Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2006 21:28

radek31 píše:tahle debata začíná být fakt o ničem
jediné co by se dalo změnit je neposílat odpoledne 7 na Řepákov (špička je odpoledne rozloženější a ta 3. linka tam není potřeba) + zavést přestávky na l. 9, aby tam nebylo odstaveno tolik souprav (ideálně na Andělu)
ale ubrat cokoliv ráno je naprostý nesmysl, už teď se to do tramvají skoro nenarve a posílení by určitě snesl večerní a polonoční provoz (noc je tak akorát díky 2 linkám)

nahradit tramvaj autobusem může jen dement bez mozku, když to stojí 3x tolik!!! a ještě to škodí ovzduší splodinama

proč by někdo chtěl rušit tramvaj, kterou jezdí hromady cestujících a vzhledem k relativně slušné preferenci na Plzeňské to je velmi výhodné cestování do centra?

2 KM - jdi s tím radši na idnes, protože to se nedá číst - a navíc furt dokola jako kolovrátek - zajeď ráno na Řepy (kolem 7) a jeď tramvají na Anděl - pokud se ti tramvaj bude zdát nevyužitá tak se nech vyšetřit, protože stupeň 4-5 stačí všem kromě tebe
a pokud uznáš, že se (opět) pleteš - jako s l.6, tak už sem ty blbosti snad přestaneš psát (aspoň měsíc, protože déle to evidentně v hlavě neudržíš)
ano 4 s 9 to "nějak" odvezou, ale za jakou cenu? cestující přesednou do aut, autobusů a DP je zase za dementa + ti co nepřesednou pak zjistí, jak se cítí sardinka - má to nějaký smysl kromě ukojení tvého ega (viz. já jsem to říkal)? to je stejné jako napsat, že metro B nepotřebujeme, protože tramvaje to o povodních odvozily!

2 DJ LA DÉFENSE - o Martina KT tu nikdo nestojí, tak zalez - byla tu pohoda, než jsi přišel urážet

=D> =D> Bravo, přesně souhlasím. =D> =D>

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2006 21:26

Tom 11 píše:Se taky připojím...Tak by bylo lepší do Řep vést jenom 7 a 10(4 na Kotlářku a 9 bych odklonil...) Potom případně by se to upravilo po zavedení další linky...
A tebe bych ty .... do tý 10 narval a nechal bych tě v ní ušlapat.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 29.10.2006 21:25

tahle debata začíná být fakt o ničem
jediné co by se dalo změnit je neposílat odpoledne 7 na Řepákov (špička je odpoledne rozloženější a ta 3. linka tam není potřeba) + zavést přestávky na l. 9, aby tam nebylo odstaveno tolik souprav (ideálně na Andělu)
ale ubrat cokoliv ráno je naprostý nesmysl, už teď se to do tramvají skoro nenarve a posílení by určitě snesl večerní a polonoční provoz (noc je tak akorát díky 2 linkám)

nahradit tramvaj autobusem může jen dement bez mozku, když to stojí 3x tolik!!! a ještě to škodí ovzduší splodinama

proč by někdo chtěl rušit tramvaj, kterou jezdí hromady cestujících a vzhledem k relativně slušné preferenci na Plzeňské to je velmi výhodné cestování do centra?

2 KM - jdi s tím radši na idnes, protože to se nedá číst - a navíc furt dokola jako kolovrátek - zajeď ráno na Řepy (kolem 7) a jeď tramvají na Anděl - pokud se ti tramvaj bude zdát nevyužitá tak se nech vyšetřit, protože stupeň 4-5 stačí všem kromě tebe
a pokud uznáš, že se (opět) pleteš - jako s l.6, tak už sem ty blbosti snad přestaneš psát (aspoň měsíc, protože déle to evidentně v hlavě neudržíš)
ano 4 s 9 to "nějak" odvezou, ale za jakou cenu? cestující přesednou do aut, autobusů a DP je zase za dementa + ti co nepřesednou pak zjistí, jak se cítí sardinka - má to nějaký smysl kromě ukojení tvého ega (viz. já jsem to říkal)? to je stejné jako napsat, že metro B nepotřebujeme, protože tramvaje to o povodních odvozily!

2 DJ LA DÉFENSE - o Martina KT tu nikdo nestojí, tak zalez - byla tu pohoda, než jsi přišel urážet

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 21:25

trainzjohny píše:Jenže lidi co pojedou na palmovku by museli být upně blbý kdyby jeli 164 na Zličín a odtud na Palmovku. Když můžou tramvají na Anděl a pak metrem. No a co se týče 180 tak do dejvic už o moc víc lidí nepojede, páč to nepotřebuje. Že ty je chceš za každou cenu vyhnat z tramvaje ???
Naopak, tím metrem, to bude rychlejší, a na Andělu se nebudou muset rvát mezi lidma, je kolikrtá lepší se kousek vrátit zpátky.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 21:25

K-M píše:Nechte ekonoma bejt :P a zamyslete se nad tím argumentem, proč to jezdí nacpaný - jestli vono to není proto, že jedou tři vlaky najednou, pak 5 minut nic a zase tři vlaky najednou. Přičemž ten třetí veze vždy vzduch a dojem plnosti vytvářej ty dva. Co, není to náhodou tak?
Jako bysme to neznali z Vltavský - pouhý pohled na 25 říká, že je třeba jí dát do dvojic, pohled na za ní jedoucí jedničku říká, že by stačilo prohodit odjezdy.
No v ranní špičce do centra se těch prázdných spojů moc nenajde,odpoledne je to už z centa jiná. No s tou 25 až tak moc nesouhlasim jelikož z Voz.Střešovice odjíždí ve špičce narvaná na BH a tam ti ta 1 je na nic. To spíš by bylo lepší ještě hnout s 15 těsně před 25. Ale stejně mam pocit, že to nebude fungovat a nejlepší řešení je jí dát asi ty dva vozy.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2006 21:25

K-M píše:Nechte ekonoma bejt :P a zamyslete se nad tím argumentem, proč to jezdí nacpaný - jestli vono to není proto, že jedou tři vlaky najednou, pak 5 minut nic a zase tři vlaky najednou. Přičemž ten třetí veze vždy vzduch a dojem plnosti vytvářej ty dva. Co, není to náhodou tak?
Né není. Ráno jsem jezdil 4 roky (do května 2006) a jezdila naditá 9 pak natřískaná 10 pak naditá 9 a pak natřískaná 7,nevím která z nich podle tebe byla ta prázdná. Ale v raní špičce je BLBOST nad blbost´tvrdit že jezdí něco prázdný.

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 21:23

Bagr 13 Řepy-Barr. - 2xT6, int 3 minuty a k tomu 14 na Barr a 7 do Řep a je to. 4 zrušit, 12 zrušit, 20 na SN a 9 na Kotlářku. Co s desítkou?

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 29.10.2006 21:19

Se taky připojím...Tak by bylo lepší do Řep vést jenom 7 a 10(4 na Kotlářku a 9 bych odklonil...) Potom případně by se to upravilo po zavedení další linky...

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 21:18

Nechte ekonoma bejt :P a zamyslete se nad tím argumentem, proč to jezdí nacpaný - jestli vono to není proto, že jedou tři vlaky najednou, pak 5 minut nic a zase tři vlaky najednou. Přičemž ten třetí veze vždy vzduch a dojem plnosti vytvářej ty dva. Co, není to náhodou tak?
Jako bysme to neznali z Vltavský - pouhý pohled na 25 říká, že je třeba jí dát do dvojic, pohled na za ní jedoucí jedničku říká, že by stačilo prohodit odjezdy.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 21:17

DJ LA DÉFENSE píše:Vůbec ne, snahou by mělo být, pro lidi, kteří cestují dále, než jen k Andělu, mít 3 linky jedno jaké. + navíc nový autobus eventuelně dva a to směr dejvice jeden (posílit 180) a druhý k metru na Zličín, pro ty, co pojedou metrem dál třeba na Palmovku, nebo na Ládví, aby se nezdržovali cestou centrem, někam k metru. Dále by se odlehčilo i Andělu, kde spoustalidí přestupuje.
To už vidim toho řepáka jak sedne na bus pojede na Zličín a ze Zličína na Palmovku metrem, uvědom si, že lidi jezdí rádši přímo a kratší trasou.A mam pocit že lidé mají pro přepravu radši tram a metro než busy.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2006 21:14

DavidD píše:To snad nemyslíš ani trochu vážně,ty takový náš ekonom :D , vždyť v ranní špičce to jezdí tak nacpaný, že raději ani nemluvit.
V tom jasný souhlas, taková 10 je naditá až moc a v 7 to není o nic lepší. Jediná za něco málo je 9.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2006 21:12

DJ LA DÉFENSE píše:Vůbec ne, snahou by mělo být, pro lidi, kteří cestují dále, než jen k Andělu, mít 3 linky jedno jaké. + navíc nový autobus eventuelně dva a to směr dejvice jeden (posílit 180) a druhý k metru na Zličín, pro ty, co pojedou metrem dál třeba na Palmovku, nebo na Ládví, aby se nezdržovali cestou centrem, někam k metru. Dále by se odlehčilo i Andělu, kde spoustalidí přestupuje.
Jenže lidi co pojedou na palmovku by museli být upně blbý kdyby jeli 164 na Zličín a odtud na Palmovku. Když můžou tramvají na Anděl a pak metrem. No a co se týče 180 tak do dejvic už o moc víc lidí nepojede, páč to nepotřebuje. Že ty je chceš za každou cenu vyhnat z tramvaje ???

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 21:12

K-M píše:DJ má pravdu. Opravdu kapacitně na Řepy ve špičky jezdí denní 4 linky. Howgh.
Jiná věc je, jsou-li potřeba. Tak teď pravdu: Jak zvládaly 4 a 9 z Hlušičkovy? Šlo to, co? takže 4 linky jsou jen kvůli konvojování a různému zpožďování. Kdyby jezdil jeden bagr pořádně, a kdyby se nepraktikoval dopravní vlezdoprdelismus, že musí mít panstvo přímé spojení do všech stran světa (míněno z Anděla a Palačáku) vodvezla by to 9 všechno. Tak tak.
To snad nemyslíš ani trochu vážně,ty takový náš ekonom :D , vždyť v ranní špičce to jezdí tak nacpaný, že raději ani nemluvit.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2006 21:10

DJ LA DÉFENSE píše:A proč by nemohla,aby jsme měli standartní interval mít linku 9 a 29 ve stejné trase??? A já se vůbec nebavil o podobě 29 na Vápenku.

Z hlediska kapacitního.
Když nepočítáme noční spoje, tak definice pro vlak, je 2xT eventuelně KT. Proč? Protože jich je víc, než jezdících sól.
Když máme interval 8 minut u všech, je to definiční pravidlo, pro standartní interval.
Tudíš v 8 minutovém tatku jede kapacitně dvojice, dvojice, dvojice, dvojice podle těchto dvou definic pro standartní vlak, jede kapacitně 4 linky a je jedno jaká mají čísla.
No a z hlediska člověka stojícího na zastávce (bez hodinek řekněme) jede 9,10,9,7,9,10,9,7,9,10,9,7 tedy linky 3 :!:

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 21:09

trainzjohny píše:Tak to bych tě do takové 9 ráno v 7:15 narval a nechal tě jet až k andělu. Bóže už je tady další odborník co je v řepích dvakrát do roka ale dokonale jim rozumí. Kapacitně jezdí 4 linky, ale linky tam jezdí jen 3.
Odborník, počkej dřív nebo později ti jednu devítku stejně seberou, neb je tam k ničemu. Ale to až se začne šetřit.

Odpovědět