Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 29.10.2006 21:30

trainzjohny píše:A tebe bych ty .... do tý 10 narval a nechal bych tě v ní ušlapat.
Kdyby se zkrátili intervaly a ve špičče by se prodloužila 4 do Řep tak by to šlo...no když se chce všechno jde...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2006 21:30

DJ LA DÉFENSE píše:Naopak, tím metrem, to bude rychlejší, a na Andělu se nebudou muset rvát mezi lidma, je kolikrtá lepší se kousek vrátit zpátky.
Jóó, ty jsi vážně *****. Na Zličín je to 8 minut, než zalezu do metra je to dalších 2 až 3. A pak se trmácet na na Anděl. Jsi asi vážně chorý na mozku.

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 21:29

trainzjohny píše:Né není. Ráno jsem jezdil 4 roky (do května 2006) a jezdila naditá 9 pak natřískaná 10 pak naditá 9 a pak natřískaná 7,nevím která z nich podle tebe byla ta prázdná. Ale v raní špičce je BLBOST nad blbost´tvrdit že jezdí něco prázdný.
Chicht - ale japato, že to najednou ty 4 a 9 odvezla - to mi vysvětlete.
R31: No ty taky trochu překrucuješ - já, zastánce metra jsem dycky tvrdil, že právě povodeň 2002 ukázala, že Praha bez metra zejména ze Smíchova a Dejvic by už bejt nemohla. Co jsem tvrdil o 6?
Jinak já si tu nic nekojím, já vám prostě píšu jak to bude a vy mi píšete , jak tomu nevěříte. To je celý.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 21:29

DJ LA DÉFENSE píše:Naopak, tím metrem, to bude rychlejší, a na Andělu se nebudou muset rvát mezi lidma, je kolikrtá lepší se kousek vrátit zpátky.
No už vidim jak budeš na zastávce vysvětlovat kaštanům jak se mají vrátit kousek zpátky, aby ušetřili davy na Andělu no a možná nějakou tu minutu(nechce se mi to počítat, ale nevěřim, že tím něco ušetřim.)

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 21:28

trainzjohny píše:A tebe bych ty .... do tý 10 narval a nechal bych tě v ní ušlapat.
Uklidni se laskavě! Nestojí to za to.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2006 21:28

radek31 píše:tahle debata začíná být fakt o ničem
jediné co by se dalo změnit je neposílat odpoledne 7 na Řepákov (špička je odpoledne rozloženější a ta 3. linka tam není potřeba) + zavést přestávky na l. 9, aby tam nebylo odstaveno tolik souprav (ideálně na Andělu)
ale ubrat cokoliv ráno je naprostý nesmysl, už teď se to do tramvají skoro nenarve a posílení by určitě snesl večerní a polonoční provoz (noc je tak akorát díky 2 linkám)

nahradit tramvaj autobusem může jen dement bez mozku, když to stojí 3x tolik!!! a ještě to škodí ovzduší splodinama

proč by někdo chtěl rušit tramvaj, kterou jezdí hromady cestujících a vzhledem k relativně slušné preferenci na Plzeňské to je velmi výhodné cestování do centra?

2 KM - jdi s tím radši na idnes, protože to se nedá číst - a navíc furt dokola jako kolovrátek - zajeď ráno na Řepy (kolem 7) a jeď tramvají na Anděl - pokud se ti tramvaj bude zdát nevyužitá tak se nech vyšetřit, protože stupeň 4-5 stačí všem kromě tebe
a pokud uznáš, že se (opět) pleteš - jako s l.6, tak už sem ty blbosti snad přestaneš psát (aspoň měsíc, protože déle to evidentně v hlavě neudržíš)
ano 4 s 9 to "nějak" odvezou, ale za jakou cenu? cestující přesednou do aut, autobusů a DP je zase za dementa + ti co nepřesednou pak zjistí, jak se cítí sardinka - má to nějaký smysl kromě ukojení tvého ega (viz. já jsem to říkal)? to je stejné jako napsat, že metro B nepotřebujeme, protože tramvaje to o povodních odvozily!

2 DJ LA DÉFENSE - o Martina KT tu nikdo nestojí, tak zalez - byla tu pohoda, než jsi přišel urážet

=D> =D> Bravo, přesně souhlasím. =D> =D>

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2006 21:26

Tom 11 píše:Se taky připojím...Tak by bylo lepší do Řep vést jenom 7 a 10(4 na Kotlářku a 9 bych odklonil...) Potom případně by se to upravilo po zavedení další linky...
A tebe bych ty .... do tý 10 narval a nechal bych tě v ní ušlapat.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 29.10.2006 21:25

tahle debata začíná být fakt o ničem
jediné co by se dalo změnit je neposílat odpoledne 7 na Řepákov (špička je odpoledne rozloženější a ta 3. linka tam není potřeba) + zavést přestávky na l. 9, aby tam nebylo odstaveno tolik souprav (ideálně na Andělu)
ale ubrat cokoliv ráno je naprostý nesmysl, už teď se to do tramvají skoro nenarve a posílení by určitě snesl večerní a polonoční provoz (noc je tak akorát díky 2 linkám)

nahradit tramvaj autobusem může jen dement bez mozku, když to stojí 3x tolik!!! a ještě to škodí ovzduší splodinama

proč by někdo chtěl rušit tramvaj, kterou jezdí hromady cestujících a vzhledem k relativně slušné preferenci na Plzeňské to je velmi výhodné cestování do centra?

2 KM - jdi s tím radši na idnes, protože to se nedá číst - a navíc furt dokola jako kolovrátek - zajeď ráno na Řepy (kolem 7) a jeď tramvají na Anděl - pokud se ti tramvaj bude zdát nevyužitá tak se nech vyšetřit, protože stupeň 4-5 stačí všem kromě tebe
a pokud uznáš, že se (opět) pleteš - jako s l.6, tak už sem ty blbosti snad přestaneš psát (aspoň měsíc, protože déle to evidentně v hlavě neudržíš)
ano 4 s 9 to "nějak" odvezou, ale za jakou cenu? cestující přesednou do aut, autobusů a DP je zase za dementa + ti co nepřesednou pak zjistí, jak se cítí sardinka - má to nějaký smysl kromě ukojení tvého ega (viz. já jsem to říkal)? to je stejné jako napsat, že metro B nepotřebujeme, protože tramvaje to o povodních odvozily!

2 DJ LA DÉFENSE - o Martina KT tu nikdo nestojí, tak zalez - byla tu pohoda, než jsi přišel urážet

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 21:25

trainzjohny píše:Jenže lidi co pojedou na palmovku by museli být upně blbý kdyby jeli 164 na Zličín a odtud na Palmovku. Když můžou tramvají na Anděl a pak metrem. No a co se týče 180 tak do dejvic už o moc víc lidí nepojede, páč to nepotřebuje. Že ty je chceš za každou cenu vyhnat z tramvaje ???
Naopak, tím metrem, to bude rychlejší, a na Andělu se nebudou muset rvát mezi lidma, je kolikrtá lepší se kousek vrátit zpátky.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 21:25

K-M píše:Nechte ekonoma bejt :P a zamyslete se nad tím argumentem, proč to jezdí nacpaný - jestli vono to není proto, že jedou tři vlaky najednou, pak 5 minut nic a zase tři vlaky najednou. Přičemž ten třetí veze vždy vzduch a dojem plnosti vytvářej ty dva. Co, není to náhodou tak?
Jako bysme to neznali z Vltavský - pouhý pohled na 25 říká, že je třeba jí dát do dvojic, pohled na za ní jedoucí jedničku říká, že by stačilo prohodit odjezdy.
No v ranní špičce do centra se těch prázdných spojů moc nenajde,odpoledne je to už z centa jiná. No s tou 25 až tak moc nesouhlasim jelikož z Voz.Střešovice odjíždí ve špičce narvaná na BH a tam ti ta 1 je na nic. To spíš by bylo lepší ještě hnout s 15 těsně před 25. Ale stejně mam pocit, že to nebude fungovat a nejlepší řešení je jí dát asi ty dva vozy.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.10.2006 21:25

K-M píše:Nechte ekonoma bejt :P a zamyslete se nad tím argumentem, proč to jezdí nacpaný - jestli vono to není proto, že jedou tři vlaky najednou, pak 5 minut nic a zase tři vlaky najednou. Přičemž ten třetí veze vždy vzduch a dojem plnosti vytvářej ty dva. Co, není to náhodou tak?
Né není. Ráno jsem jezdil 4 roky (do května 2006) a jezdila naditá 9 pak natřískaná 10 pak naditá 9 a pak natřískaná 7,nevím která z nich podle tebe byla ta prázdná. Ale v raní špičce je BLBOST nad blbost´tvrdit že jezdí něco prázdný.

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 21:23

Bagr 13 Řepy-Barr. - 2xT6, int 3 minuty a k tomu 14 na Barr a 7 do Řep a je to. 4 zrušit, 12 zrušit, 20 na SN a 9 na Kotlářku. Co s desítkou?

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 29.10.2006 21:19

Se taky připojím...Tak by bylo lepší do Řep vést jenom 7 a 10(4 na Kotlářku a 9 bych odklonil...) Potom případně by se to upravilo po zavedení další linky...

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 21:18

Nechte ekonoma bejt :P a zamyslete se nad tím argumentem, proč to jezdí nacpaný - jestli vono to není proto, že jedou tři vlaky najednou, pak 5 minut nic a zase tři vlaky najednou. Přičemž ten třetí veze vždy vzduch a dojem plnosti vytvářej ty dva. Co, není to náhodou tak?
Jako bysme to neznali z Vltavský - pouhý pohled na 25 říká, že je třeba jí dát do dvojic, pohled na za ní jedoucí jedničku říká, že by stačilo prohodit odjezdy.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 21:17

DJ LA DÉFENSE píše:Vůbec ne, snahou by mělo být, pro lidi, kteří cestují dále, než jen k Andělu, mít 3 linky jedno jaké. + navíc nový autobus eventuelně dva a to směr dejvice jeden (posílit 180) a druhý k metru na Zličín, pro ty, co pojedou metrem dál třeba na Palmovku, nebo na Ládví, aby se nezdržovali cestou centrem, někam k metru. Dále by se odlehčilo i Andělu, kde spoustalidí přestupuje.
To už vidim toho řepáka jak sedne na bus pojede na Zličín a ze Zličína na Palmovku metrem, uvědom si, že lidi jezdí rádši přímo a kratší trasou.A mam pocit že lidé mají pro přepravu radši tram a metro než busy.

Odpovědět