Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
ano navrzene reseni je mozne a velmi realne. je to za malo penez, hodne muziky. odstrani se tim dva protilehle oblouky o malem polomeru, ktere prave nuti tram vyklizovat co nejpomaleji diky kratke meziprime. mirne se tak zvedne rychlost na 15km/h. pouzitim kolejove splitky jiz pred zastavkou by to vyrazne pomohlo ulevit prumernemu zdrzeni tram.
velice pozitivnim efektem by bylo doplneni oblouku od jiraskova namesti, ktery je viditelne potrebny i dnes.
z meho hlediska je vsak takoveto reseni take nevhodne. ja bych uprednostnoval jeste daleko nakladnejsi prestavbu, ktera by spocivala v jeste vetsim naprimeni tak, aby jiz od rozvetveni na moste to bylo cele v prime ci mirnem oblouku az k budove ministerstva. samozrejme pocitam s prebudovanim celeho podchodu metra se soucasnym vybudovanim noveho vestibulu blize zastavkam na nabrezi. jelikoz nelze z prostorovych duvodu udelat vystup primo na zastavkach, stacilo by i samotne priblizeni se k zastavce a melo by to pozitivni prispevek pro cestujici z/do modran..
velice pozitivnim efektem by bylo doplneni oblouku od jiraskova namesti, ktery je viditelne potrebny i dnes.
z meho hlediska je vsak takoveto reseni take nevhodne. ja bych uprednostnoval jeste daleko nakladnejsi prestavbu, ktera by spocivala v jeste vetsim naprimeni tak, aby jiz od rozvetveni na moste to bylo cele v prime ci mirnem oblouku az k budove ministerstva. samozrejme pocitam s prebudovanim celeho podchodu metra se soucasnym vybudovanim noveho vestibulu blize zastavkam na nabrezi. jelikoz nelze z prostorovych duvodu udelat vystup primo na zastavkach, stacilo by i samotne priblizeni se k zastavce a melo by to pozitivni prispevek pro cestujici z/do modran..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
To S tam zůstává, ale poloměry oblouků se zvětšují tak podstatně, že opotřebení klesne přinejmenším na polovinu. Dále to opotřebení lze rozložit např. tím, že linka 14 např. pojede Myslíkovou. Všimni si, že oblouk z mostu do esíčka je vlastně jen poloměr 50 m, co je na výhybce, víc téměř nic a jedeš přímo. Druhý oblouk je s velkým poloměrem a křížení s tratí na nábřeží je v přímé, nikoliv v oblouku, což podstatně sníží nápor na zdejší srdcovky. Oblouk od Výtoně na Moráň je kratší a jednotný. Vyklizení tramvají napříč nábřežím se zrychlí o cca 5 sekund a umožním odlehčit Karláku. To mi za málo peněz připadá jako hodně velký zisk. Pochopitelně můžu navrhnout stěhování pomníku, posun mostu, zbourání okolních domů atd. Pár věcí z toho by bylo taky užitečných, ale ve všem, co dělám se snažím najít maximum pozitivního v mezích možného a účelného. Trošku za hranicí, co umí Praha a asi daleko před tím, co umíš ty
. Ale na tebe prostě nemám
.


Ano MŠ. Tak to je přesně politika drobných změn za málo peněz, které výsledný stav prakticky nezmění. Body 1 a 2 z diskuse K-r. To eso tam zůstává!!! O kolik méně se to bude ojíždět oproti současnému stavu a o kolik to zrychlí průjezd? Asi o 0,0nic, a těch peněz, co to bude stát. Podobně jako ty Příkopy.
Když něco, tak křížení NAROVNAT a oblouk až za chodníkem - tedy uvedení do původního stavu a řešit k tomu i podchod a posunutí zastávky.
Sorry, ale tohle je přesně ten typ: Nemáme peníze, tak místo aby jezdila jedna linka pořádně budou jezdit dvě blbě. Takhle tu MHD umoříme jak toho osla.
Když něco, tak křížení NAROVNAT a oblouk až za chodníkem - tedy uvedení do původního stavu a řešit k tomu i podchod a posunutí zastávky.
Sorry, ale tohle je přesně ten typ: Nemáme peníze, tak místo aby jezdila jedna linka pořádně budou jezdit dvě blbě. Takhle tu MHD umoříme jak toho osla.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Protože se to nevešlo na K-report, kde o tom byla řeč, dávám sem svojí představu rekonstrukce křižovatky na Palackého náměstí. Je to jeden obrázek rozložený na dva, aby se vešel.
Zastávky jsou v přímé (vyznačeny modrou čarou), jižní výstup z metra je zúžen o cca 75 cm, severní výstup má zkosený a zastřešený roh. Tramvaje mají trolejový přestavník na odjezdu ze zastávky. Možná by se vešel i ten oblouk k Jiráskovu nám, ale určitě není potřeba. Kolejové S je napřímeno jak to jde, s tratí na nábřeží se trať od moráně kříží pod úhlem ale nikoliv v oblouku. Kromě předělání trolejového vedení a odstranění řady sloupů by nešlo o enormní investici. Napřímení u Ministerstava zdravotnictví by si vyžádalo zúžení tamní komunikace o zastavovací pruh, byla by tam totiž zastávka.
Zastávky jsou v přímé (vyznačeny modrou čarou), jižní výstup z metra je zúžen o cca 75 cm, severní výstup má zkosený a zastřešený roh. Tramvaje mají trolejový přestavník na odjezdu ze zastávky. Možná by se vešel i ten oblouk k Jiráskovu nám, ale určitě není potřeba. Kolejové S je napřímeno jak to jde, s tratí na nábřeží se trať od moráně kříží pod úhlem ale nikoliv v oblouku. Kromě předělání trolejového vedení a odstranění řady sloupů by nešlo o enormní investici. Napřímení u Ministerstava zdravotnictví by si vyžádalo zúžení tamní komunikace o zastavovací pruh, byla by tam totiž zastávka.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odkud to máte? Známá firma pan Ziegler DNES napsal něco jiného: "Kompletní rekonstrukce tady skončí na konci září", "Místo dlažebních kostek bude na silnici asfalt", "Všechny potřebné práce tak budou provedeny v jednom termínu, což znamená, že se v Sokolovské pak nebude muset mnoho let ani kopnout."Martin, než to smazal píše:...příští rok, na kdy se totiž přesouvá rekonstrukce jízdního pásu ve směru do centraČili nepříjemná dlažba v jednom jízdním pásu tu zůstane ještě rok...
Naposledy upravil(a) P_V dne 12.8.2005 18:24, celkem upraveno 1 x.
Protihlukovými prvky se zde neskutečně šetřilo, takže jsou jen tam, kde těsně podle ulice stojí domy. Tam kde je proluka, gumy i na těch pár metrech nejsou - třeba u Balabenky kde jsou pouze z jedné strany trati, přestože se z druhé strany na tom plácku u křižovatky plánuje výstavba.Radek v diskusi o výlukách píše:Z dnešního Metra: (Sokolovská)
...Po dokončení rekonstrukce tramvajové trati, která má veškeré protihlukové prvky včetně zatravnění...
Podobně se šetřilo i při rekonstrukci Nádražní, obyvatelé budoucí výstavby na místě nádražních kůlen budou mít zemětřesení neb z té strany ulice gumy podle kolejí nejsou.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2457
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
To mne také napadlo, ale nenašli jsme tam žádné vyměřovací značky. Část BKV bude asi nahrazena pražci kvůli instalaci ROV, ale to je jen několik metrů...MOp píše:no v tom co si mi ukazoval bylo neco o vymene bkv panelu.. takze ocekavam jeste reko zastavkoveho prostoru az do mist byvaleho kolejoveho prejezdu..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
To je vidět práce Odboru Vrchní stavba DP Prahy. Práci mají udělanou za pár dní. Dát to soukromníkům jako je Skanska apod. tak to teprve začinají dělat.Petr píše:Též by mě to zajímalo.... Ale ono se to teď trochu zpomalí... Lepení bokovnic potřebuje čas, kolaudace též....Proxy píše:Nemáte někdo představu, co se bude ještě několik týdnů opravovat na křižovatce Palmovka
