Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Stavba nové vozovny kdekoliv by vyšla na miliardu. Na kolik by vyšlo personální posílení dílen, aby se tam nemuselo deponovat tolik nepojízdných vozů?
Případně dodělat další koleje pro opravované vozy jinde v areálu, kde nebude vadit, že manipulace bude zdlouhavější, když tam nebude nutné každý den všechno vyjet a zase vrátit.
Případně dodělat další koleje pro opravované vozy jinde v areálu, kde nebude vadit, že manipulace bude zdlouhavější, když tam nebude nutné každý den všechno vyjet a zase vrátit.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vozovna v ÚD zůstane napořád, ne?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6708
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Reálně se s Strašnicema nikdy počítat nepřestalo, jen určitá sorta lidí, pro který všechno špatný neni nikdy dost dobrý, měla vidiny jak neviditelná ruka trhu a zlej kapitál všechno přemůžou...
V dohledné době je, po dokončení Hloubětína, stavba další vozovny utopií, ale ve výhledu zůstává.
V dohledné době je, po dokončení Hloubětína, stavba další vozovny utopií, ale ve výhledu zůstává.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jak se to teď má se Strašnicema ? Pár let zpátky se říkalo, že jsou na zrušení a nahrazení novou vozovnou a teď se tam dělají kozlíky ... to už se s ní "zase" počítá. Nebo si konečně někdo uvědomil, že jedna nová vozovna bude potřeba tak jako tak a stavět v dohledné době 3 je těžká utopie ?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No, miminálně město coby vlastník schvaluje rozpočet DP. A co se rekonstrukcí a oprav týče, tak co vím, snaha je, leč právě přes politiky to obvykle neprochází. Ostatně ten kdysi logický plán opravovat úseky "od vexle k vexli" vzešel z DP, leč kvůli politikům vzal dávno za své.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Libeňák je problém mostu, to není problém DP, Nádražní bych chápal, že by byl problém sehnat zábor stavby a povolení.Bobik píše: ↑09.12.2021 19:53Nesouhlasím. Co třeba takovej Libeňák? Politikum jako kráva. Nádražní? Proč tam DP flikoval koleje tolik let? Proč stále nemáme opravenou ulici U Výstaviště, ač přes všechny sliby se tam reálně nekopne ještě pár let? Veletržní se nám taky slušně rozpadá, tam očekávám OR každým okamžikem, ovšem též politikum, Yperiti tam vymysleli nějakou "úžasnost" (která je ovšem úplně pitomá), takže reko ulice se vleče a ještě povleče. Přesto si tam DP alespoň pořádně opravit (repanelizovat) nejen nic nedovolí, ale hlavně - nikdo mu na to nedá peníze = politici mu to neschválí.
Nejsem si jist, na kolik politik schvaluje investice DPP do oprav tratí, spíš bude postoj to by mohl problém už v DP a nikdo se to nesnaží ani zkusit, prostě to nejde.
Sám to vidím u nás, kolik dobrých nápadů se zazdí okamžitě v rámci DP se slovy "to neprojde" ... nikdo to nezkusí, nikdo to nezkusil ani předtím, ale všichni "vědí" že to nejde. Jedna věc je, že se to nedělá a že by to mohlo být hádání, ale druhá je, že to nikdo nezkusí.
Ono bys koukal, jak by reko šlo, kdyby přišel technik, prohlásil trať za nesjízdnou a ráno by se nevyjelo ... do týdne by se všechny razítka sehnala a oprava by začala, ale nikdo nechce být ten, kdo to spustí a tak kolektivně dělají mrtvé brouky. Možná ne, možná by to opravdu neprošlo přes město, ale vím jak se u nás postupuje opatrně, aby náhodou nebyl problém. Nevím jaké jsou vztahy JDCT s magošem, ale hádám, že to bude podobné jako u nás a tak se to nezkouší aby nebyl konflikt.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nesouhlasím. Co třeba takovej Libeňák? Politikum jako kráva. Nádražní? Proč tam DP flikoval koleje tolik let? Proč stále nemáme opravenou ulici U Výstaviště, ač přes všechny sliby se tam reálně nekopne ještě pár let? Veletržní se nám taky slušně rozpadá, tam očekávám OR každým okamžikem, ovšem též politikum, Yperiti tam vymysleli nějakou "úžasnost" (která je ovšem úplně pitomá), takže reko ulice se vleče a ještě povleče. Přesto si tam DP alespoň pořádně opravit (repanelizovat) nejen nic nedovolí, ale hlavně - nikdo mu na to nedá peníze = politici mu to neschválí.trainzjohny píše: ↑09.12.2021 19:06Ovšem v tom případě šlo hlavně o politiku a předražení a tahání Svobody a spol. byla jen dohra žaloby na Béma, který se snažil hodit vinu na následovníky, to u výměny koleje moc nehrozí.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To že svoje názory považuješ za jedinou světovou pravdu a odmítáš jakékoliv argumenty proti a začneš pak urážet a když ani tak to nejde, tak se odmlčíš vím, na to nemusím být starý.
Tak prosím jmenuj od revoluce jediný případ, kdy byl nějaký DP v celé ČR popotahován za rekonstrukci tratě. Žádné další podmínky nemám, jen tohle, pokud o ničem takovém nevíš, prosím nějakou další sadu urážek a nebo trapné mlčení. Prostě ty jsi vyjádřil svůj názor, já s ním nesouhlasím a předkládám důvody proč, a ty nemáš argumenty pro jeho podporu, takže mi ho nemáš jak vyvrátit.
Diskuze rozumných lidí se vede v rovině argumentů, jejich vyvracení, předkládání. Ne v tom, že řekneš svůj názor a každý kdo nesouhlasí je *** a zbytečně plácá. O urážkách o ztrátě soudnosti a zkušeností bych na tvém místě mlčel.. zase si naběhneš.
Ovšem v tom případě šlo hlavně o politiku a předražení a tahání Svobody a spol. byla jen dohra žaloby na Béma, který se snažil hodit vinu na následovníky, to u výměny koleje moc nehrozí.Bobik píše: ↑08.12.2021 21:25TJ - bohužel, ale je to tak, Demon má pravdu. Co na tom, že tě nakonec neodsoudí a osvobodí, když tě roky budou vláčet po soudech? Vzpomeň si třeba na Openkradku, jak za to, že se snažili ten bordel po Bémovi nějak zrušit, nebo alespoň zfunkčnit, tahali jeho následníky roky po soudech. Naprosto chápu, pokud se úředník tomuhle snaží vyhnout a proto raději nedělá nic.
Ano, ty argumenty co ohledně dráhy píšeš, dávají logiku. Ostatně hodně podobné argumenty, stejně logicky uspořádané, byly použity i v onom případě Openkradky. Stejně to rokům vláčení po soudech nezabránilo.
To by musel být navíc po soudech honěn kde jaký politik a úředník TSK za opravy silnic co se za "pár dní" zase rozkopou a podobně a nic takového se neděje.
Spíš mi přijde, že platí staré dobré pořekadlo Kdo chce hledá možnosti, kdo nechce hledá důvody. Tady se důvod našel a všichni se ho roky drželi...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To že svoje názory považuješ za jedinou světovou pravdu a odmítáš jakékoliv argumenty proti a začneš pak urážet a když ani tak to nejde, tak se odmlčíš vím, na to nemusím být starý.
Tak prosím jmenuj od revoluce jediný případ, kdy byl nějaký DP v celé ČR popotahován za rekonstrukci tratě. Žádné další podmínky nemám, jen tohle, pokud o ničem takovém nevíš, prosím nějakou další sadu urážek a nebo trapné mlčení. Prostě ty jsi vyjádřil svůj názor, já s ním nesouhlasím a předkládám důvody proč, a ty nemáš argumenty pro jeho podporu, takže mi ho nemáš jak vyvrátit.
Diskuze rozumných lidí se vede v rovině argumentů, jejich vyvracení, předkládání. Ne v tom, že řekneš svůj názor a každý kdo nesouhlasí je *** a zbytečně plácá. O urážkách o ztrátě soudnosti a zkušeností bych na tvém místě mlčel.. zase si naběhneš.
Ovšem v tom případě šlo hlavně o politiku a předražení a tahání Svobody a spol. byla jen dohra žaloby na Béma, který se snažil hodit vinu na následovníky, to u výměny koleje moc nehrozí.Bobik píše: ↑08.12.2021 21:25TJ - bohužel, ale je to tak, Demon má pravdu. Co na tom, že tě nakonec neodsoudí a osvobodí, když tě roky budou vláčet po soudech? Vzpomeň si třeba na Openkradku, jak za to, že se snažili ten bordel po Bémovi nějak zrušit, nebo alespoň zfunkčnit, tahali jeho následníky roky po soudech. Naprosto chápu, pokud se úředník tomuhle snaží vyhnout a proto raději nedělá nic.
Ano, ty argumenty co ohledně dráhy píšeš, dávají logiku. Ostatně hodně podobné argumenty, stejně logicky uspořádané, byly použity i v onom případě Openkradky. Stejně to rokům vláčení po soudech nezabránilo.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6708
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jenže tam to dojebali politici, navíc se to pokud vím bude dodělávat.
Že nemáš soudnost ani zkušenosti jsi tu myslim prokázal dostatečně, ale číslo na Mirka Pence si určitě dokážeš najít sám a za dotaz ti hlavu neutrhne.
Jsi dost starej na tyhle tvý úplně zbytečný zbytečný výlevy.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001 - tvůj (a nejen tvůj) problém spočívá v tom, že používáš logiku.
Jinak Pankrác je zoufalá snaha o oddálení ještě většího průseru, zaviněného neschopností města (kauza s darovanými pozemky na metro od Arkád, výměnou za kolejová spojení do nějaký určitý doby, který ale město není schopno splnit, snad byla už dostatečně popsána, byť v oficiálních médiích se o tom z "pochopitelných" důvodů nedozvíš nic).
Opletalku beru coby salámovou metodu návratu tramvají před Hlavák. Tam totiž ještě existuje určitý odpor ohledně způsobu překonání magistrály v oblasti Opery a Federálního shromáždění, resp. celkového vedení od Hlaváku k Václaváku.
A k tebou zmíněnému - bohužel se nejedná jenom o železo na křižovatce. A stejně, ve chvíli, kdy je zbytek trati prakticky nepoužitelný opravdu nemá smysl to železo opravovat. Funkce nouzové smyčky zachována byla a v tuhle chvíli zbylé železo (jeho technický stav) spíš bránilo provozu, tak proč to udržovat, když to nebylo potřeba?
Jinak Pankrác je zoufalá snaha o oddálení ještě většího průseru, zaviněného neschopností města (kauza s darovanými pozemky na metro od Arkád, výměnou za kolejová spojení do nějaký určitý doby, který ale město není schopno splnit, snad byla už dostatečně popsána, byť v oficiálních médiích se o tom z "pochopitelných" důvodů nedozvíš nic).
Opletalku beru coby salámovou metodu návratu tramvají před Hlavák. Tam totiž ještě existuje určitý odpor ohledně způsobu překonání magistrály v oblasti Opery a Federálního shromáždění, resp. celkového vedení od Hlaváku k Václaváku.
A k tebou zmíněnému - bohužel se nejedná jenom o železo na křižovatce. A stejně, ve chvíli, kdy je zbytek trati prakticky nepoužitelný opravdu nemá smysl to železo opravovat. Funkce nouzové smyčky zachována byla a v tuhle chvíli zbylé železo (jeho technický stav) spíš bránilo provozu, tak proč to udržovat, když to nebylo potřeba?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To trochu přeháníte ne? On se opravdu někdo našel, že by DP někoho hnal před soud, že vyměnil železo na křižovatce??
Zvlášt, když vznikla kokotina typu Pankrác a Opletalka?
Zvlášt, když vznikla kokotina typu Pankrác a Opletalka?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
TJ - bohužel, ale je to tak, Demon má pravdu. Co na tom, že tě nakonec neodsoudí a osvobodí, když tě roky budou vláčet po soudech? Vzpomeň si třeba na Openkradku, jak za to, že se snažili ten bordel po Bémovi nějak zrušit, nebo alespoň zfunkčnit, tahali jeho následníky roky po soudech. Naprosto chápu, pokud se úředník tomuhle snaží vyhnout a proto raději nedělá nic.
Ano, ty argumenty co ohledně dráhy píšeš, dávají logiku. Ostatně hodně podobné argumenty, stejně logicky uspořádané, byly použity i v onom případě Openkradky. Stejně to rokům vláčení po soudech nezabránilo.
Voni Š - ve výsledku je to jedno, jestli reko, nebo oprava. Ve chvíli, i když se to "jenom" opraví a do roka se nějakým zázrakem začne stavět, jistě se najde nějakej "aktivista", kterej si na to bude stěžovat a podá žalobu za zmařenou investici, protože určitě v tom přece musela být nějaká korupce. Ostatně proto se taky s oblibou "opravuje" pomocí OR a svářeči na nejnutnější vyjedou, až když DÚ hrozí zastavením provozu.
Ano, ty argumenty co ohledně dráhy píšeš, dávají logiku. Ostatně hodně podobné argumenty, stejně logicky uspořádané, byly použity i v onom případě Openkradky. Stejně to rokům vláčení po soudech nezabránilo.
Voni Š - ve výsledku je to jedno, jestli reko, nebo oprava. Ve chvíli, i když se to "jenom" opraví a do roka se nějakým zázrakem začne stavět, jistě se najde nějakej "aktivista", kterej si na to bude stěžovat a podá žalobu za zmařenou investici, protože určitě v tom přece musela být nějaká korupce. Ostatně proto se taky s oblibou "opravuje" pomocí OR a svářeči na nejnutnější vyjedou, až když DÚ hrozí zastavením provozu.
Naposledy upravil(a) Bobik dne 08.12.2021 21:31, celkem upraveno 1 x.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Aha, takže udržovat dráhu v provozním stavu je dneska na soud ?
Je v územním plánu trať - je
Je v plánu jí tam provozovat i v budoucnu - je
Je v pravidelném provozu - je
Plánuje se na ní dlouhodobě provoz - ano
Její stav je dlouhodobě havarijní a potřebuje opravu - ano
A ty máš pocit, že uvést jí do řádného stavu je na soud ... no, ještě že s tebou nesouhlasí nejspíš ani soudy, natož představitelné správy železnic a všech DP v ČR, jinak bychom měli dost velký problém. To už mi spíš přijdou na soud takové ty "super synchronizované" rekonstrukce, kde se něco na oko udělá jeden rok, že se to příští rok rozbourá a dodělá, protože tam se to tak přímo plánuje, tady je předpoklad, že jednou, snad brzy ...