Stránka 631 z 659

Napsal: 26.6.2007 17:43
od Matošo
taky mi připadá, že ta upevňující guma (nebo jak se to jmenuje... - prostě to z obou stran kolejí v BKV) je hlavně u Fidlovačky dost mizerně zatlačená. Jsou tam místa (převážně v tom oblouku k Otakarce), kde třeba jí je jenom tak půl metru, pak je asi 10 cm nic, pak zase třeba 20 cm guma a zase 10 cm díra. Nevim, třeba je to naschvál, ale mě se to teda nezdá... :smt087

Napsal: 26.6.2007 16:13
od fibou
Už se těšim na srpen. Na Náměstí Republiky znova předělávají (už déle) dlažbu mezi a u kolejí. A hle -1) všude je bordel a asfaltem sou politý i dlažební kostky. 2) Ve žblácích jsou šutry a někde tak ASFALT! Moc hezký!

Rekonstrukce tramvajové křižovatky Albertov

Napsal: 26.6.2007 16:06
od DPmPET
Včera sem se zastavil na rekonstruované křižovatce a musím podoknout že firma Hans Wendel se moc nepředvedla a divím se že takováhle firma může dostat zakázku na tyto práce.
1 postřeh:za rozvětvením 1x6 směr Botanická zahrada sem nepochopil na koleji z centra zdeformovaný mírný oblouk který začíná od dilatačního přechodového kusu(B1 a NT1).Takže tam vznikl pěkný esíčkový úkaz.
2 postřeh:v rozvětvení 1x6 od ex.nádraží Vyšehrad jsem si povšiml v obou vitřních spojovacích obloucích od 4srdce dvou zlomených kolejí již svařených,takže koleje jsou zlomené cirka asi 2 cm,je to vidět ve svárech a po chůzy po pražcích.
3 postřeh:Podbití kolejové konstrukce je nekvalitně provedené,protože se podbíjejí takzvaně jenom hlavy pražců a ne celé pražce,hlavně u kolejové konstrukce je to potřeba,což firma Hans Wendel s.r.o neprovádí a na kolejové konstrukci Stírka to bylo krásně vidět ,kde to bylo podbité(Hlavy pražců) a prostředky pražců byly duté.
4 postřech:Debatu o povrchu této křižovatky radši nebudu rozvíjet,protože k tomu mám svůj názor a do této lokality toto zhotovení vůbec nepatří.
DPmPET 8-)

Napsal: 06.6.2007 10:51
od radek31
MOp píše:Ano, Ječná je velice povedená! Ale na takový oblouk v klasice co je před Hlavním nádražím to stejně nemá..
to si děláš srandu, nebo to myslíš vážně?
asi 25m po rozjezdu ze zast. Hl. nádr. směr Sen. nám. to tak svinsky kopne, že bych ten oblouk jako příklad fakt nedával - zhoršuje se to postupně, takže bude hůř

Napsal: 06.6.2007 10:39
od MOp
Ano, Ječná je velice povedená! Ale na takový oblouk v klasice co je před Hlavním nádražím to stejně nemá..

Napsal: 06.6.2007 10:34
od Absolut
Vím, že budu za to kamenován, ale radši dobře provdená repanelizace v celém úseku Korunní, než nic nebo 300 metrů klasiky. Když se podívám na Ječnou, tak vidím, že i repanelizace může dopadnout dobře. Samozřejmě je i mnoho negativních příkladů, třeba ve Spálené se 10 let po kompletní repanelizaci propadají žlaby v panelech, ale to je bohužel asi vada výrobku a ne konstrukce trati jako takové. Já bych prostě panely zcela nezavrhoval, mám pocit, že posledních několik let dopadají opravy trati v panelech docela dobře - myslím tedy ty opravy, kde se pokládají nové panely na novou živičnou vrstvu a ne akce typu loňský Palackého most

Napsal: 05.6.2007 23:38
od KGX 63
To by se u rekonstrukcí muselo myslet trochu dopředu. Ovšem začíná se blýskat na lepší časy... :) Změny se už brzy dostaví. BKV tady ještě dlouho budou, zvykejte si.

Napsal: 05.6.2007 23:33
od Martin
MOp píše:Jenže Korunní repanelizace.. :-(
To je potom snad škoda práce... ](*,)

Napsal: 05.6.2007 23:29
od MOp
KGX 63 píše:Korunní v plánu na podzim, tak můžeme doufat... :D A snad taky celé Karlovo nám., včetně křižovatky Žitná x Odborů.
Jenže Korunní repanelizace.. :-(

Napsal: 05.6.2007 23:28
od KGX 63
Korunní v plánu na podzim, tak můžeme doufat... :D A snad taky celé Karlovo nám., včetně křižovatky Žitná x Odborů.

Napsal: 05.6.2007 23:15
od radek31
Olšanská se přežije, ale Olšanské nám. je hodně špatné
Korunní taky nic moc, je tam nová 20 (hodně dlouhá) a další 20 je o dost prodloužená - snad nikde jinde v Praze není takový hluk od tramvají jako v právě v Korunní - poslat tam 14T, tak se z toho v těch bytech zblázní
Flora (hlavně křížení) je taky v hodně špatném stavu

Napsal: 05.6.2007 22:51
od KGX 63
Olšanská by se měla opravovat příští rok, ale samozřejmě jako většina výluk, opět nejisté. Takže nám nezbývá nic jiného než se dál hrkat Olšanskou 30-ti, resp. 20-ti kilometrovou rychlostí. Můžeme být rádi, že před časem odstranili alespoň tu "10" u sekce u Olšanský, pak totiž SSZ Olšanské nám. na tram nepočkalo :( Mimochodem Olšanské nám. by taky potřebovalo větší opravu. Ani bych se nedivil, kdyby vozovny Strašnice jaksi zapomněli OR sundat. Spíš se to musí ještě malinko ojet a pak se to sundá.

Napsal: 05.6.2007 18:11
od Martin
Netušíte někdo, proč se opravoval oblouk Vinohradská-Starostrašnická, když tam vesele visí omezená rychlost na 10 km/h dál? Taková oprava vypadá jako dost zbytečná a jediné, co je po ní vidět, je nové zapatlání kostek asfaltem. :evil:

Re: Želivského-Vozovna Strašnice

Napsal: 13.4.2007 17:38
od Paulie
Angus MacGyver píše:Neuvažuje se o rekonstrukci této ...
Daleko kritičtější mi přijde již řadu let pravidelně "opravovaná" Olšanská.. :evil: :? Jenže toho asi bohdá nebude, dočkat se tam kvalitního, zanivelovaného a zatravněného svršku... :roll:

Želivského-Vozovna Strašnice

Napsal: 13.4.2007 14:08
od Angus MacGyver
Neuvažuje se o rekonstrukci této části tram. tratě? V plánovaných výlukách jsem to nenašel a tahle trať by to potřebovala jako prase drbání...Jezdím zde denně a zejména u Vinohradských hřbitovů je trať tak kvalitní, že to z člověka vyrazí málem duši a může rovnou skončit na hřbitově... :?