nerozumim, resp. neverim tomu.DPmPET píše:Dřív než se postavilo metro tak od mostu byla 1x16 rozvětvení, směr od Výtoně též 1x16 rozvětvení a od Moráně 1x6 rozvětvení.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Projekt Palackého náměstí
Projekt Palackého náměstí
Nevím ale naši předkové byly lepší frajeři,protože alesponˇ trochu mysleli dopředu.Takže bylo spousta manipulačních tratí které se daly při výlukách používat
Projekt Palackého náměstí
Já se vám omlouvám protože jsem si spletl jména náměstí.Nevím ale dřív než se postavilo to metro tak od mostu byla 1x16 rozvětvení,směr od Výtoně též 1x16 rozvětvení a od Moráně 1x6 rozvětvení.Přijatelná je navrhovaná varianta 2.Na Jiraskově náměstí byla dříve konstrukce 3x6rozvětvení.
Projekt Kolejové konstrukce-Jiráskovo náměstí
Vypadá to sice hezky,ale za 2 roky provozu se ty kolejnice stejně ojedou protože je to vyrobeno s bláta.Myslím že bude i problém ze stropem od podchodu metra
ano navrzene reseni je mozne a velmi realne. je to za malo penez, hodne muziky. odstrani se tim dva protilehle oblouky o malem polomeru, ktere prave nuti tram vyklizovat co nejpomaleji diky kratke meziprime. mirne se tak zvedne rychlost na 15km/h. pouzitim kolejove splitky jiz pred zastavkou by to vyrazne pomohlo ulevit prumernemu zdrzeni tram.
velice pozitivnim efektem by bylo doplneni oblouku od jiraskova namesti, ktery je viditelne potrebny i dnes.
z meho hlediska je vsak takoveto reseni take nevhodne. ja bych uprednostnoval jeste daleko nakladnejsi prestavbu, ktera by spocivala v jeste vetsim naprimeni tak, aby jiz od rozvetveni na moste to bylo cele v prime ci mirnem oblouku az k budove ministerstva. samozrejme pocitam s prebudovanim celeho podchodu metra se soucasnym vybudovanim noveho vestibulu blize zastavkam na nabrezi. jelikoz nelze z prostorovych duvodu udelat vystup primo na zastavkach, stacilo by i samotne priblizeni se k zastavce a melo by to pozitivni prispevek pro cestujici z/do modran..
velice pozitivnim efektem by bylo doplneni oblouku od jiraskova namesti, ktery je viditelne potrebny i dnes.
z meho hlediska je vsak takoveto reseni take nevhodne. ja bych uprednostnoval jeste daleko nakladnejsi prestavbu, ktera by spocivala v jeste vetsim naprimeni tak, aby jiz od rozvetveni na moste to bylo cele v prime ci mirnem oblouku az k budove ministerstva. samozrejme pocitam s prebudovanim celeho podchodu metra se soucasnym vybudovanim noveho vestibulu blize zastavkam na nabrezi. jelikoz nelze z prostorovych duvodu udelat vystup primo na zastavkach, stacilo by i samotne priblizeni se k zastavce a melo by to pozitivni prispevek pro cestujici z/do modran..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
To S tam zůstává, ale poloměry oblouků se zvětšují tak podstatně, že opotřebení klesne přinejmenším na polovinu. Dále to opotřebení lze rozložit např. tím, že linka 14 např. pojede Myslíkovou. Všimni si, že oblouk z mostu do esíčka je vlastně jen poloměr 50 m, co je na výhybce, víc téměř nic a jedeš přímo. Druhý oblouk je s velkým poloměrem a křížení s tratí na nábřeží je v přímé, nikoliv v oblouku, což podstatně sníží nápor na zdejší srdcovky. Oblouk od Výtoně na Moráň je kratší a jednotný. Vyklizení tramvají napříč nábřežím se zrychlí o cca 5 sekund a umožním odlehčit Karláku. To mi za málo peněz připadá jako hodně velký zisk. Pochopitelně můžu navrhnout stěhování pomníku, posun mostu, zbourání okolních domů atd. Pár věcí z toho by bylo taky užitečných, ale ve všem, co dělám se snažím najít maximum pozitivního v mezích možného a účelného. Trošku za hranicí, co umí Praha a asi daleko před tím, co umíš ty . Ale na tebe prostě nemám .
Ano MŠ. Tak to je přesně politika drobných změn za málo peněz, které výsledný stav prakticky nezmění. Body 1 a 2 z diskuse K-r. To eso tam zůstává!!! O kolik méně se to bude ojíždět oproti současnému stavu a o kolik to zrychlí průjezd? Asi o 0,0nic, a těch peněz, co to bude stát. Podobně jako ty Příkopy.
Když něco, tak křížení NAROVNAT a oblouk až za chodníkem - tedy uvedení do původního stavu a řešit k tomu i podchod a posunutí zastávky.
Sorry, ale tohle je přesně ten typ: Nemáme peníze, tak místo aby jezdila jedna linka pořádně budou jezdit dvě blbě. Takhle tu MHD umoříme jak toho osla.
Když něco, tak křížení NAROVNAT a oblouk až za chodníkem - tedy uvedení do původního stavu a řešit k tomu i podchod a posunutí zastávky.
Sorry, ale tohle je přesně ten typ: Nemáme peníze, tak místo aby jezdila jedna linka pořádně budou jezdit dvě blbě. Takhle tu MHD umoříme jak toho osla.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Protože se to nevešlo na K-report, kde o tom byla řeč, dávám sem svojí představu rekonstrukce křižovatky na Palackého náměstí. Je to jeden obrázek rozložený na dva, aby se vešel.
Zastávky jsou v přímé (vyznačeny modrou čarou), jižní výstup z metra je zúžen o cca 75 cm, severní výstup má zkosený a zastřešený roh. Tramvaje mají trolejový přestavník na odjezdu ze zastávky. Možná by se vešel i ten oblouk k Jiráskovu nám, ale určitě není potřeba. Kolejové S je napřímeno jak to jde, s tratí na nábřeží se trať od moráně kříží pod úhlem ale nikoliv v oblouku. Kromě předělání trolejového vedení a odstranění řady sloupů by nešlo o enormní investici. Napřímení u Ministerstava zdravotnictví by si vyžádalo zúžení tamní komunikace o zastavovací pruh, byla by tam totiž zastávka.
Zastávky jsou v přímé (vyznačeny modrou čarou), jižní výstup z metra je zúžen o cca 75 cm, severní výstup má zkosený a zastřešený roh. Tramvaje mají trolejový přestavník na odjezdu ze zastávky. Možná by se vešel i ten oblouk k Jiráskovu nám, ale určitě není potřeba. Kolejové S je napřímeno jak to jde, s tratí na nábřeží se trať od moráně kříží pod úhlem ale nikoliv v oblouku. Kromě předělání trolejového vedení a odstranění řady sloupů by nešlo o enormní investici. Napřímení u Ministerstava zdravotnictví by si vyžádalo zúžení tamní komunikace o zastavovací pruh, byla by tam totiž zastávka.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odkud to máte? Známá firma pan Ziegler DNES napsal něco jiného: "Kompletní rekonstrukce tady skončí na konci září", "Místo dlažebních kostek bude na silnici asfalt", "Všechny potřebné práce tak budou provedeny v jednom termínu, což znamená, že se v Sokolovské pak nebude muset mnoho let ani kopnout."Martin, než to smazal píše:...příští rok, na kdy se totiž přesouvá rekonstrukce jízdního pásu ve směru do centra Čili nepříjemná dlažba v jednom jízdním pásu tu zůstane ještě rok...
Naposledy upravil(a) P_V dne 12.8.2005 18:24, celkem upraveno 1 x.