Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To "provizorní" nástupiště (tuším, že tam je od roku 2021) je fakt otřesné a je v nejlepší tradici socialistických zlepšováků a "zlatých českých prasiček". Připomíná mi to zastávky autobusů nebo vůbec jakékoli pěší povrchy na vznikajících panelových sídlištích. Jako na půl roku ok, ale 5+ let fakt ne.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Proč bude nástupiště zastávky Želivského zase jen provizorní?
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1562
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
K diskutované rekonstrukci Jana Želivského byla zveřejněna projektová dokumentace:
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/812207
Modernizovaná část (km 0,000 až 0,380) zahrnuje rekonstrukci kolejového svršku a spodku
tramvajové trati včetně odvodnění v ulici Jana Želivského přibližně v úseku Vinohradská – U Nákladového
nádraží. V navazujícím úseku U Nákladového nádraží – Olšanská (km 0,380 až 0,621) dojde k opravě
stávajícího svršku tvořeného velkoplošnými panely BKV. Tento úsek bude ve výhledu opuštěn a přeložen
do nové souběžné stopy, a charakter prací se tedy spíše přibližuje havarijní opravě.
Spolu s modernizací tratě bude opraveno trolejové trakční vedení a obnoveny technologie
elektrického ovládání výhybek a detekce tramvají pro světelná signalizační zařízení. V souladu
s projektem nové TT Habrová budou do prostoru pod tělesem trati a pod souběžnými jízdními pásy
založeny nové chráničky.
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/812207
Modernizovaná část (km 0,000 až 0,380) zahrnuje rekonstrukci kolejového svršku a spodku
tramvajové trati včetně odvodnění v ulici Jana Želivského přibližně v úseku Vinohradská – U Nákladového
nádraží. V navazujícím úseku U Nákladového nádraží – Olšanská (km 0,380 až 0,621) dojde k opravě
stávajícího svršku tvořeného velkoplošnými panely BKV. Tento úsek bude ve výhledu opuštěn a přeložen
do nové souběžné stopy, a charakter prací se tedy spíše přibližuje havarijní opravě.
Spolu s modernizací tratě bude opraveno trolejové trakční vedení a obnoveny technologie
elektrického ovládání výhybek a detekce tramvají pro světelná signalizační zařízení. V souladu
s projektem nové TT Habrová budou do prostoru pod tělesem trati a pod souběžnými jízdními pásy
založeny nové chráničky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4504
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Výstaviště...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2669
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Za výluku na Pohořelci augerechnet o víkendu, kdy tam proběhla zcela unikátní akce.

To opravdu to nemohli udělat o prázdninách v pondělí a úterý, které jsou turisticky nejslabší dny?
Pokud na Malostranské nastupujete do d-22, tak by člověk opravdu nečekal, že Pohořelce dosáhne za 20 minut.

Určitě jsem učinil řadu chyb předtím, ale vědomí, že v případě neexistence té stupidnosti by člověk o tu podívanou na Hradčanech nepřišel, to je hořké. A skoro bych věřil tomu, že jsem nemusel být sám, kdo se pokoušel udělat včera více míst a tohle mu udělalo čáru přes rozpočet.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4504
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
FOTOGALERIE: Co se skrývá za obchodem v podchodu pod magistrálou? Měly tu být garáže, teď prostor zasypou
https://prazska.drbna.cz/galerie/galler ... araze.html
https://prazska.drbna.cz/galerie/galler ... araze.html
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Prý má vzniknout nový výstup k ulici Za Ženskými domovy, blíž k E1.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co mě ale hodně mrzí je to, že se zruší oba výstupy ze stanice metra Anděl do ulice Za Ženskými domovy.
Hlavně ten výstup E2, který "kouká" směrem k Radlické, používám opravdu často.
https://mapy.com/cs/letecka?source=pubt ... 82849&z=19
Hlavně ten výstup E2, který "kouká" směrem k Radlické, používám opravdu často.
https://mapy.com/cs/letecka?source=pubt ... 82849&z=19
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4504
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Výluka Muzeum do března 2026, a když se rozklikne "více informací" do března 2027. 
Rozkopaná Praha. Metropoli čekají rozsáhlá omezení v dopravě
https://zdopravy.cz/rozkopana-praha-met ... ve-248729/

Rozkopaná Praha. Metropoli čekají rozsáhlá omezení v dopravě
https://zdopravy.cz/rozkopana-praha-met ... ve-248729/
V ulicích Radlická a Za Ženskými domovy začne TSK v srpnu s rozšiřováním komunikace. Chystá se tam komplexní přestavba celého uličního uzlu, což má zlepšit dopravní situaci a na Radlické na Smíchově vytvořit bulvár.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1562
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Aktualizovaný přehled výluk: https://www.dpp.cz/spolecnost/aktuality ... -roce-2025
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4504
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Výstaviště...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4504
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Výstaviště:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6764
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V čem by měla mít opozice pravdu ?
Vždyť právě Praha sobě je ruku v ruce s Piráty přímým viníkem deset let trvajících tanečků kolem mostu a nebýt jich, už se po novém mostě dávno jezdilo...
Pokud teda tou opozicí nemyslíš Socany, ale se v článku k ničemu nevyjadřují.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
S tím provizoriem to asi nebude odpovídat skutečnosti. Provizorium tam bylo předtím, dřevěné. Ovšem tento most byl lowcost, protože byla vyhlášena daňová úleva na infrastrukturní stavby, pokud se stihnou otevřít do 10. výročí vzniku ČSR (toto už nemůže najít, kde jsem to četl). Tak se spěchalo a nesehnaly se peníze na lepší řešení. Na klenbovou část mostu se použil chudší a prostý beton, ale zas se to odpovídajícně nadimenzovalo. Místo svislých prvků, které by vynášely mostovku, se tam nasypala hlína, apod. se Pan František Mencl byl zkušený, naprojektoval v Praze těch mostů 5. Most se sice stihl otevřít k výročí, ale nikam nevedl, tramvaje končily v luftu a ostatní provoz sjížděl provizorním náspem do Voctářovy ulice (který tam vydržel až donedávna), viz foto.