Jedna fotka je u konkurence:MOp píše: nemas nekde detailnejsi fotku ci to je?
http://citybus.cz/fotodatabaze/php/imag ... it=%20DESC
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Jedna fotka je u konkurence:MOp píše: nemas nekde detailnejsi fotku ci to je?
Bohužel mám jen tyhle dvě, sem jsem je zmenšoval, ale i za normální velikosti to není žádná sláva, protože jsem to fotil už za blbýho světla.MOp píše:jj to je presne ona. konecne jsem se po tydnu dockal fotografie. dekuji MF!
nemas nekde detailnejsi fotku ci to je?
Já mám takový dojem, že Libeňská spojka je podmíněnou stavbou pokračování MO z Pelc-Tyrolky na Balabenku. Tento úsek by se měl začít stavět rok až dva po dokončení Blanky. O novém rozpočtovém určení daní se mluví taky již minimálně 10 let a stále nic. Praha má dost silný páky a vlivný lidi, který tohle nedopustí.Lister píše:Absolut: Já jako místní o uvažoných stavbách v rámci Libeňské spojky vím. Nicméně výstavbu neočekám v horizontu deseti let. Má se měnit rozpočtové určení daní a Praha tím může přijít až miliardy korun. Leda by se někdo z osmičky dostal hodně vysoko. Viz metro do Motola atd. Zpět k Zenklově. V poslední době se objevují častější závady (OR, podfukování pod magistrálou) a v neposlední řadě doufám v pokles hluku. S49 mě napadly v souvislosti s úspěchem v Hloubětíně.
Kéž bychom žili v tak Balkánském světě, to by se to krásně projektovaloMOp píše:Těch 0,75 byl "expertní" odhad kolik místa je třeba na vyčkávací prostor. Od toho jsou projektanti, aby sdělili presna cisla. Více jak metr je dle mého zbytečný luxus.
Teda jestli tohle v DP někdy platilo (nevim, jsem tu teprv 20 let), tak teď to teda rozhodně neplatí a zrovna u DCT tuplovaně.gabuliatko píše:Tak o tom docela dost pochybuji, protože v DPP platí svaté pravidlo "nikdy se to takhle nedělalo".
A je možné udělat projekt, pokud odporuje normě a není na to výjimka? Jako projektant bych se pod to podepsat nechtěl. Stejně tak by se to mělo objevit při kolaudaci.Absolut píše:Projekt dělala firma Metroprojekt. Ale to je celkem jedno, kdo dělal projekt. Kdyby ty vyčkávací plochy někdo chtěl, tak by je tam jistě kolegové z Metráče rádi nakreslili. Akorát že je nikdo nechtěl. A já si myslím, že pokud se má na nové trati jezdit rychle a plynule, tak tam ty vyčkávaí plochy fakt být měly.
Vyčkávací plochy prokazatelně chtěl jeden pracovník TSK-ÚDI a jeden pracovník odboru dopravy MHMP, kteří udělělali vše, aby to projektantovi sdělili. Projektant nakreslil vyčkávací prostory vodorovným značením s tím, že hlavní hráči DP a P17 neprojevili o tuto úpravu zájem a nikdo to nezaplatí. Vzhledem k tomu, že se to týkalo max. 4 přechodů, šlo o opravdu zanedbatelnou částku v řádu do 20 000 Kč (pro všechna místa), protože se s obrubami STEJNĚ hýbalo a do ruky se braly. Stačilo vyfrézovat vozovku o metr vedle a pak to dolít asfaltem. Takže tady nejde o nějaká pítka a super věci, ale o základní vybavenost. Ano, citybloky je možné dovézt, nicméně už jsou známy případy, kdy auto odhodilo cityblok na nohu chodce... Proto se těmto zcela provizorním řešením je třeba vyhýbat. Navíc citybloky budou stát cca stejně, jako ba stál ten posun obrubníků během stavby. A nakonec se jednou posunou tak jako tak, za o polovinu víc peněz jako samostatná akce...Absolut píše:Projekt dělala firma Metroprojekt. Ale to je celkem jedno, kdo dělal projekt. Kdyby ty vyčkávací plochy někdo chtěl, tak by je tam jistě kolegové z Metráče rádi nakreslili. Akorát že je nikdo nechtěl. A já si myslím, že pokud se má na nové trati jezdit rychle a plynule, tak tam ty vyčkávaí plochy fakt být měly.