Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MF » 23.10.2013 6:43

Bude na vjezdu do vozovny Vokovice v ulici Do Vozovny zřízen křížový přejezd jako kdysi? (jako má Pankrác, nebo aspoň spojku do protisměru jako mají Kobylisy?)

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Láďa » 22.10.2013 18:56

Přidám dnešní menší fotoreport z RTT Francouzská a Moskevská.
Celkem zajímavá je jízdní doba z Krymské na Jana Masaryka, a to 1 minuta. Z původní zastávky Ruská, jenž je o 150m dále, byla jízdní doba na Jana Masaryka 2 minuty.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

peca7
Uživatel
Příspěvky: 8
Registrován: 12.12.2012 14:09

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od peca7 » 22.10.2013 15:03

m@rtin píše:
peca7 píše:Chtěl bych se zeptat, jak to bude s rekonstrukcí na Evropské? O víkendu jsem jel kolem a okolo zastávek Bořislavka je tramvajová trať netknutá. Jsem si myslel, že se bude rekonstruovat celá evropská....
Už to tu zaznělo několikrát: RTT Evropská se týká úseku Vozovna Vokovice-Horoměřicá (mimo stavby související s metrem)
OK, díky za info...
Teda mohlo se to už opravit komplet, ale pořád lepší než nic...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 22.10.2013 7:07

HOnzula píše:Zdravím, včera jsem se promotal v koloně kolem rekonstruované Poděbradské. Koleje jsou položeny od Podkovářské, resp. od nově budované zastávky ještě o kousek dříve.. až po Nademlejnskou.
No to nevím. :-k Já si dal kontrolní průjezd po Poděbradské v neděli. Koleje leží napojené od Harfy skoro k Elektře. Pak je na křižovatce U Elektry obrovská díra do země. A souvislý pás kolejí pak pokračuje cca z půlky úseku U Elektry - Nademlejnská až na Starý Hloubětín, kde je už taky napojeno.

HOnzula
Uživatel
Příspěvky: 194
Registrován: 23.9.2010 16:53

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od HOnzula » 22.10.2013 3:57

Zdravím, včera jsem se promotal v koloně kolem rekonstruované Poděbradské. Koleje jsou položeny od Podkovářské, resp. od nově budované zastávky ještě o kousek dříve.. až po Nademlejnskou. Malinko mě zarazilo, že i když položená trať již vypadá podbitě, kolem Podkovářské mi to přišlo nepěkně zvlněné.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 21.10.2013 14:34

peca7 píše:Chtěl bych se zeptat, jak to bude s rekonstrukcí na Evropské? O víkendu jsem jel kolem a okolo zastávek Bořislavka je tramvajová trať netknutá. Jsem si myslel, že se bude rekonstruovat celá evropská....
Už to tu zaznělo několikrát: RTT Evropská se týká úseku Vozovna Vokovice-Horoměřicá (mimo stavby související s metrem)

jeffer
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 07.5.2009 11:55

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od jeffer » 21.10.2013 13:31

Dnes dopoludnia (09.56) na kulaťáku vyčkávajúci pomaranč a v pozadí asfaltéri dokončujúci okolie panelov.
JEF_0756.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

peca7
Uživatel
Příspěvky: 8
Registrován: 12.12.2012 14:09

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od peca7 » 21.10.2013 12:49

Chtěl bych se zeptat, jak to bude s rekonstrukcí na Evropské? O víkendu jsem jel kolem a okolo zastávek Bořislavka je tramvajová trať netknutá. Jsem si myslel, že se bude rekonstruovat celá evropská....

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 21.10.2013 9:31

Bobik: Neboj, ony jsou ve městě desítky lidí, kteří postupně přidají to své 1% a půjde to dřív.

Jinak, kdybys vezl ve voze pět dispečerů, šéfa prvozu tramvají a generálního ředitele, a oni postupně vyjadřovali svá přání, kam jet, asi bys taky musel jet, kam by zatoužili. Papír samozřejmě vznikne, ale ten je výsledkem té spousty jednání. Samozřejmě se kolikrát zhrozíš, co na něm je, ale je to prostě produkt dohody a není fér do něj hodit vidle, protože každý měl nějaký důvod, proč tam něco prosadil a jednotlivec, včetně toho s razítkem, je malý pán, aby to mohl celé zvrátit.

Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 20.10.2013 22:59

Také jste si všimli, že pod zastávkou Krematorium Motol v esíčku směrem do centra a před Hlušičkovou směrem z centra to poměrně nepříjemně v určitém místě cukne? [-o< objevilo se to po poslední výluce.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 20.10.2013 22:23

Bobik: Jenže hledání toho posledního kdo dá razítko, je hledání obětního beránka, který ve výsledku za nic nemůže a pokud nebude razítko dávat, tak bude nahrazen novým kývačem...

Bohužel jediná metoda jak vyhrát je to co tu prezentuje MŠ.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 20.10.2013 21:19

No dobře, ale snad na konci těch jednání vyleze nějakej závěr, papír, na kterým je všecko napsaný a nakreslený. A na kterym je snad vidět, co všecko za nesmysly tam díky těm kompromisům vzniklo. No a za ten papír přece musí bejt někdo odpovědnej. Nebo ne? Snad mi nechceš říct, že se to mění i v průběhu stavby? To snad ne? To by bylo, jako bych vyjel z Petřin s jedničkou na Spojovací, na Sibeliový přišla bába že potřebuje na Hládkov, OK, tak tam pojedem, na Pohořelci zase děda potřebuje na Republiku, fajn, z Dlouhý lidi do Karlína, prima, tam při objíždění Palmovky to už rovnou můžu vzít přes Hl vozovnu, protože tam chce víc lidí než na Ohradu a demokraticky rozhodli, a když už se vyškrábu na ten Krejcárek, tak zjistim že mi pomalu končí šichta a musim točit přes Vápenku. Ale vždyť vlastně o nic nešlo, ne, celou dobu jsem taknějak držel směr a hlavně jezdil tak jak to lidi chtěli.
No potěš koště, jestli to takhle funguje.
A to ses z toho ještě nezbláznil? Mě by šiblo. :D Ostatně pokud hodláš věci měnit tou tvou plíživou, postupnou jednoprocentní metodou, kolika let se hodláš dožít, než alespoň něčeho dosáhneš? Vidim to na minimálně 250. Minimálně. :lol:

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 20.10.2013 19:34

Pár fotek z dnešní Moskevské ulice, kde jsou vidět finišující práce na zastávce Ruská (přístřešek a sloupky) a další. http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... 0.10.2013#

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 20.10.2013 16:48

To měla být jen ilustrace, že pako dost velkých rozměrů jsem též... Ostatně právě proto lezu na diskuse a bavím se se všemi občanskými sdruženími, abych nezakrněl v těch kolejích, které jsou ve městě zajety.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 20.10.2013 16:12

Pípe neber to osobně.

Odpovědět