Stránka 92 z 97

Napsal: 27.6.2006 21:10
od Sirka
Odhadem to říci nelze, 6514 (stejně jako x dalších vozů) je již dávno za hranicí své životnosti a jezdí stále prodlouženě vesele dál.
Mohl bych vědět, kterých vozů se také v následujících měsících (jen to, co víte) bude týkat reko nebo vyřazení? Podle zvyšujících se ev. čísel to asi není...

Napsal: 27.6.2006 21:01
od Pepa
MOp píše:Pepo, můžeš prosím zjistit, jak dlouho ještě bude brázdit ulice 6514 než najede ten prodloužený km proběh? Stačí odhadem..
Odhadem to říci nelze, 6514 (stejně jako x dalších vozů) je již dávno za hranicí své životnosti a jezdí stále prodlouženě vesele dál. Jeden z důvodu je i to, že je vybaven jako přední vozy. Ale v průběhu tohoto týdne zkusim nakouknout mistovi do papírů kolik km zbývá.

Jen se divim, že stále jezdí...od posledního KP mu nepadali kolejovky, problémy s řadičem, vadné brzdiče atd...

Jinak dnes 6514 byl za vozem 7033 na 23.

Napsal: 27.6.2006 19:59
od MOp
Pepo, můžeš prosím zjistit, jak dlouho ještě bude brázdit ulice 6514 než najede ten prodloužený km proběh? Stačí odhadem..

Napsal: 27.6.2006 19:11
od Pepa
Tak dnes se ve vozovně SA přendala cedulka o zákazu vjezdu ze dvora až k lávce do depa.

Napsal: 26.6.2006 12:46
od Bald
K tomu Hloubětínu 2+3+4 - je to vcelku jednoduché. Pochopitelně není střední článek širší, plenty také nevystupují a kotvení lávky není u prken nijak rozšířené - je v jámě a prkny jen prochází. Průjezdní profil na trati je stejný, mezi všemi podvozky je 7500mm. Ale chyba věže je ta, že je stavěná až příliš těsně - klasická kačena čas od času ztratila mezi lávkami směrovku mezi okny (pár jsem jich také při pojíždění z KP/na KP utrhl). Stabilní dobře vyvážený vůz na rovných kolejích se tam vejde. Jenže časem se unavují pružiny, článek může být nakloněný, kolejnice prohnutá, rychlost hraje roli atp. REKO má sice směrovky menší, ale u střechy (tj místo, kde jsou výkyvy samozřejmě největší) jsou kamery - vcelku dost, možná jako starý kryt směrovky, vyčnívají z boku. Riskovat zničení tak drahého zařízení... Kontrolní prohlídky lze plnohodnotně provádět i na kolejích 7+8+9, ventilátor, topnice, odpory, čidla, motory orientací apod. ze střechy zmizely a k pantografu se dá vylézt kdekoliv bez práce, když má vozidlo už vlastní schůdky. Na větší opravy ptg je stále věž na 17. koleji, kam tramvaj vjede bez problémů.
Takže žádné články. Spíš je otázka, jak se vůz dostane na soustruh. Po 4. koleji je jediné kritické místo na začátku věže (schůdky), možná by se pomalu pod dohledem dalo prosoukat.

Napsal: 24.6.2006 15:03
od MOp
9001 píše:Mě to přijde nějaké divné. Snad KT8D5 a Np kachna mají totožný průjezdní profil nebo ne??
rekl bych, ze plne plenty a jiny tvar stredniho clanku delaji sve..

Napsal: 24.6.2006 8:41
od 9001
Mě to přijde nějaké divné. Snad KT8D5 a Np kachna mají totožný průjezdní profil nebo ne??

Napsal: 23.6.2006 21:49
od I.am.good
Pochopil-li jsem správně, tak v Hloubětíně NPKT nemůže 2-4? Co mám v blahé paměti, když jsem tam ještě dělal, tak na 3 se dělají KP, ne?? Kde se bude dělat KP na těhle vozech? To je to, oč tu běží... :D

Napsal: 23.6.2006 19:03
od Petr
Akribius píše:Měl bych dotaz-zřejmě na admina:
včera jsem zatahoval na 18.kolej a nad ní byla značka zákaz vjezdu s dodatkovou tabulkou pro vlaky KT8D5-RN2P.To znamená pro nízkopodlažní kachnu.Proč tam nesmí?
Nevejde se mezi lávky....

Průjezdnost tramvajového vozidla typu 14T

vozovna/číslo koleje/průjezdnost
Hloubětín, koleje 2+3+4 ano; Kobylisy, kolej 4, ne; Motol, koleje 12+17+18, ano; Pankrác, kolej 18, ano; Strašnice, kolej 13, ne; Vokovice, 30, ne; Žižkov, kolej 15, ne; Střešovice, koleje 11+12+13+14+15+16+17, ne, koleje 18+19+20, ano

Průjezdnost tramvajového vozidla typu KT8D5.RN2P

vozovna/číslo koleje/průjezdnost
Hloubětín, koleje 2+3+4, ne; Kobylisy, kolej 4, ano, kolej 2 ne, se sklopenými hrazdami zrcátek ano; Motol, koleje 12+17+18, ne; Pankrác, kolej 18, ano; Strašnice, kolej 13, ne; Vokovice, kolej 30, ne; Žižkov, kolej 15, ne; Střešovice, koleje 11+12+13+14+15+16+17+20 ne, koleje
18+19 ano

Všechny ostatní koleje ve vozovnách v přehledech neuvedené, jsou vozidly typu 14T a KT8D5.RN2P průjezdné. Tato průjezdnost oběma typy vozidel se však nevztahuje na koleje č. 2 až 10 ve vozovně Střešovice, které jsou vyhrazeny pro Muzeum MHD.

Napsal: 23.6.2006 12:55
od Akribius
Měl bych dotaz-zřejmě na admina:
včera jsem zatahoval na 18.kolej a nad ní byla značka zákaz vjezdu s dodatkovou tabulkou pro vlaky KT8D5-RN2P.To znamená pro nízkopodlažní kachnu.Proč tam nesmí?

Napsal: 02.2.2006 16:11
od radek31
Phabbey píše:Čili by mohla být ještě příležitost klasické T3 na 24 vidět, nebo ne?
24 budou určitě jezdit i SA, takže tam je taky šance na klasiku
letos se má udělat 50 reko t3, takže KO ještě nebudou kompletní (mají ještě cca 85 T3)

Napsal: 02.2.2006 10:07
od Phabbey
Tak mě napadá: když začínala výluka Ládví-Sídliště Ďáblice, tvrdilo se, že už nebude příležitost spatřit vozy T3 na lince 24, že už budou mít Kobylisy jen samé T3R.P. Ale jak tak koukám, moc se mi to nezdá, že by ještě letos skončily všechny klasické T3 v Kobylisích. Čili by mohla být ještě příležitost klasické T3 na 24 vidět, nebo ne?

Napsal: 17.12.2005 14:00
od Šmaky
Tita píše:No,minimální věk je 21 let =D>
Tak to musim eště chvíly počkat. ale dík


zkracujte citace!!! moderátor Dušan

Napsal: 17.12.2005 13:40
od Tita
Šmaky píše:Psycho a ta OP16 (Jestli je to ona) je v poho, ty už sem dělal na škole..... Takže to snad nebude tak těžký. A věk je tušim 21, nebo je to jinak??
No,minimální věk je 21 let =D>

Napsal: 17.12.2005 13:23
od Šmaky
Tita píše:
Šmaky píše:Hele, jaký vůbec musim splnit podmínky pro to, abych mohl řídit tramku????
No tak nejdřív musíš projít psychotestama,pak(když samozřejmě projdeš @3651 )si zaplatíš lékařské prohlídky(např.oční),což dělá asi 3500,- a když uspěješ,můžeš do kurzu na 2,5 měsíce.Tam pobíráš plat 9500,-.A pak ,,jen" zkoušky :P .
Psycho a ta OP16 (Jestli je to ona) je v poho, ty už sem dělal na škole..... Takže to snad nebude tak těžký. A věk je tušim 21, nebo je to jinak??