na stabilitu JŘ) dávno. A modleme se, aby tu výstupní někdo dodělal i na té Libuši, protože zatím tam vzniká pankrácký model
Takže posíláme klíčenku a věříme, že na přemýšlení jsou tady jiní. No ty rozhodně ne Drápale!! (souhra jmen čistě náhodná )
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Mimochodem 19 je asi nejzpožděnější linka, co v oblasti Strašnic vídám. Nezřídka sjíždění spojů, což není k vidění ani na exponované 16 nebo 26.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ústečák: A nezapomínej na výluky na metru
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Tak ono to sedí... Holyně, Pankrác a od podzimu Libuš.... To už je dost linek na uvrati....
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Je otázka, jestli se vůbec 19 na Lehovec vrátí... Donesla se ke mně varianta, že by kvůli úspoře KT 19 jezdila na Depo Hostivař a na Lehovec místo ní 7.von Špilberk píše: ↑14.4.2023 9:45To jo, ale taky se podívejme na to, že po otevření Krejcárku se l. 19 vrátí na Lehovec, a z Lehovce do Kobylis je blíž než do Dílen. A od podzimu nebudou nezbytně nutné KT na l.5, ale na l.17 jich bude muset být polovina. A jelikož na PA už KT máme (a asi dostaneme další), tak bych pro obsluhu l. 17 a 19 taky obšťastnil Kobylisy.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
To jo, ale taky se podívejme na to, že po otevření Krejcárku se l. 19 vrátí na Lehovec, a z Lehovce do Kobylis je blíž než do Dílen. A od podzimu nebudou nezbytně nutné KT na l.5, ale na l.17 jich bude muset být polovina. A jelikož na PA už KT máme (a asi dostaneme další), tak bych pro obsluhu l. 17 a 19 taky obšťastnil Kobylisy.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Slyšel jsem v rámci DPP, (ne od řidičů) že by měly budoucí nové vozy jít právě do nové hloubětínské vozovny. Samozřejmě je to neověřená informace s takřka nulovou relevancí, ale zdálo by se mi to jako logický krok.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Jsem zvědav, které vozy se do Hloubětína nakonec podívají. Nepřekvapilo by mě, kdyby to nakonec KT8 nebyly. V tiskové zprávě se píše, že vozovna bude vybavena nejnovější technologií pro údržbu np vozů. Spíš bych tedy čekal 15T, případně nové vozy, které mají začít chodit od roku 2025, což je nedlouho po plánovaném zprovoznění vozovny.
Z hlediska dojezdové vzdálenosti k úvratím Pankrác a Libuš by pro KT8 byly Pankrác nebo Strašnice rozumnější volbou.
Z hlediska dojezdové vzdálenosti k úvratím Pankrác a Libuš by pro KT8 byly Pankrác nebo Strašnice rozumnější volbou.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
V Hloubětíně už to roste!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Tak ještě jihovýchodní roh Hloubětínského areálu - tam se taky leccos kope. Docela už roste část menšího objektu v sousedství stávající budovy, jámy jsou ovšem také v úplném rohu areálu a v prostoru travnatého ostrůvku východně od kolejové harfy (kde na vizualizaci, co jsem viděl, nic nebylo, tedy nevím co z toho bude).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.