Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kruťákovo verze je dobře z do
Jako, jestli se smyčky zneužije na nějakou linkovou prasárnu je špatně, ale to je věc jiná. Že se ale každá zdechlina/mu musí z centra tahat až na Palmu asi taky není ideál. Z čistě provozních důvodů mi to přijde OK.
Jako, jestli se smyčky zneužije na nějakou linkovou prasárnu je špatně, ale to je věc jiná. Že se ale každá zdechlina/mu musí z centra tahat až na Palmu asi taky není ideál. Z čistě provozních důvodů mi to přijde OK.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bydlím hned u ní, denně na to fascinovaně zírám, po čem a kudy se jezdí (dokonce i s lidmi). Dnes jsem měl cestu konečně jednou za světla, tak jsem si udělal foto...Karosák píše:"Jednokolejka" Moskevská-Minská je fakt povedená
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já myslel, že ironie byla z mého příspěvku patrná. Tou tvojí linkou by i někdo jezdil.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To spíš Bílá Labuť - Republika - Stross - Letná - Malostranská - Újezd - Anděl - Smícháč A nazval bych ji 13, do 23 by letli turisti a odjíždeli na Letnou...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A vám by se jako linka 23 v trase Bílá Labuť-Nám.Repu-Malostranská(u vlády)-Chotkáče-Špejchar nelíbila?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Do první chvíle, než se zjistí, že třetí linka v Karlíně je blbost resp. bude ROPIDu položen nůž na krk s penězi
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Píšou tam že se v běžném provozu používat nebude.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Další krásná ukázka naprosté nekoncepčnosti tramvajové dopravy v Praze... Ale asi 13 ukončená na NBS, 17 na Výstavišti a nebo 5 na Špejcharu od Letný byly a jsou málo..., tak si udělám další zabití krátkých spojů...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Chystá se úprava smyčky Těšnov pro vjezd z centra. Výjezd směr most asi zatím nebude.
http://urdeska.praha.eu/files/%C3%9Apra ... 07gwns2g==
http://urdeska.praha.eu/files/%C3%9Apra ... 07gwns2g==
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
"Jednokolejka" Moskevská-Minská je fakt povedená
Ale z toho co pokračuje dál, jsem pořád trochu zmaten:
Kde budou najíždět busy na TT od Čechova nám.? Z Minské rovnou na pás po tram. trati, nebo až u Bohemky? Tam na to ale není moc místa-bumlík vede až ke křižovatce a pak hned začíná ostrůvek-to by byl dost drsný manévr a asi by se zasahovalo do profilu ZC Když pojedou busy po pásu bude pro ně zřízena detekční kamera?
Dále jízdní pruhy Vršovické DC před Bohemkou-levý je s šipkou přímo, ale taky je přímo v ose ostrůvku zast. Bohemians DC. Pravý pruh má zase jen šipku do Sportovní. Takže buď budou všichni jezdit stejně levým, nebo to semtam někdo střelí rovnou na ostrůvek...nebo obojí
Ale z toho co pokračuje dál, jsem pořád trochu zmaten:
Kde budou najíždět busy na TT od Čechova nám.? Z Minské rovnou na pás po tram. trati, nebo až u Bohemky? Tam na to ale není moc místa-bumlík vede až ke křižovatce a pak hned začíná ostrůvek-to by byl dost drsný manévr a asi by se zasahovalo do profilu ZC Když pojedou busy po pásu bude pro ně zřízena detekční kamera?
Dále jízdní pruhy Vršovické DC před Bohemkou-levý je s šipkou přímo, ale taky je přímo v ose ostrůvku zast. Bohemians DC. Pravý pruh má zase jen šipku do Sportovní. Takže buď budou všichni jezdit stejně levým, nebo to semtam někdo střelí rovnou na ostrůvek...nebo obojí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bohužel naše město ještě nedospělo do fáze, kdy zrušení podobných míst (tak by se do garáží najíždělo jen z jednoho směru - no a co?) bude projednatelné.petr91 píše:Jenda1989 píše:
To si děláte kozy? Trať na Vršovické, která v tomto úseku byla na zvýšeném tělese a přejiždět se nedala zde má po rekonstrukci zřízen pro auťíčkáře přejezd? Ať se jde celá automobilová lobby bodnout!!!!! Vždyť o pár metrů dál je křižovatka!!!!
Na tomto místě byl přejezd vždy! Slouží pro otáčení aut, která se nemůžou otočit na světelné křižovatce a navíc přímo u přejezdu jsou i dva výjezdy z podzemních garáží.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jenda1989 píše:
To si děláte kozy? Trať na Vršovické, která v tomto úseku byla na zvýšeném tělese a přejiždět se nedala zde má po rekonstrukci zřízen pro auťíčkáře přejezd? Ať se jde celá automobilová lobby bodnout!!!!! Vždyť o pár metrů dál je křižovatka!!!!
Na tomto místě byl přejezd vždy! Slouží pro otáčení aut, která se nemůžou otočit na světelné křižovatce a navíc přímo u přejezdu jsou i dva výjezdy z podzemních garáží.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To si děláte kozy? Trať na Vršovické, která v tomto úseku byla na zvýšeném tělese a přejiždět se nedala zde má po rekonstrukci zřízen pro auťíčkáře přejezd? Ať se jde celá automobilová lobby bodnout!!!!! Vždyť o pár metrů dál je křižovatka!!!!petr91 píše:Mě dnes na Vršovické překvapila absence negativních retardérů u přejezdu (místa pro otáčení)-
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mě dnes na Vršovické překvapila absence negativních retardérů u přejezdu (místa pro otáčení)-
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Protože "dolů" je slušný provoz bus a odstavená tramvaj v "protisměru" by docela vadila. Navíc to umožnuje odklon bez nutnosti zasekávat SSZ Kohinoor.