Soudím že se 3/4 roku bude vrtat ten vjezd do garáží na námrep při nerozkopaném Hlávkově mostě, a v roce 2007 se zas bude 3/4 roku rekonstruovat Hlávkův most.Gagarin píše:Ehm, když už tady klábosíte o Letenském tunelu, tak bych si dovolil podotknout, že Pavel Bém, primátor Hl.m.P. v rozhovoru o rozpočtu na rok 06 řekl, že "Štefánikův most není v havarijním stavu a proto se k rekonstrukci přikročí, až dle výsledků hospodažení MHMP v průběhu roku 2006". Čili, soudruzi, zase se ná to vodkládá.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
No to ono rekonstrukci asi zaplatí to nové centrum co bude na republice. A tak aby to nebylo moc drahé tak to udělají takto.Gagarin píše:Ehm, když už tady klábosíte o Letenském tunelu, tak bych si dovolil podotknout, že Pavel Bém, primátor Hl.m.P. v rozhovoru o rozpočtu na rok 06 řekl, že "Štefánikův most není v havarijním stavu a proto se k rekonstrukci přikročí, až dle výsledků hospodažení MHMP v průběhu roku 2006". Čili, soudruzi, zase se ná to vodkládá.
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Ehm, když už tady klábosíte o Letenském tunelu, tak bych si dovolil podotknout, že Pavel Bém, primátor Hl.m.P. v rozhovoru o rozpočtu na rok 06 řekl, že "Štefánikův most není v havarijním stavu a proto se k rekonstrukci přikročí, až dle výsledků hospodažení MHMP v průběhu roku 2006". Čili, soudruzi, zase se ná to vodkládá.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
No ono to tam bude muset bejt rychlí kvůli tunelu. Tak to vyndaj celou křižovatku a zandaj nové křížení. A bude se zase jezditP_V píše:Podle plánu rekonstrukcí mě zaráží, že reko křižovatky Letenský tunel bude trvat jen 6 týdnů, což je skoro málo na to, že se mají odstranit KT-nekompatibilní místa. Buď se bude na pražské poměry nebývale a chvályhodně šturmovat, nebo to bude jen nějaké dloubání sem tam kus.
Obě dvě snad zajišťují služby městu, takže by pro radnici neměl být problém sjednat pořádek. Jen se musí chtít.MOp píše: Jenze to je prave ten problem - jsou to dve ruzne firmy. Kazda ma svoje "sloupy" a svoje vedeni!
Bohuzel je to tak, a bude to tak i nadale, ze s kazdou dalsi rekonstrukci TV zmizi ruzice ze sten budov a prevesy ze stozaru poulicniho osvetleni, ktere vzapeti doplni nove stozary TV. Za par let tu bude sloupovy prales.
Jenze to je prave ten problem - jsou to dve ruzne firmy. Kazda ma svoje "sloupy" a svoje vedeni!Fanatic ve vzkazniku píše:Zdravim všechny příznivce MHD. Uvádím zde jeden zdánlivě nepodstatný fakt, na který se zapomíná při rekonstrukcích TV. Je to důsledná integrace výložníků Vo na masivní sloupy TV. Hnusí se mi staré orezlé, ohnuté sloupy, a vedle nich nové, bez lampy. Přitom by stačilo tak málo. např v liberci používají k instalaci výložníku s lucernou i kompenzační sloupy, což v Praze není ani v jednom případě: Takže závěrem, společnosti: Eltodo a vrchní stavby DP.
Bohuzel je to tak, a bude to tak i nadale, ze s kazdou dalsi rekonstrukci TV zmizi ruzice ze sten budov a prevesy ze stozaru poulicniho osvetleni, ktere vzapeti doplni nove stozary TV. Za par let tu bude sloupovy prales.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Nevím jaký den je kolaudace. Ale dnes jsem se zůčastnil přednášky na MD a mimo jiné tam padlo že premier šimanovský by se měl účastnit předaní výsledků a cen nějaké soutěže a poté by měl odjet tramvají na úřad vlády jde o den 22.9.2005 a má to být ze smyčky TěsnovMartin píše:Z kolaudace trati v Sokolovské kouká monstrakce: měl by se jí zúčastnit i ministr (Šimonovský?) a vozem 9030 se pojede až k úřadu vlády...
(zdroj: IGBT)
http://doprava21.ecn.cz/kestazeni/TZ220904.doc
Třeba se mu cestovaní tramvají bude zamlouvat. a doporučí ho ostatním v parlamentu
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
KM píše:Dnes mezi 8,15 a 8,30 po cestě l.č. 14 byly 3 posádky svařovacích (nebo jakých) vozů v plné práci. Na Těšnově, na křiž. Havlíčkova-Na poříčí a na Senovážném nám. Na první pohled chvályhodné,že se starají, na druhý méně: To byly hned tři akutní závady najednou a tak blízko u sebe? Nebo spíš mají údržbáři pracovní dobu shodnou s pracovní dobou cestujících a tak prudí a zdržují v době špičky, místo aby opravovali pěkně v noci?
Taky nevím, proč nemohou pracovat v noci, ale co se dá s nima dělat... :|
Odpověď jednoduchá... přísun financí je natolik omezený, že se řeší jen to nejhorší, další není z čeho zaplatit... bohuželMarek B. píše:Strašně mě štve neschopnost DP a Města efektivně využít výluky. To, co je v Nádražní mezi Na Knížecí a pěší zónou nebo na Národní třídě je prostě šílenost a zmar a to tam před rokem byly výluky. A to je takovýchto nesmyslů víc. Přitom v každém z těcho dvou případů stačilo nahradit jen desítky metrů kolejí a panelů. Ať už je obnova panelizace trati jakkoliv sporná, pořád je lepší mít nové panely, než staré a totálně vymlácené s omezenou rychlostí. Kdy už konečně dojde odpovědným lidem, že je lepší opravit i za cenu vyžších nákladů trochu větší úsek, než pak za pár let udělat další výluku, která naštve hromadnou dopravu používající občany a vynutí si vyžší náklady kvůli nutnosti zajistit objízdné trasy a NAD?
Taky bych uvítal kompletní opravu uceleného úseku, než jen "flastrování", vždyť i Vysočany se konaly jen díky minimalizaci nákladů...
Strašně mě štve neschopnost DP a Města efektivně využít výluky. To, co je v Nádražní mezi Na Knížecí a pěší zónou nebo na Národní třídě je prostě šílenost a zmar a to tam před rokem byly výluky. A to je takovýchto nesmyslů víc. Přitom v každém z těcho dvou případů stačilo nahradit jen desítky metrů kolejí a panelů. Ať už je obnova panelizace trati jakkoliv sporná, pořád je lepší mít nové panely, než staré a totálně vymlácené s omezenou rychlostí. Kdy už konečně dojde odpovědným lidem, že je lepší opravit i za cenu vyžších nákladů trochu větší úsek, než pak za pár let udělat další výluku, která naštve hromadnou dopravu používající občany a vynutí si vyžší náklady kvůli nutnosti zajistit objízdné trasy a NAD?