Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bude na vjezdu do vozovny Vokovice v ulici Do Vozovny zřízen křížový přejezd jako kdysi? (jako má Pankrác, nebo aspoň spojku do protisměru jako mají Kobylisy?)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Přidám dnešní menší fotoreport z RTT Francouzská a Moskevská.
Celkem zajímavá je jízdní doba z Krymské na Jana Masaryka, a to 1 minuta. Z původní zastávky Ruská, jenž je o 150m dále, byla jízdní doba na Jana Masaryka 2 minuty.
Celkem zajímavá je jízdní doba z Krymské na Jana Masaryka, a to 1 minuta. Z původní zastávky Ruská, jenž je o 150m dále, byla jízdní doba na Jana Masaryka 2 minuty.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
OK, díky za info...m@rtin píše:Už to tu zaznělo několikrát: RTT Evropská se týká úseku Vozovna Vokovice-Horoměřicá (mimo stavby související s metrem)peca7 píše:Chtěl bych se zeptat, jak to bude s rekonstrukcí na Evropské? O víkendu jsem jel kolem a okolo zastávek Bořislavka je tramvajová trať netknutá. Jsem si myslel, že se bude rekonstruovat celá evropská....
Teda mohlo se to už opravit komplet, ale pořád lepší než nic...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No to nevím. Já si dal kontrolní průjezd po Poděbradské v neděli. Koleje leží napojené od Harfy skoro k Elektře. Pak je na křižovatce U Elektry obrovská díra do země. A souvislý pás kolejí pak pokračuje cca z půlky úseku U Elektry - Nademlejnská až na Starý Hloubětín, kde je už taky napojeno.HOnzula píše:Zdravím, včera jsem se promotal v koloně kolem rekonstruované Poděbradské. Koleje jsou položeny od Podkovářské, resp. od nově budované zastávky ještě o kousek dříve.. až po Nademlejnskou.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zdravím, včera jsem se promotal v koloně kolem rekonstruované Poděbradské. Koleje jsou položeny od Podkovářské, resp. od nově budované zastávky ještě o kousek dříve.. až po Nademlejnskou. Malinko mě zarazilo, že i když položená trať již vypadá podbitě, kolem Podkovářské mi to přišlo nepěkně zvlněné.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Už to tu zaznělo několikrát: RTT Evropská se týká úseku Vozovna Vokovice-Horoměřicá (mimo stavby související s metrem)peca7 píše:Chtěl bych se zeptat, jak to bude s rekonstrukcí na Evropské? O víkendu jsem jel kolem a okolo zastávek Bořislavka je tramvajová trať netknutá. Jsem si myslel, že se bude rekonstruovat celá evropská....
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dnes dopoludnia (09.56) na kulaťáku vyčkávajúci pomaranč a v pozadí asfaltéri dokončujúci okolie panelov.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Chtěl bych se zeptat, jak to bude s rekonstrukcí na Evropské? O víkendu jsem jel kolem a okolo zastávek Bořislavka je tramvajová trať netknutá. Jsem si myslel, že se bude rekonstruovat celá evropská....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bobik: Neboj, ony jsou ve městě desítky lidí, kteří postupně přidají to své 1% a půjde to dřív.
Jinak, kdybys vezl ve voze pět dispečerů, šéfa prvozu tramvají a generálního ředitele, a oni postupně vyjadřovali svá přání, kam jet, asi bys taky musel jet, kam by zatoužili. Papír samozřejmě vznikne, ale ten je výsledkem té spousty jednání. Samozřejmě se kolikrát zhrozíš, co na něm je, ale je to prostě produkt dohody a není fér do něj hodit vidle, protože každý měl nějaký důvod, proč tam něco prosadil a jednotlivec, včetně toho s razítkem, je malý pán, aby to mohl celé zvrátit.
Jinak, kdybys vezl ve voze pět dispečerů, šéfa prvozu tramvají a generálního ředitele, a oni postupně vyjadřovali svá přání, kam jet, asi bys taky musel jet, kam by zatoužili. Papír samozřejmě vznikne, ale ten je výsledkem té spousty jednání. Samozřejmě se kolikrát zhrozíš, co na něm je, ale je to prostě produkt dohody a není fér do něj hodit vidle, protože každý měl nějaký důvod, proč tam něco prosadil a jednotlivec, včetně toho s razítkem, je malý pán, aby to mohl celé zvrátit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Také jste si všimli, že pod zastávkou Krematorium Motol v esíčku směrem do centra a před Hlušičkovou směrem z centra to poměrně nepříjemně v určitém místě cukne? objevilo se to po poslední výluce.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bobik: Jenže hledání toho posledního kdo dá razítko, je hledání obětního beránka, který ve výsledku za nic nemůže a pokud nebude razítko dávat, tak bude nahrazen novým kývačem...
Bohužel jediná metoda jak vyhrát je to co tu prezentuje MŠ.
Bohužel jediná metoda jak vyhrát je to co tu prezentuje MŠ.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No dobře, ale snad na konci těch jednání vyleze nějakej závěr, papír, na kterým je všecko napsaný a nakreslený. A na kterym je snad vidět, co všecko za nesmysly tam díky těm kompromisům vzniklo. No a za ten papír přece musí bejt někdo odpovědnej. Nebo ne? Snad mi nechceš říct, že se to mění i v průběhu stavby? To snad ne? To by bylo, jako bych vyjel z Petřin s jedničkou na Spojovací, na Sibeliový přišla bába že potřebuje na Hládkov, OK, tak tam pojedem, na Pohořelci zase děda potřebuje na Republiku, fajn, z Dlouhý lidi do Karlína, prima, tam při objíždění Palmovky to už rovnou můžu vzít přes Hl vozovnu, protože tam chce víc lidí než na Ohradu a demokraticky rozhodli, a když už se vyškrábu na ten Krejcárek, tak zjistim že mi pomalu končí šichta a musim točit přes Vápenku. Ale vždyť vlastně o nic nešlo, ne, celou dobu jsem taknějak držel směr a hlavně jezdil tak jak to lidi chtěli.
No potěš koště, jestli to takhle funguje.
A to ses z toho ještě nezbláznil? Mě by šiblo. Ostatně pokud hodláš věci měnit tou tvou plíživou, postupnou jednoprocentní metodou, kolika let se hodláš dožít, než alespoň něčeho dosáhneš? Vidim to na minimálně 250. Minimálně.
No potěš koště, jestli to takhle funguje.
A to ses z toho ještě nezbláznil? Mě by šiblo. Ostatně pokud hodláš věci měnit tou tvou plíživou, postupnou jednoprocentní metodou, kolika let se hodláš dožít, než alespoň něčeho dosáhneš? Vidim to na minimálně 250. Minimálně.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pár fotek z dnešní Moskevské ulice, kde jsou vidět finišující práce na zastávce Ruská (přístřešek a sloupky) a další. http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... 0.10.2013#
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To měla být jen ilustrace, že pako dost velkých rozměrů jsem též... Ostatně právě proto lezu na diskuse a bavím se se všemi občanskými sdruženími, abych nezakrněl v těch kolejích, které jsou ve městě zajety.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pípe neber to osobně.