Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
proč vlastně není u dlouhé třídy kaliforňan?? doopravdy není místo?? myslím, že u zastávky zc by to šlo v klidu. pak by stačilo v minimální variantě zavést např. linku 34 Výstaviště-Stroß-Dlouhá. spotřeba kachen minimální, vozokm se stejně ušetří odklonem 5 a 8. a lidi z části Petrské čtvrti i východního okolí Starom. nám. by nebyli bez MHD.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...
Viz. zákres v přílozePetr píše:Ano opravdu povede středem, na zvýšeném tělese, které však bude mít zešiknemé obrubníčky, aby se dalo nouzově najíždět auty v případě např. nehody v jejich jízdním pruhu a jeho zablokování (podobný princip je u Anděla a Bulhara)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...
Ano opravdu povede středem, na zvýšeném tělese, které však bude mít zešiknemé obrubníčky, aby se dalo nouzově najíždět auty v případě např. nehody v jejich jízdním pruhu a jeho zablokování (podobný princip je u Anděla a Bulhara)Angus MacGyver píše:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...
Myslím, že to tak strašné nebude. Až k (od) trojúhelníku vede od (na) Smíchova taky jenom jeden pruh.Angus MacGyver píše:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...
nj, ale je to tak.povede stredem komunikace, myslim ze na zvysenem tramvajovem pasuAngus MacGyver píše:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11.5.2006 13:17
Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...
Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
Re: Trať Laurová-Radlická (M "B")
uberou na kazde strane jeden pruhAngus MacGyver píše:Včera jsem si ze srandy zkusil cestu ze Strašnic do Jinonic pouze tramvají a 1 zastávku (Radl. Jin.) metrem... Z Laurové je to na Radlickou dost daleko...
Zajímalo by mne, kudy tu tramvajovou trať povedou??? Je tam komunikace s dvěma pruhy na každé straně a z jedné strany silnice skála, z druhé strany mírná rokle, mírná vyvýšenina, či mnoho zeleně...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11.5.2006 13:17
Trať Laurová-Radlická (M "B")
Včera jsem si ze srandy zkusil cestu ze Strašnic do Jinonic pouze tramvají a 1 zastávku (Radl. Jin.) metrem... Z Laurové je to na Radlickou dost daleko...
Zajímalo by mne, kudy tu tramvajovou trať povedou??? Je tam komunikace s dvěma pruhy na každé straně a z jedné strany silnice skála, z druhé strany mírná rokle, mírná vyvýšenina, či mnoho zeleně...
Zajímalo by mne, kudy tu tramvajovou trať povedou??? Je tam komunikace s dvěma pruhy na každé straně a z jedné strany silnice skála, z druhé strany mírná rokle, mírná vyvýšenina, či mnoho zeleně...
Je to tak týden, čtrnáct dní, co po Korunní chodili dva typové v reflexních vestách - prohlíželi panely, ve kterých jsou uloženy koleje (asi to nebude zrovna odborný termín ) - jeden si něco zapisoval do bloku a druhý sprejem panely očísloval. Plánuje se konečně nějaká rekonstrukce kolejí v Korunní ulici? Nevíte o tom někdo něco? V některých místech to na Korunní vypadá už vážně hrozně...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
No tak to je jasné - bkv mají svoje specifické poruchy geometrické polohy koleje, které jsou úplně jiné než vlnky a propadlé styky u klasické konstrukce. V něčem lepší - třeba bkv vždy a fšude rdží rozchod (pokud se ovšem nepropadne / nerozlomí ta rybina ve žlábku panelu, což jest třeba teď vidět hojně na Palackého mostě). K pláči je to, když panely propadnou tak, že jen některé - pak vznikyjí horší skoky než na klasice. Specifické je také putování v oblouku, kdy se z oblouku stane víceméně obecná křivka - to je qidění třeba v nuselském údolí ať už si vyberete kterýkoli oblouk v okolí zast. ostrčilovo n. - divadlo na fidlovačce. Ale zase musím říct, že některé tratě z bkv drží perfektně.
Hele to je vtipný mam 20 příspěvků a už mám "poradit dokáže" to je padlý na hlavu ne??? krom toho mi to poslední 2 posty oba počítá jako "20"
Hele to je vtipný mam 20 příspěvků a už mám "poradit dokáže" to je padlý na hlavu ne??? krom toho mi to poslední 2 posty oba počítá jako "20"
:smt024 píše:na odstraneni pocitadla se pracuje. neukazuje poradove c. prispevku, ale celkovy pocet prispevku - takze vsude mas 20.
líp než hrad pamatuju keplerovu - v jednom místě zc byl v kolejích neuvěřitelný zub, jako by to tam někdo nastavoval, ale jízda tudy byla radostí, rozhodně menší utrpení, než je pro mě v současnosti ježdění po leckterých BKV. nebo Chotkova (to už je trochu jiná kategorie, ale..) byla taky z hlediska cestujícího v pohodě:)
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Jasně že pamatuju:-) a co teprve trať od křižovatky Chotkovy sady přes Hrad na Pohořelec, to byla mňamka jak to v d-22 házelo po rozjezdu ze zast Belveder z centra... Koněvova se stavěla nevím kdy a Černokosteleckou dělalo myslím Železniční stavitelství někdy kolem 1965-1967... oboje by podle mého názoru vypadalo o dost líp, kdyby se to nechalo jako otevřený svršek a občas se to podbilo a obrousilo... samozřejmě né u toho hradu.