Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
pawel: Já Ti rozumím a názor zastávám stejný, někde se začít musí a než se změní mentalita lidí, bude to pár generací trvat a bude se u toho brblat. Ale je to nyní trochu začarovaný kruh, protože sám říkáš, že to v jiných metropolích funguje, pak to tam možná vzbuzuje důvěru, ale tady se na všechno jde napůl a po kocourkovsku, výsledky jsou v nedohlednu a pak to celé nefunguje a prostý lid tomu pak nevěří a nemá to podporu. Nejdříve postavíme střechu, pak zdi a pak probouráme dveře, ale zapomněli jsme na okna a tak je vevnitř tma. A než bychom uznali, že takhle se stavět nedá, radši se bude nadávat, že projektant je mamlas. A tak chybí infrastruktura - asi nejvíce právě ta parkoviště, rozvoj návazné kapacitní, preferované MHD, která nekolabuje při každém škobrtu, na kterou bude spolehnutí. Pak můžeme sázet stromy a malovat cyklopruhy. Tady se jede od konce. Postaví se zcela divoce zúžení, město se paralyzuje "bezpečnými" semafory z výhodné smoluvy s Eltodem místo dopravní výchovy, MHD se podporuje jen na papíře, IAD se omezuje nikoliv motivačně, ale pouze represivně, nikdo nehlídá žádná pravidla, MČ se místo spolupráce předhánějí, kdo vymyslí na svém písečku lepší krásno a kolik svinstva se mu podaří přelít za hradby. A pak to celé nefunguje a lidé zde ještě nedozráli natolik, aby domysleli, že chyba je dál, než jen v tom posunutém obrubníku, ale zatím je stále v módě hledat třídního nepřítele, ukázat na něj prstem a založit sdružení Městem Autem! Tak jim to nandáme! A může za to třeba....IPR, Klaus, Brusel, trpaslíci. Už chápeš, proč tu nenávidí IPR? ,,Problém je, že ploty nestojí jen kolem farmy, ale máte je i v hlavách!" řekla trefně Ginger ve Slepičím úletu, když vysvětlovala jednoduchým kvočnám jak utéct z farmy, kde je vykrmí a zabijí a oni jí oponovali, že je jim v zajetí vlastně dobře, protože dostanou zobání. To je místní problém. Já tomu říkám "zločiny minulého režimu"... Ale jsou zde alespoň snahy přinést svěží vítr a ukázat, že to jde i jinak byť to zatím moc úspěchů nesklízí. Projeď si pár slovenských měst a budeš jásat, jak se Praha krásně rozvíjí
Omlouvám se za předchozí názorovou nekonzistenci, ale prostě mě přeprala realita pražských ulic, kde vládne zoufalý chaos a nevyzrále a prostoduše jsem si ve vzteku odplivl na třídního nepřítele. Také nejsem bezchybnatý.
A k tématu: v úseku I.P. Pavlova - Muzeum je již pln malůvek sítí, takže bychom se alespoň v části Škrétovy mohli dočkat regulérní RTT. Dolní konec jen oprava bo se asi očekává napojení trianglu. Nicméně i toto je důvod proč 11 na Floru ne-e. No a spěchat se nebude a tím se ušetří pár přesčasů a vozokm. Vcelku mazané řešení, jak okatě nepřiznat, že to drhne
Omlouvám se za předchozí názorovou nekonzistenci, ale prostě mě přeprala realita pražských ulic, kde vládne zoufalý chaos a nevyzrále a prostoduše jsem si ve vzteku odplivl na třídního nepřítele. Také nejsem bezchybnatý.
A k tématu: v úseku I.P. Pavlova - Muzeum je již pln malůvek sítí, takže bychom se alespoň v části Škrétovy mohli dočkat regulérní RTT. Dolní konec jen oprava bo se asi očekává napojení trianglu. Nicméně i toto je důvod proč 11 na Floru ne-e. No a spěchat se nebude a tím se ušetří pár přesčasů a vozokm. Vcelku mazané řešení, jak okatě nepřiznat, že to drhne
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
já nechápu, proč tady všichni IPR tak nenávidí. podívejte se do všech měst okolo nás, všude se dělají podobná opatření a funguje to. v drážďanech, berlíně, vídni, varšavě, vratislavi, budapešti... a ta města prosperují. a není to žádný ekoteror, je to celkem jednoduchá rovnice: ulice se stromy a širokými chodníky vydělá víc, než ulice v podobě magistrály nebo plzeňské. je bezpečnější, je tam víc obchodů, lidé tam chtějí bydlet. nepřitahuje sociálně patologické jevy. zabraňuje přehřívání měst. a hlavně, rozšiřování kapacit pro auta je nad naše finanční možnosti i nad fyzické kapacity měst. externality jsou takové, že je potřeba co nejvíce lidí motivovat k užívání udržitelné dopravy. musíme přestat vozit děti do škol a naopak umožnit lepší pěší prostupnost měst. víc chodit a jezdit na kole. znečištění ve městech pochází z většiny z automobilové dopravy. to pochopili už i v číně.
ale my v praze zase všechno víme lépe a hlavně pěstujeme nenávist. budeme brblat, nekonstruktivně kritizovat - a radši se tu postupně udusíme ve vlastním smradu, pokud nás teda předtím neskolí rakovina tlustého střeva.
p.s. viděli jste už reko bělohorské z pera IPRu? já myslím, že byste byli spokojeni, protože zachovává jak průjezdnost, tak parkování, samostatné pásy pro tram i cykloopatření a stromořadí.
ale my v praze zase všechno víme lépe a hlavně pěstujeme nenávist. budeme brblat, nekonstruktivně kritizovat - a radši se tu postupně udusíme ve vlastním smradu, pokud nás teda předtím neskolí rakovina tlustého střeva.
p.s. viděli jste už reko bělohorské z pera IPRu? já myslím, že byste byli spokojeni, protože zachovává jak průjezdnost, tak parkování, samostatné pásy pro tram i cykloopatření a stromořadí.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vždyť to tam máš napsané - MUSÍ tam být stromořadí, parkovací místa a cyklo opatření (v uvedeném pořadí) a teprve co zbyde bude "nějak" sdílet MHD a IAD. Někde to vyjde a někde to prostě nevyjde. Ale na ty první 3 bodu se nejen NESMÍ SÁHNOUT, ale na jakékoli omezení se nesmí ani pomyslet.von Špilberk píše:http://www.iprpraha.cz/uploads/assets/d ... 160801.pdf
Prostě to ucpeme...
Ovšem oni se domnívají, že to zlepší:Do dimenze dopravního profilu ulice se pak, při snaze o respektování polohy stromořadí, maximální zachování parkovacích
míst a integraci cyklo opatření ...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo, už jsem kouknul i na metropolitní plán. Ale je to vlastně jedno. Jednak bych řekl, že se musí pracovat s tím, co platí, ne s tím, co je návrh. A jednak než bude Libeňská spojka, tak se na Zenklově budou měnit koleje v obloucích.
Hlavní je, že koleje budou nové. Metoda rekonstrukce je vedlejší.
Hlavní je, že koleje budou nové. Metoda rekonstrukce je vedlejší.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Od doby, kdy se tenhle územní plán maloval, se mnohé změnilo. Takže máme platný územní plán, který zachycuje něco, co už je nejméně 10 let předpokládáno jinde. Viz metropolitní plán.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zdá se, že tunel bude tam i tam. Pod vnitroblokem ZC, pod ulicí DC.P_V píše:Pražce ve štěrku se dávají i tam, kde Libeňská spojka nepovede, např. od Bulovky k Primátorské. Tam tunel povede pod vnitroblokem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pražce ve štěrku se dávají i tam, kde Libeňská spojka nepovede, např. od Bulovky k Primátorské. Tam tunel povede pod vnitroblokem. Asi to nechtějí mít rozkouskované.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vox populi, vox DeiPetr píše:"vy dobytkové, všechno jen prasíte"
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Petr píše:Okolo šel stařík a pronesl "vy dobytkové, všechno jen prasíte"....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokračující RTT Zenklova v obrazech...
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
IPR nedávno v Troji u spadlé lávky rozbalil stánek a jal se okolojdoucím prezentovat "své" představy nové podoby trojských břehů Vltavy. Okolo šel stařík a pronesl "vy dobytkové, všechno jen prasíte".... Názor veřejnostiKarosák píše:To netuším...
Ale ta Vinohradská je dobrá noční můra. Jako já IPR taky beru jako něco, co je potřeba k zodpovědnému plánování města, ale jestli tam sedí materiál co z okna vidí duhu a jednorožce, tak to opravdu instituci velmi škodí. Lidé pak odborníky pohrdají a vznikají další "jednoduchá", často populistická řešení, která celek zprasí, jen trochu jinak, možná o chvíli později. Maličko mně uklidňuje, že je to jen návrh a že realizace krásna, je zatím v neurčitém horizontu, takže by se někdo mohl ještě probrat a nebo by dočasné balkánské mysy z BKV mohly prokázat, že to je prostě nefunkční úlet
Bělehradskou jsem přežil, Moskevská mi nevadí, ale Francouzská je snad ukázkovým příkladem že tudy ne, přátelé a ta Vinohradská se snad realizace v téhle podobě nedočká, stejně jako doufám, že ten Újezd ještě někdo překreslí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Průběžná bude muset trochu klesnout. Nebo se to snad vyřeší jen přizvednutím železniční trati?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To netuším...
Ale ta Vinohradská je dobrá noční můra. Jako já IPR taky beru jako něco, co je potřeba k zodpovědnému plánování města, ale jestli tam sedí materiál co z okna vidí duhu a jednorožce, tak to opravdu instituci velmi škodí. Lidé pak odborníky pohrdají a vznikají další "jednoduchá", často populistická řešení, která celek zprasí, jen trochu jinak, možná o chvíli později. Maličko mně uklidňuje, že je to jen návrh a že realizace krásna, je zatím v neurčitém horizontu, takže by se někdo mohl ještě probrat a nebo by dočasné balkánské mysy z BKV mohly prokázat, že to je prostě nefunkční úlet
Bělehradskou jsem přežil, Moskevská mi nevadí, ale Francouzská je snad ukázkovým příkladem že tudy ne, přátelé a ta Vinohradská se snad realizace v téhle podobě nedočká, stejně jako doufám, že ten Újezd ještě někdo překreslí
Ale ta Vinohradská je dobrá noční můra. Jako já IPR taky beru jako něco, co je potřeba k zodpovědnému plánování města, ale jestli tam sedí materiál co z okna vidí duhu a jednorožce, tak to opravdu instituci velmi škodí. Lidé pak odborníky pohrdají a vznikají další "jednoduchá", často populistická řešení, která celek zprasí, jen trochu jinak, možná o chvíli později. Maličko mně uklidňuje, že je to jen návrh a že realizace krásna, je zatím v neurčitém horizontu, takže by se někdo mohl ještě probrat a nebo by dočasné balkánské mysy z BKV mohly prokázat, že to je prostě nefunkční úlet
Bělehradskou jsem přežil, Moskevská mi nevadí, ale Francouzská je snad ukázkovým příkladem že tudy ne, přátelé a ta Vinohradská se snad realizace v téhle podobě nedočká, stejně jako doufám, že ten Újezd ještě někdo překreslí
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: To nejsem , ale přece jenom zrovna tady je skoro větší poptávka po busech než tramvajích a ty si moc v té plzenské verzi co se ted děje, nedokážu představit.
Navíc nemělo se s TT trochu hýbat? Nebo TT zůstane kde je ted jenom se "vyrube" pruh pro IAD na stranách?
Navíc nemělo se s TT trochu hýbat? Nebo TT zůstane kde je ted jenom se "vyrube" pruh pro IAD na stranách?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nedají, tam těch uzavírek bude několik, třeba i jen víkendové, kvůli snášení konstrukcí a tak. Počkej až stavba dospěje ke stadiu, že se začnou vyndavat ty přebytečné mosty, přes které se nejezdí. Nejdřív přesunou živé kabely jinam a pak jdou mosty ven. Tu bude první ze zatěžkávacích zkoušek motoristů a dopravy vůbec.