Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palačák
No nepřesunou. To je díra do země, to přesunout nejde. Prostě to esíčko nebude v křižovatce, ale za ní.Bald píše:Děkuji za rychlou odpověď. Já si to tam neumim moc představit kvůli těm vlezům do metra. Možná je kvůli tomu přesunou stranou, i ta doba rekonstrukce by odpovídala. Současná geometrie je dost špatenka.
Re: Palačák
Děkuji za rychlou odpověď. Já si to tam neumim moc představit kvůli těm vlezům do metra. Možná je kvůli tomu přesunou stranou, i ta doba rekonstrukce by odpovídala. Současná geometrie je dost špatenka.trainzjohny píše:Nepovím ti jak přesně to bude vypadat, ale co vím, tak má být částečně srovnáno a doplněno o zbývající dva oblouky.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palačák
Nepovím ti jak přesně to bude vypadat, ale co vím, tak má být částečně srovnáno a doplněno o zbývající dva oblouky.Bald píše:Víte tu někdo jak má vypadat X palackého náměstí po rekonstrukci? Bude se srovnávat nebo je tam třetina roku prací z jiného důvodu? Nemůžu to nikde dohledat
Palačák
Víte tu někdo jak má vypadat X palackého náměstí po rekonstrukci? Bude se srovnávat nebo je tam třetina roku prací z jiného důvodu? Nemůžu to nikde dohledat
Jeste jeden OffTopic.
Pred mesicem jsem se ptal ceskyho firy na Hungarii v Berline (prijela 371 na Bln-Gesundbrunnen a ten mi rekl, ze Hungaria prijede s firou a masinou DKV Praha, cesky fira to jde odstavit, vyspi se a rano jede zpatky. Na Kopernikovi jezdi Nemci uz z Prahy do Bln- Lichtenberg a zpet, masina pak 2 dny jezdi do Rzepina a odvozi vsechny EC (kdyz je krize, tak jenom den, pak zaskakuje bud diesel nebo 189).
189 na EC mezi Dresden a Berlin tezko, je tam rychlost 160. Sice by to asi 189 s vmax 140 stihala, je tam celkem volna jizdni doba.
Pred mesicem jsem se ptal ceskyho firy na Hungarii v Berline (prijela 371 na Bln-Gesundbrunnen a ten mi rekl, ze Hungaria prijede s firou a masinou DKV Praha, cesky fira to jde odstavit, vyspi se a rano jede zpatky. Na Kopernikovi jezdi Nemci uz z Prahy do Bln- Lichtenberg a zpet, masina pak 2 dny jezdi do Rzepina a odvozi vsechny EC (kdyz je krize, tak jenom den, pak zaskakuje bud diesel nebo 189).
189 na EC mezi Dresden a Berlin tezko, je tam rychlost 160. Sice by to asi 189 s vmax 140 stihala, je tam celkem volna jizdni doba.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Mám pocit, že i Hungarii už vozí řada 189 DB a mezi Rzepinem a Berlinem, někdo psal, že jezdí určitě 189, takže myslim, že naši nejdál do BS. Ale třeba můj zdroj neni přesný.Anonymous píše:Bastardy do Berlina na 2 parech a Berlin-Rzepin s EC Berlin- Warszava se take jeste jezdi. Na Hungarii jezdi Cesi z DKV Praha, Copernikuse vozi Nemci uz z Prahy. Na ostatnich EC jezdi Cesi do Bad Schandau
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
akri: Ale prd. Jsou to Slované, kdežto česko-švédsko je daleko propastnější rozdíl. UKčka taky stavěj domy a padaj snad (ty domy, ne UKčka)? Ani snad tu angličtinu bych nechtěl. Stačilo by, kdybyste všichni pro začátek prodávali lístky. Česky a aspoň na konečnejch... Ostatně, strojvedoucí ČD také zajíždějí na zahraniční tratě a myslíš že umí německou konverzaci pro pokročilé?
Radek: Inu ano, nebezpečí číhají různá. Já také píšu o tom, co vidím okem zvenčí. Nechci pomyslet, co bych viděl zevnitř. Je ale jisté, že v budoucnu se bude muset odvézt více lidí s relativně větším komfortem za méně peněz. Tak vás na to tady tak nějak připravuju.
Radek: Inu ano, nebezpečí číhají různá. Já také píšu o tom, co vidím okem zvenčí. Nechci pomyslet, co bych viděl zevnitř. Je ale jisté, že v budoucnu se bude muset odvézt více lidí s relativně větším komfortem za méně peněz. Tak vás na to tady tak nějak připravuju.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Ale jsme zase u toho-budeš-li chtít základy AJ,tak zase ten okruh uchazečů bude menší.A Balkánci s Ukrajinci už vůbec nebudou mít šanci.
Jinak bych řekl,že 20-25% řidičů se anglicky domluví.Rozhodně je to potřeba,pochopitelně stačí jen základy,přítomný čas.Trpný rod a předpřítomný čas by skutečně potřeba asi nebyl:-)
Jinak bych řekl,že 20-25% řidičů se anglicky domluví.Rozhodně je to potřeba,pochopitelně stačí jen základy,přítomný čas.Trpný rod a předpřítomný čas by skutečně potřeba asi nebyl:-)
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
No to je právě ono, že jde o princip! Zůstaňme u termosky na pracovišti, například. Typická situace v mnoha podnicích je taková, že ekonom nařídí využívat levnější proud, krásně vyčíslí kolik se tím ušetřilo, no a že se musely nakoupit termosky? To je přece jiná položka.K-M píše:No asi tak jako ty dva kilometry na tý tramvaji... ale jde vo princip
Takhle to máme i u tramvají a využití sól. Ve Vokovicích nechtějí spřahovat/dělit sóla a možná k tomu mají důvod (zrychl). Někdo jim to zeshora nařídí no a najednou vzroste procento závad, protože si spolu ty dva vozy nebudou rozumět, bude se častěji měnit atd. Například. Mám vždycky husí kůži, když se někde rozhoduje stylem o nás bez nás. To není argument proti transformaci, ale proti konkrétnímu provedení transformace.