Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DPmPET

Příspěvek od DPmPET » 16.7.2006 21:17

Co vím tak u oblouků z velkoplošných panelů tak se dělají zarážky z kolejích ,které jsou zality v betonu.Nevím ale u DP-Vrchní stavba se to většinou dělá nevím jestli i u ostatních firem.Bohužel k deformacím v horkém podnebí bohužel docházet bude a zda i ty zarážky pomohou to už závisí na kvalitě zhotovení .Jediným řešením je oblouky udělat z klasických kolejnic NT a z dilatačníma prvkama na koncích oblouku.DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
itelv
Uživatel
Příspěvky: 88
Registrován: 05.1.2006 11:25
Bydliště: Praha 7

Kotvení bkv v zatáčkách

Příspěvek od itelv » 16.7.2006 10:58

Pokud se nepletu, nejsou bkv v zatáčkách (a to ani menších poloměrů - prudká zatáčka) nijak kotveny proti bočnímu posunu. Neví někdo, zda to má nějaký technický důvod resp. proč se to nedělá? Příjde mi, že tenhle posun je skoro pravidlem u těchto malých poloměrů.
I přes nekotvení to někdy drží a někdy ne - že by technologická chyba při stavbě :?:

K-M

Příspěvek od K-M » 24.5.2006 13:04

radek31 píše:možná se pletu, ale KM, když zmiňuješ politiky a odborníky imho zapomínáš na ty "nejdůležitější" - a to jsou v ČR nepochybně úředníci!
takže odborník ledacos vymyslí, ale pak se do toho vloží úředník a je vymalováno
:P nezapomínám, viz můj příspěvek 23/5 14,38 :oops:

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 24.5.2006 12:36

možná se pletu, ale KM, když zmiňuješ politiky a odborníky imho zapomínáš na ty "nejdůležitější" - a to jsou v ČR nepochybně úředníci!
takže odborník ledacos vymyslí, ale pak se do toho vloží úředník a je vymalováno

K-M

Příspěvek od K-M » 24.5.2006 9:52

Celkem chápu, žes tajemný jak hrad v Karpatech, mýlím se, když si myslím, že politici schválí, co jim odborníci podstrčí? Že by to právě v místní dopravě nefungovalo???
Že by odborníci řekli: toto by zlepšilo dopravní obslužnost a politici by řekli nenene, před volbami občany klidně na*e*em?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 24.5.2006 8:14

Milý K-M, opět Ti musím oponovat, svět není takový, jak si myslíš, na místo se chodí na místní šetření, někdy i víckrát a opatření vznikají vymýšlením na místě. Výsledné opatření je kompromisem více stran.

že se někdy nezavede optimální NAD je většinou vina jiných subjektů než DP - divil by ses, ale na DP je opravdu hodně lidí, kterým jde o to, aby byla zajištěna doprava. Tedy alespoň co já vidím kolem sebe.

Vím, že je národním zvykem vše kritizovat, ale dnes musím proti Tobě protetovat a malinko chválit DP. Dotyčné úřady, kde jsou dobré nápady smeteny ze stolu, si domysli sám

K-M

Příspěvek od K-M » 23.5.2006 15:28

Absolut: Ale jo, chápu, ale nevím, proč když se plánuje opatření o odklonu 5,8 a 14 ten člověk co to plánuje v kolonce NAD napíše "nezavádí se". Kdyby myslel (nebo se tam šel podívat, nebo to tam znal) a došlo mu, že z předmostí Štefánikova mostu je to bez zastávky v Revoluční všude daleko, tak by naplánoval tu změnu 133 jak jí popisuji a zabezpečení realizace by netrvalo jistě déle , než zabezpečení realizace odklonu tramvají, protože by to prostě bylo jedno opatření. Jenže si na to prostě nikdo nevzpomněl, nebo se tam objevila nějaká maličkost jako - Přímo přes tu křižovatku by se nemělo jezdit, či u toho parkoviště by se blbě zastavovalo nebo tak něco. A o to mi jde. Že prostě to nebude žádný nepřekonatelný technický problém, zejména jako dočasné opatření. Když je situace vypjatá, jako po povodních, kdy by lidé na laxnost úředníků reagovali silněji, tak šlo všechno. Zastavovat u Muzea od IPP, jezdit se 135 k Masaryčce a podobně. Prostě úředníci se musejí bát. Věř mi, znám to z vlastní praxe, by´t jiného oboru :P :oops:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 23.5.2006 14:51

Já to myslel jinak....
Naplánovat velkou stavbu jako je Palladium trvá roky.
Projednat ji s úřady trvá měsíce.
Zařídit dopravní opatření trvá týdny až měsíce.
Postavit ohrady kolem staveniště trvá dny.
Naházet tam dočasné značky trvá hodiny.

A zpětně:
Položit kaliforňan trvá hodiny.
Udělat vypravení pro linku, co tam pojede maximálně dny.
Změnit dopravní opatření na kaliforňan - týdny.

Chápeš?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6705
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 23.5.2006 14:39

líný K-M píše:málokde se najde subjekt, který zaplatí službu, kterou mu pak stejně omezej... Jinými slovy, jsem zákazník, platím si službu a služebník mi říká, že ji neumí udělat.
Když to bereš takhle, tak co třeba řidič - předplatitel dálnic, nebo volič - tak trochu předplatitel parlamentu, tady dokonce neomezujou, ale rovnou nekonaj... :lol: Těch případů je spousta, navíc tady žádný služebník neříká, že něco neumí udělat, jen se rozchází Vaše představy na věc a nikde neni dáno, že zrovna ta tvá představa je jediná správná.

líný KM

Příspěvek od líný KM » 23.5.2006 14:23

Absolut píše:Ad K-M: Víš, z Tvé pozice se Ti to dobře kecá, když nemáš představu o tom, tak to funguje...
Má pozice je plátce MHD a to hned dvakrát: roční předplatní jízdenka, znovu opakuji málokde se najde subjekt, který zaplatí na začátku roku a pak možná čerpá během roku (tedy poskytne úvěr, peníze které jsou k použití pro DP hned) službu, kterou mu pak stejně omezej (shodou okolností jezdím Stoss-Nám.rep.) a nic nevrátěj (nechci, jen ukazuju na specifikum této služby), jednak PLATÍM DANĚ. Jinými slovy, jsem zákazník, platím si službu a služebník mi říká, že ji neumí udělat.
Štěstí pro MHD že jsem tedy přešel na pěší dopravu a ne na IAd vzhledem k té vzdálenosti.
Takže se mi kecat může a pokud něco nejde, pak NEBUDE CHYBA U MĚ. Kdo chce (a umí) hledá možnosti, kdo nechce, (neumí) hledá důvody.
Sorry za ostrý tón, ale takhle s tou MHD budou jezdit jen šotoušové.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 23.5.2006 11:47

Ad K-M: Víš, z Tvé pozice se Ti to dobře kecá, když nemáš představu o tom, tak to funguje...

K-M

Příspěvek od K-M » 23.5.2006 10:37

Absolut píše:Ad Pawel: Prostě není. Má to důvod, ale nemám čas.
.
Ten důvod jsem níže napsal. :evil:

K-M

Příspěvek od K-M » 23.5.2006 10:33

pawel píše:proč vlastně není u dlouhé třídy kaliforňan?? doopravdy není místo?? myslím, že u zastávky zc by to šlo v klidu. pak by stačilo v minimální variantě zavést např. linku 34 Výstaviště-Stroß-Dlouhá. spotřeba kachen minimální, vozokm se stejně ušetří odklonem 5 a 8. a lidi z části Petrské čtvrti i východního okolí Starom. nám. by nebyli bez MHD.
Vono by stačilo, kdyby panstvo na ředitelství myslelo a odklonilo 133 místo aby jela pod mostem tak, aby jela přes křižovatku u mostu (od Fl.) a u parkoviště se udělala zastávka, a ve směru na Fl. odbočila za podjezdem mostu vpravo, hned vlevo, zastavila a pak dojela na Fl. Stálo by to dva sloupky. Z Dlouhý a Revoluční je to teď k jakýkoliv MHD šíííílenýýýý. O cestě do P7 ani nemluvím. Nebo kdyby se udělala na linkách 12 a 17 zastávka Letenský tunel. Jenže to je tak, když se nevyjde do terénu a použije šablona. Hamba. :evil:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 23.5.2006 8:34

Ad Pawel: Prostě není. Má to důvod, ale nemám čas.

Ad Agnus Mac Gyver: Výstavba TT v Radlické jen prodlouží stávající úsek s 1 jízdním pruhem v každém směru. V zásadě to není problém. Budou tam o pár metrů delší kolony IAD, ale sedne si to, protože víc řidičů se naučí jezdít tranzit přes Barrandoff. Třebas řidič Absolut.

Ad XSC: Napojení plzeňské dálnice dlouhým tunelem do vnitřního okruhu je sice ve Zlíchovském tunelu uvažované a lze si ho prohlédnout v různých mapičkách od ÚDI, ale je to hudba mnohem vzdálenější budoucnosti, než TT radlice, teď se bude ještě tak 10 let přednostně dělat vnější okruh.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Příspěvek od XSC » 22.5.2006 20:28

Angus MacGyver píše:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
Hlavně je plánováno časem převést dopravu z Radlické do tunelu ke Zlíchovu, takže pak intenzita dopravy na Radlické poklesne a 1 pruh bude stačit.

Odpovědět