Daleko kritičtější mi přijde již řadu let pravidelně "opravovaná" Olšanská.. Jenže toho asi bohdá nebude, dočkat se tam kvalitního, zanivelovaného a zatravněného svršku...Angus MacGyver píše:Neuvažuje se o rekonstrukci této ...
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Želivského-Vozovna Strašnice
-
- Uživatel
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11.5.2006 13:17
Želivského-Vozovna Strašnice
Neuvažuje se o rekonstrukci této části tram. tratě? V plánovaných výlukách jsem to nenašel a tahle trať by to potřebovala jako prase drbání...Jezdím zde denně a zejména u Vinohradských hřbitovů je trať tak kvalitní, že to z člověka vyrazí málem duši a může rovnou skončit na hřbitově...
Tramvajové tratě na betonové desce
S tímhle systémem sem se už setkal.Jěště se používal systém z pražci z betonu,které byly rozloženy po 2,8 m a mezi pražcema byly umístěny 2 páry kotevních šroubů z podkladnicema a upevněním na malé a velké patky.Zhlédnuto při opravě TT Smíchovské nádraží-Lihovar a na TT v ulici Dukelských hrdinů.DPmPETAbsolut píše:V Revoluční úspěch výsledku ukáže čas
Takových desek, jako tam, moc není.
Bohužel, relativně časté (a podobný bordel dělající) je toto:
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Jak můžeš zapomenout na BarrandovKáem píše:ad 1,2) Ono už někde něco podobného stojí?
ad 3,4) to je ovšem velmi subjektivní
Zamítá se (tvé důvody, ne stavba)
Ovšem něco jiného je sídliště a něco jiného je pěší zóna v centru (byť lokálním) Na pěší zóně bych byl spíš pro Absolut Vegetables & Fried Cheese (absolutovu zeleninu a klasiku). Takhle bych viděl i třeba TT na Václaváku Na tom návrhu Palmovky se mi však líbí jedna věc, což je zastřešení zastávky tramvaje u stanice metra - domnívám se, že veškeré důležité přestupní body by měli být podobně upraveny, aby umožňovali přestup suchou nohou. Není nic horšího než čekat v dešti při přestupu na zpožděnou tramvaj.
Naposledy upravil(a) Proxy dne 09.3.2007 23:51, celkem upraveno 1 x.
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
TAk to aby zatunelovali taky oblouk mezi Národní a Spálenou a Lazarskuo a spol., protože mě tam ty tamvaje ruší... Ne, ael vážně, to je pi.. na entou, fakt. No mě se to teda nelíbí, v ten smrad věřím, v to evdro taky a hluk z tamvají je ěnco tak příšernýho, že v tom tunelu by to bylo an Bohnice. Je si představte takovej brzdící Progress.. Já osobn+ě bych v tu chvíli ohluchla. A jak tam bude rozumět hlíšení linek??
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Stojí, a přesně jak jsi popsal, je v něm vedro (a to je nahoře otevřený), je počmáraný a každou chvíly vymlácený. Tudy cesta nevede.arny píše:Nestojí náhodou něco podobného, tedy skleněný tunel, na Slánské?
1. Ten je počmáraný, je v něm smrad (to by na Palmě nebyl), člověk neslyší vlastního slova, v létě je v něm vedro.
Nestojí náhodou něco podobného, tedy skleněný tunel, na Slánské?
1. Ten je počmáraný, je v něm smrad (to by na Palmě nebyl), člověk neslyší vlastního slova, v létě je v něm vedro.
2. K té Palmovce podle mě se to tam nehodí. Kvůli té zástavbě by to bylo jako pěst na oko
3. To by se mohli udělat.kolem každé trati. Mě třeba ruší tramvaje v podjezdu na Zahraďák a vlak na Benešov.
To je můj názor.
1. Ten je počmáraný, je v něm smrad (to by na Palmě nebyl), člověk neslyší vlastního slova, v létě je v něm vedro.
2. K té Palmovce podle mě se to tam nehodí. Kvůli té zástavbě by to bylo jako pěst na oko
3. To by se mohli udělat.kolem každé trati. Mě třeba ruší tramvaje v podjezdu na Zahraďák a vlak na Benešov.
To je můj názor.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
ad 1,2) Ono už někde něco podobného stojí?Absolut píše:1) je v ní v létě vedro
2) řeší problém jen částečně - bude tam odraz hluku uvnitř, kde bude taky zakrytá zastávka.
3) vytváří se zbytečně nová sprejerská plocha
4) architektonicky nevhodně rozděluje prostor, který by se naopak dal při stavbě v blízkosti lépe upravit - třeba zelení, stávající tráva v betonových ohrádkách je hrozná
a.
ad 3,4) to je ovšem velmi subjektivní
Zamítá se (tvé důvody, ne stavba)
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
1) je v ní v létě vedro
2) řeší problém jen částečně - bude tam odraz hluku uvnitř, kde bude taky zakrytá zastávka.
3) vytváří se zbytečně nová sprejerská plocha
4) architektonicky nevhodně rozděluje prostor, který by se naopak dal při stavbě v blízkosti lépe upravit - třeba zelení, stávající tráva v betonových ohrádkách je hrozná
ad DJ: Klasika v gumě vydrží přes 20 let. Na Hagiboru máš nejblíž BKV položené na tenké vrstvě akfaltového koberce na původní betonové desce. To nebylo kvalitní ani nové.
2) řeší problém jen částečně - bude tam odraz hluku uvnitř, kde bude taky zakrytá zastávka.
3) vytváří se zbytečně nová sprejerská plocha
4) architektonicky nevhodně rozděluje prostor, který by se naopak dal při stavbě v blízkosti lépe upravit - třeba zelení, stávající tráva v betonových ohrádkách je hrozná
ad DJ: Klasika v gumě vydrží přes 20 let. Na Hagiboru máš nejblíž BKV položené na tenké vrstvě akfaltového koberce na původní betonové desce. To nebylo kvalitní ani nové.