Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 10:37

7080 píše:K tomu je potřeba taky ještě jeden základní detail. Všichni řidiči musí mít papíry na všechno, to je otázka nejméně dvou let. Potom je tvůj plán realizovatelný. Pak půjdou i střídané přestávky bez omezení typů vozů.
Jasně, to máš pravdu, ale podívej se už se na tom začíná pracovat pomalu. Tohle by nebylo špatné řešení, pro těch pár pozdněvečerních vlaků.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 30.10.2006 10:35

DJ LA DÉFENSE píše:Asi nechápeš, tak naposledy. Ráno přijedeš do vozovny autem, v tvém případě do Vokovic, vezemeš si vlak, linku 20. Toto pořadí je turnusově zatahováno v 0:10 do Motola. Ty vystřídáš kolem 13:30 na Andělu, vystřídá tě motolský řidič, a v klidu si můžeš zajet pro auto a domu. Co je na tom jiného než teďka??? Je to přece totéž, jen s tím rozdílem, že v součastnosti Tě vystříd někde po trase tvůj kolega z depa a on s tím pojede do vašeho depa... Je to přece totéž!!!
K tomu je potřeba taky ještě jeden základní detail. Všichni řidiči musí mít papíry na všechno, to je otázka nejméně dvou let. Potom je tvůj plán realizovatelný. Pak půjdou i střídané přestávky bez omezení typů vozů.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 10:27

7080 píše:Aha takže jinými slovy organizovaný chaos.

Mě tahle práce baví, a dojíždění nějak přežiju. Ono je skoro jedno, jestli jedeš do Vokovic z Čerňáku nebo ze Zličína.
To neni chaos, jen naprosto jednoduchá úspora, kilometrů... A časem to tak bude. Zvěstuju to jako Libuše! :wink: Je to otázka maximálně dvou let. Kdy některé vlaky na noc zatáhnou jinam.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 10:25

7080 píše:Nemá to tak být, ale představ si situaci, že odpoledne přijedš autem do své vozovny, tam ho necháš, protože venku ani v jiné vozovně nezaparkuješ. Budeš jezdit pěknou polonoc do 1:20 a zatáhneš na druhém konci Prahy. To si pak pojedeš nejméně hodinu do mateřské vozovny pro auto? Nebo když ho nemáš a jsi odkázán na služební autobus, jak se k němu budeš přepravovat přes celé město?
Asi nechápeš, tak naposledy. Ráno přijedeš do vozovny autem, v tvém případě do Vokovic, vezemeš si vlak, linku 20. Toto pořadí je turnusově zatahováno v 0:10 do Motola. Ty vystřídáš kolem 13:30 na Andělu, vystřídá tě motolský řidič, a v klidu si můžeš zajet pro auto a domu. Co je na tom jiného než teďka??? Je to přece totéž, jen s tím rozdílem, že v součastnosti Tě vystříd někde po trase tvůj kolega z depa a on s tím pojede do vašeho depa... Je to přece totéž!!!

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 30.10.2006 10:22

DJ LA DÉFENSE píše:Nikdo Tě nenutí tu práci dělat. A pak, když se ti nelíbí Hloubětín, tak mlč a jezdi do Vokovic i za tuhle cenu. Můj nápad spočívá v tom, že ráno vyjede z domovského depa domovský řidič (Hloubětín třeba) vlak večer zatahuje na Pankrác, tak si ho někde na odpolední směnu převezme pankrácký šofér, a naopak ráno s ním zase vyjede a odpoledne ho předají hloubětínskému a ten s ním zatáhne domů.
Aha takže jinými slovy organizovaný chaos.

Mě tahle práce baví, a dojíždění nějak přežiju. Ono je skoro jedno, jestli jedeš do Vokovic z Čerňáku nebo ze Zličína.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 30.10.2006 10:19

DJ LA DÉFENSE píše:Ale, to tahle bejt nemá, každá vozovna se musí umět postarat o každý vůz, v tu chvíli si jinak ty lidi co to dělaj nezaslouží peníze. Prostě vyškolit personál a denně na jedno přespání?? To by ani nestálo za něco většího, jednu noc přespat jinde a druhý den zpátky domu. Jako to bylo u 17 a 24, už to takhle fungovalo. A navíc šlo by dejme tomu jen o pár vlaků, co by v noci nemusely najíždět zbytečné kilometry. Nebo naopak ráno. A odboráři, o tom si myslím svoje a nebudu to tady komentovat. Komu se to nelíbí ať to nedělá, stejně většina těch lidí by nesehnala lepší a lépe zaplacené zaměstnání. A když jsem viděl stávku v roce 03, nebo kdy to bylo, tak mi odbory byly spíš k smíchu, když vyhlásily stávku a pak jich u každého depa tajdrlíkovalo 15. Navíc neni na tom nic špatného zatáhnout na jednu noc jinam.
Nemá to tak být, ale představ si situaci, že odpoledne přijedš autem do své vozovny, tam ho necháš, protože venku ani v jiné vozovně nezaparkuješ. Budeš jezdit pěknou polonoc do 1:20 a zatáhneš na druhém konci Prahy. To si pak pojedeš nejméně hodinu do mateřské vozovny pro auto? Nebo když ho nemáš a jsi odkázán na služební autobus, jak se k němu budeš přepravovat přes celé město?

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 10:18

7080 píše: Ono je taky vcelku rozdíl cestovat přes den a na výjezd ve čtyři ráno, noční dopravou. Já třeba jezdím z Černýho mostu do Vokovic, je to skoro hodina cesty, ale do Hloubětína bych třeba jezdit nastálo nešel. To už radši do Kobylis.
Nikdo Tě nenutí tu práci dělat. A pak, když se ti nelíbí Hloubětín, tak mlč a jezdi do Vokovic i za tuhle cenu. Můj nápad spočívá v tom, že ráno vyjede z domovského depa domovský řidič (Hloubětín třeba) vlak večer zatahuje na Pankrác, tak si ho někde na odpolední směnu převezme pankrácký šofér, a naopak ráno s ním zase vyjede a odpoledne ho předají hloubětínskému a ten s ním zatáhne domů.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 10:14

7080 píše:Tak to by jsi zkusil navrhnout jen jednou. Vzbouříš odbory téměř ke stávce. A kdo by se o ty vozy staral? Myslíš, že se vokovický budou starat motolským o T6? Vždyť o tom vůbec nic nevědí. Možná tak o RP a to ještě s největším odporem. Každá vozovna se bohužel stará jen o ty svoje, navzdory probíhající transformaci.
Ale, to tahle bejt nemá, každá vozovna se musí umět postarat o každý vůz, v tu chvíli si jinak ty lidi co to dělaj nezaslouží peníze. Prostě vyškolit personál a denně na jedno přespání?? To by ani nestálo za něco většího, jednu noc přespat jinde a druhý den zpátky domu. Jako to bylo u 17 a 24, už to takhle fungovalo. A navíc šlo by dejme tomu jen o pár vlaků, co by v noci nemusely najíždět zbytečné kilometry. Nebo naopak ráno. A odboráři, o tom si myslím svoje a nebudu to tady komentovat. Komu se to nelíbí ať to nedělá, stejně většina těch lidí by nesehnala lepší a lépe zaplacené zaměstnání. A když jsem viděl stávku v roce 03, nebo kdy to bylo, tak mi odbory byly spíš k smíchu, když vyhlásily stávku a pak jich u každého depa tajdrlíkovalo 15. Navíc neni na tom nic špatného zatáhnout na jednu noc jinam.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 30.10.2006 10:08

Radek píše:V jiných vozovnách se to dost často dělá, protože by jinak nebylo s čím jezdit. Petr by myslím mohl vyprávět.
Tak zřejmě máme ještě dost vozů na stálé noční a zápůjčky zároveň.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 30.10.2006 10:07

DJ LA DÉFENSE píše:A tady Radku mám další nápad, proč by to nešlo řešit tak, že by byl turnus s tím, že vyjede z domovského depa a zatáhne někam pryč? Přklad ráno pojede 20 z Motola, povezeš ji tyjelikož si Motolský řidič, večer bude zatahovat do Vokovic, tak Tě kolem 2. hodiny vystřídá na Hradčanské jejich řidič, tedy z Vokovic a tan už zatáhne tam. A ráno opačně... Takhle by se to muselo řešit.

P.S. A i kdyby to bylo tak, že ráno budeš ty vyjíždět z Vokovic, je to jen a jen tvůj problém, nikde jinde jsem si nevšiml, že by šel někdo takhle zaměstanci na ruku. Teta dělala na VN v bance, no stalo se jednoho dne, že je přestěhovali do nějakého jejich nové centra kamsi na Pankrác. Cesta do práce se ji protáhla o 30 minut, myslíš, že se jich někdo na něco ptal??? Tady by to šlo řešit tím střídáním řidičů, podle toho kam zatáhnout a odkud vyjedou.
Tak to by jsi zkusil navrhnout jen jednou. Vzbouříš odbory téměř ke stávce. A kdo by se o ty vozy staral? Myslíš, že se vokovický budou starat motolským o T6? Vždyť o tom vůbec nic nevědí. Možná tak o RP a to ještě s největším odporem. Každá vozovna se bohužel stará jen o ty svoje, navzdory probíhající transformaci.

Ono je taky vcelku rozdíl cestovat přes den a na výjezd ve čtyři ráno, noční dopravou. Já třeba jezdím z Černýho mostu do Vokovic, je to skoro hodina cesty, ale do Hloubětína bych třeba jezdit nastálo nešel. To už radši do Kobylis.
Naposledy upravil(a) 7080 dne 30.10.2006 10:11, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1541
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 30.10.2006 10:02

7080 píše:Kde jsi k tomu přišel, naši depáciVO spojují občas noční, když s nima jedou do myčáku a nechtějí jet nadvakrát, ale jinak je maximálně převlíknou na výjezd a občas i umejou.
V jiných vozovnách se to dost často dělá, protože by jinak nebylo s čím jezdit. Petr by myslím mohl vyprávět.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 9:58

radek31 píše:...
btw tolik 471 ti ČD nikdy nevypraví
pokud ano, tak každý den počítej s chcípnutím alespoň jedné nebo dvou jednotek
To je nesmysl, ešusy jsou velice spolehlivé a strojvedoucí je mají rádši než pendolina, 471 skutečně poruch mají minimum, bud ses spletl, nebo si vymýšlíš.
radek31 píše: ad výjezdy z jiných vozoven - každý řidič šel tu práci dělat s tím, že ráno bude jezdit z nejbližší vozovny, protože jezdit do práce (neplaceně) o hodinu déle než obvykle (a jsou mezi náma řidiči nebydlící v Praze, nebo z druhého konce Prahy - a není jich málo) na to se ti každý vykašle - v současné době je tak málo řidičů (díky střídaným přestávkám), že se to téměř nezvládá a ty bys jich desítky vyštval - ano jel jsem 1x z VO a znamenalo to pro mě 40 minut cestování navíc a to je moc - pokud by to bylo každý den, tak končím, protože život mám jen jeden a nebudu si ho ničit debilním cestováním
A tady Radku mám další nápad, proč by to nešlo řešit tak, že by byl turnus s tím, že vyjede z domovského depa a zatáhne někam pryč. Přklad ráno pojede 20 z Motola, povezeš ji ty, jelikož si motolský řidič, večer bude zatahovat do Vokovic, tak Tě kolem 2. hodiny vystřídá na Hradčanské jejich řidič, tedy z Vokovic a tan už zatáhne tam. A ráno opačně... Takhle by se to muselo řešit.

P.S. A i kdyby to bylo tak, že ráno budeš ty vyjíždět z Vokovic, je to jen a jen tvůj problém, nikde jinde jsem si nevšiml, že by šel někdo takhle zaměstanci na ruku. Teta dělala na VN v bance, no stalo se jednoho dne, že je přestěhovali do nějakého jejich nové centra kamsi na Pankrác. Cesta do práce se ji protáhla o 30 minut, myslíš, že se jich někdo na něco ptal??? Tady by to šlo řešit tím střídáním řidičů, podle toho kam zatáhnout a odkud vyjedou.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 30.10.2006 9:49

Radek píše:Vozovny běžně rozpojují a spojují každý den noční na den a opačně, nemyslím si, že je to tenhle důvod.
Kde jsi k tomu přišel, naši depáciVO spojují občas noční, když s nima jedou do myčáku a nechtějí jet nadvakrát, ale jinak je maximálně převlíknou na výjezd a občas i umejou.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 30.10.2006 9:44

radek31 píše:
btw tolik 471 ti ČD nikdy nevypraví
pokud ano, tak každý den počítej s chcípnutím alespoň jedné nebo dvou jednotek (vím o čem mluvím, strejda je strojvedoucí a se 471 se najezdí nejvíc a jejich poruchovost je legendární - jenom tobě se to asi nedoneslo)
Nespletl jsis náhodou 471 se 451? 471 jsou oproti klasickým panťákům zlaté.

K-M

Příspěvek od K-M » 30.10.2006 9:38

Všechny moje lži jsou prd proti tomu, že kilometr tramvaje je za 5,-Kč. Bože, ty to vidíš. Copak to tu nečte nikdo opravdu z DP aby napsal, kolik km jízdy tramvaje s řidičem stojí, když km autobusu stojí 40 Kč???
Kristepane, nepřevádějte to na lístky, každej lístek za 20 Kč vyvolá potřebu státní dotace ve výši 50,- Kč. To že jízdným DP kryje náklady z 25% snad víte, ne? Ty lidi co náhodou odveze vyjíždějící vozík neodveze vozík pravidelné linky. Nebo snad myslíte, že nepravidelné výjezdy (stačí výluka a už se vyjiždí jinak) generují stálé cestující? Tohle je fakt ultrašotouštví, zase musím diskusi ukončit konstatováním, že nejvíc VHD škodí její fandové. :-(
R31: Spekulace o 471 jsou taky jen spekulace. zeptej se strejdy jak byly poruchové dnes spolehlivé 451, 830,810,749,843,854, prostě COKOLIV než se mouchy vychytaly. Nepravidelný interval 15 minut si zavede Letiště. 471 nejdou spřahovat do trojic?
Demon: No když jsou řidiči tramvají takoví grandi a tak dobře honorováni, že odmítnou 1000,- CZK měsíčně, pak samozřejmě ano. Pak na ně budeme muset my kaštani být asi náročnější, když mají dost. Btw. Poněkolikáté jsem opakoval, že tohle je to co vidí laik. Nechtěl bych vidět více.

Odpovědět