Stránka 614 z 659
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 12.11.2008 12:32
od VIKtor
Proxy píše:VIKtor píše:
Při podrobnějším průzkumu fotografie se mi spíš zdá, že policista právě neví jak dál a chystá se zavolat o pomoc!
Kdepak, ten policista právě ukazuje jak se dá řídit křižovatka a přitom se tvářit, že na místě vůbec nejsem a nic nevidím
[/quote]
Mě tady F1 vyvolá nápovědu...
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 11.11.2008 19:15
od Proxy
VIKtor píše:Fořtík píše:Jo a pro ty, kterým se zdá, že policie u ovládání křižovatky dělá jenom křoví, přikládám důkaz, že do řízení křižovatky skutečně zasahují.
Při podrobnějším průzkumu fotografie se mi spíš zdá, že policista právě neví jak dál a chystá se zavolat o pomoc!
Kdepak, ten policista právě ukazuje jak se dá řídit křižovatka a přitom se tvářit, že na místě vůbec nejsem a nic nevidím
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 11.11.2008 11:28
od VIKtor
Fořtík píše:Jo a pro ty, kterým se zdá, že policie u ovládání křižovatky dělá jenom křoví, přikládám důkaz, že do řízení křižovatky skutečně zasahují.
Při podrobnějším průzkumu fotografie se mi spíš zdá, že policista právě neví jak dál a chystá se zavolat o pomoc!
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 10.11.2008 15:11
od Absolut
No, a ono je - je to totiž 330
ale mezistaniční úsek V´ýtoň - Podolská vodárna je bohužel ještě o dost delší.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 10.11.2008 14:54
od Fořtík
Absolut píše:Pane Fořtík, vždyť jsem Vám to říkal, že se dělá 300 metrů! A i to je více, než se původně na léto plánovalo.
Ale já vím, akorát jsem doufal, že těch 300 metrů je delších, nóó...
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 10.11.2008 14:44
od Absolut
Pane Fořtík, vždyť jsem Vám to říkal, že se dělá 300 metrů! A i to je více, než se původně na léto plánovalo.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 10.11.2008 14:39
od Fořtík
MOp píše:A neni brana reko tunelu jako havarie, a tak je k tomu i pristupovano, Herr Fortik?
Jinak kdyby ses koukal na stari panelu bkv, zjistil bys konec useku na jedne strane u letopoctu 2004 a na druhe 1994-6.
To je sice možné, ale doufal jsem, že budeme jezdit po nových kolejích od Výtoně k Vodárně. Takže místo toho, aby se ten tunel zavřel jednou a třicet let se přes něj jezdilo, nás čeká ještě minimálně jedna výluka, kdy budou dodělány i navazující úseky směrem ke křižovatkám v Podolí a na Výtoni. A že tyto úseky rovněž nejsou žádné pohárové, to se ví...
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 10.11.2008 14:19
od MOp
A neni brana reko tunelu jako havarie, a tak je k tomu i pristupovano, Herr Fortik?
Jinak kdyby ses koukal na stari panelu bkv, zjistil bys konec useku na jedne strane u letopoctu 2004 a na druhe 1994-6.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 10.11.2008 14:16
od MF
taky se může za pár dnů ještě stát, že se s těma krámama šoupnou za ty cedule a...
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 10.11.2008 14:12
od Fořtík
Tak jsem dnes provedl osobní inspekci ve Vyšehradském tunelu. Kdo čekal a doufal v naplnění slov pana Šurovského, musí být nutně zklamán, stejně jako já.
Vzpoměl jsem si na film
Slunce, seno, erotika, kde to místní nechtějí s tou nahotou přehánět. Stejně tak se to nepřehání s rekonstrukcí Vyšehradského tunelu a tak můžeme najít rekonstruovaný úsek jenom
vocaď pocaď, nikoliv od výhybek k výhybkám.
Jo a pro ty, kterým se zdá, že policie u ovládání křižovatky dělá jenom křoví, přikládám důkaz, že do řízení křižovatky skutečně zasahují.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 03.11.2008 13:22
od Tom 11
Petr píše:Tom 11 píše:Pěkná fotka!Pane Absolute,můžete tu vaší fotku poslat panu řidiči na mail?Jinak zpátky se couvalo až do Bráníka a dělalo se tam víc věcí než jen trolej...to jen pro upřesnění
A dnes zkušební jízdy pokračovaly - do 14 hodin na místě byla 8625+8626,kterou hned potom vystřídala sólo 6900 a 8606+8605.
OPRAVDU SE COUVALO? Nebo se zpětně pohybovalo?
(já jen, když se dělalo víc věcí, než jen trolej, to pro upřesnění)
Fakt se mi to nechtělo a nechce celkově rozepisovat,takže kdo o kolaudaci věděl a byl tam,tak ví jak to probíhalo..
Pokud je ale fakt nějakej šotouš tak nadrženej,že chce pobrobně rozepsat jak probíhala obyčejná zkušební jízda a všechny důvody jízdy do Modřan,tak ať mi napíše SZ
(A ještě dotaz - co má podle tebe společného to,že se po trati do Modřan dělalo/opravovalo víc věcí než jen trolej s couváním a zpětně pohybováním soupravy?)
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 03.11.2008 10:25
od Fořtík
Absolut píše:Pane Tome11, já nemám na pana řidiče mail
Dnes jsem si to projel a docela dobrý, akorát víc půjde poznat až v běžníém provozu, kdy budou trojky z města dohánět čas. Ta d-21 je taková líná a není důvod to zkoušet honit. Přímá mezi Černým koněm a Belárií hází stále, ale některé hnusy se podařilo zliqidovat - namátkou kopnutí před zast Černý kůň, mezi zast Beláre a Modřanská Škola, před Modřanskou školou.... Celý to projedu až odpoledne
Zmizely téměř všechny žluté cedulky - zůstaly pouze ty letité 40 na nadjezdu za Modřanským nádražím a potom 50 mezi Belárií a Černým koněm (od pumpy k pumpě - přesněji řečeno). Myslím, že ta 50 by tam měla být obousměrně, protože i z města to pořád hází.
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 03.11.2008 8:48
od Petr
Tom 11 píše:Pěkná fotka!Pane Absolute,můžete tu vaší fotku poslat panu řidiči na mail?Jinak zpátky se couvalo až do Bráníka a dělalo se tam víc věcí než jen trolej...to jen pro upřesnění
A dnes zkušební jízdy pokračovaly - do 14 hodin na místě byla 8625+8626,kterou hned potom vystřídala sólo 6900 a 8606+8605.
OPRAVDU SE COUVALO? Nebo se zpětně pohybovalo?
(já jen, když se dělalo víc věcí, než jen trolej, to pro upřesnění)
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 03.11.2008 7:29
od Absolut
Pane Tome11, já nemám na pana řidiče mail
Dnes jsem si to projel a docela dobrý, akorát víc půjde poznat až v běžníém provozu, kdy budou trojky z města dohánět čas. Ta d-21 je taková líná a není důvod to zkoušet honit. Přímá mezi Černým koněm a Belárií hází stále, ale některé hnusy se podařilo zliqidovat - namátkou kopnutí před zast Černý kůň, mezi zast Beláre a Modřanská Škola, před Modřanskou školou.... Celý to projedu až odpoledne
Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 03.11.2008 4:06
od Fořtík
P_V píše: Proč je vlastně tahle zatáčka klopená... ééé... oblouk s převýšením, když z jedné strany je zastávka a z druhé výhybka, takže se tam nedá rozjet takovou rychlostí, aby to mělo smysl?
Aby se tam mohla tramvaj správně dramaticky naklonit v tom případě, že jedou dvě tramvaje za sebou a druhá čeká, až první odblokuje...