Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 481
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jakub » 19.6.2024 23:16

Pevný domovní odpad.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3860
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 19.6.2024 5:51

Pouze Dopravní Obsluha? Pěkně Dokončená Oprava? Pařát Draka Obludného?... těžko říct :D

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 545
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 18.6.2024 18:00

Co znamena zkratka PDO na vozovce na Masarycce?

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1545
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 24.5.2024 15:16

Výluka Havlíčkova - Dlážděná se zkracuje do 18.6. a plánovaná oprava TT ve Spálené u soudu proběhne hned následně, aby se to nekumulovalo s Václavákem. Zdroj: Facebook DPP

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4086
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 20.5.2024 23:49

Zde je k vidění Projektová dokumentace reko ulice U Výstaviště.
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/683001
Na začátku smyčky Výstaviště bude přidána spojka s EOV z centra, jako by dvoukolejná trať pokračovala předjízdnou kolejí směr Planetárium. V ulici U výstaviště budou auta oddělená od kolejí, kromě rohu křižovatky Za elektrárnou.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 07.5.2024 11:14

sajmon píše:
07.5.2024 9:02
Taky si to pamatuju tak, jak říká piskvorr. Vždyť se tam nějakou dobu mezi dokončením a zprovozněním stavby i parkovalo. Na rameni trojúhelníku byla ohrádka z citybloků, aby se tam alespoň mohla nouzově otočit dlouhá tramvaj.
Výměna politického obsazení na radnici holt udělá svoje. :wink:
Buďme za to rádi, taková Jeremenkova je díky tomu zase o krok blíže...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 07.5.2024 9:28

Pokud si dobře pamatuji, tak hlavní blok tramvaje směr Budějovická byl tlak na smyčku u Trianonu…. Přitom tam klidně mohla být úvrat…

sajmon
Uživatel
Příspěvky: 61
Registrován: 28.9.2019 18:59

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od sajmon » 07.5.2024 9:02

Taky si to pamatuju tak, jak říká piskvorr. Vždyť se tam nějakou dobu mezi dokončením a zprovozněním stavby i parkovalo. Na rameni trojúhelníku byla ohrádka z citybloků, aby se tam alespoň mohla nouzově otočit dlouhá tramvaj.

Uživatelský avatar
piskvorrr
Uživatel
Příspěvky: 392
Registrován: 09.6.2010 12:48

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od piskvorrr » 06.5.2024 10:08

P_V píše:
06.5.2024 8:44
Moc si to nepamatuju, proč tam tehdy dali asfalt. Oficiálně to řečeno nebylo. Snad že tu trať postavili ne jako novostavbu, ale jako opravu :D , a tudíž se nemohla měnit technologie.
Tuším, že jeden z nejhlasitějších účastníků byl ÚMČ Prahy 4, který trval na pojížditelném povrchu (páč kdyby se tam třeba přestalo jezdit jako minule, aby tam šlo ihned parkovat - sice neříkali v téže větě, ale zároveň jeli "tramvaje na Budějovické nechceme, všechen prostor IAD").

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4086
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 06.5.2024 8:44

Moc si to nepamatuju, proč tam tehdy dali asfalt. Oficiálně to řečeno nebylo. Snad že tu trať postavili ne jako novostavbu, ale jako opravu :D , a tudíž se nemohla měnit technologie.

Uživatelský avatar
Ústečák
Uživatel
Příspěvky: 189
Registrován: 04.8.2019 9:55

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Ústečák » 06.5.2024 8:02

Že tam ta tráva nakonec bude, je velké vítězství rozumu, obzvláště v současné době, jen to tam samozřejmě mělo být od začátku. Těch 30+ metrů asfaltu na šířku je tam naprosto pekelných.

Samozřejmě by mnohem lepší bylo, kdyby tam byla úplně od začátku (a vzpomeňte si, kdo tehdy tvrdil, že tam rozhodně musí být asfalt a jaké tango se kolem toho ze začátku tančilo).

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4086
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 06.5.2024 6:28

Nejlépe tím, že se to celé vybourá, a to asi tak za 20 let, kdy budou kolejnice opotřebené a zralé na výměnu. Druhá možnost by byla, že by se to tak udělalo o 4 roky dřív, dle obvyklého pražského standardu pro rekonstrukce a novostavby TT.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 06.5.2024 6:18

Jak jinak bys tam chtěl dostat zavlažování a hlavně odvodnění ?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 05.5.2024 22:24

ok, jde o pár desítek metrů kolejí, ale stejně to vůbec nechápu. pokud jde o zatravnění, je (byla) to trať klasické stavby, takže proč je nutné odstraňovat kolejnice?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4086
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 05.5.2024 21:51


Odpovědět