Stránka 632 z 659

Tramvajové tratě na betonové desce

Napsal: 10.3.2007 10:25
od DPmPET
Absolut píše:V Revoluční úspěch výsledku ukáže čas :(
Takových desek, jako tam, moc není.

Bohužel, relativně časté (a podobný bordel dělající) je toto:
S tímhle systémem sem se už setkal.Jěště se používal systém z pražci z betonu,které byly rozloženy po 2,8 m a mezi pražcema byly umístěny 2 páry kotevních šroubů z podkladnicema a upevněním na malé a velké patky.Zhlédnuto při opravě TT Smíchovské nádraží-Lihovar a na TT v ulici Dukelských hrdinů.DPmPET 8-)

Napsal: 09.3.2007 23:52
od 2217
Proxy píše:Barrandov... Z:idea:


mmch, jak jsi mohl zapomenout na tuto část města? :roll:
BArrandov ale ení celj zaplexisklenej. Tam to vypadá jinak a taky to tam ensmrdí. TAm jsou akorát hezké moderní zastávky, do kterých tak enfouká a neprší... :) TT je ale otevřená, nad trolejí neni nic, jen nebesa...

Napsal: 09.3.2007 23:52
od Proxy
Káem píše:Na tebe zapomenout nelze, Proxíku. Jako že nejsi na ICQ?
ty také ne :wink:

Napsal: 09.3.2007 23:50
od Káem
Proxy píše:Barrandov... Z:idea:


mmch, jak jsi mohl zapomenout na tuto část města? :roll:
Na tebe zapomenout nelze, Proxíku. Jako že nejsi na ICQ?

Napsal: 09.3.2007 23:36
od Proxy
Káem píše:ad 1,2) Ono už někde něco podobného stojí?
ad 3,4) to je ovšem velmi subjektivní
Zamítá se (tvé důvody, ne stavba)
Jak můžeš zapomenout na Barrandov :?:

Ovšem něco jiného je sídliště a něco jiného je pěší zóna v centru (byť lokálním) :wink: Na pěší zóně bych byl spíš pro Absolut Vegetables & Fried Cheese (absolutovu zeleninu a klasiku). Takhle bych viděl i třeba TT na Václaváku Z:idea: Na tom návrhu Palmovky se mi však líbí jedna věc, což je zastřešení zastávky tramvaje u stanice metra - domnívám se, že veškeré důležité přestupní body by měli být podobně upraveny, aby umožňovali přestup suchou nohou. Není nic horšího než čekat v dešti při přestupu na zpožděnou tramvaj.

Napsal: 09.3.2007 23:27
od 2217
TAk to aby zatunelovali taky oblouk mezi Národní a Spálenou a Lazarskuo a spol., protože mě tam ty tamvaje ruší... Ne, ael vážně, to je pi.. na entou, fakt. No mě se to teda nelíbí, v ten smrad věřím, v to evdro taky a hluk z tamvají je ěnco tak příšernýho, že v tom tunelu by to bylo an Bohnice. Je si představte takovej brzdící Progress.. Já osobn+ě bych v tu chvíli ohluchla. A jak tam bude rozumět hlíšení linek??

Napsal: 09.3.2007 20:14
od trainzjohny
arny píše:Nestojí náhodou něco podobného, tedy skleněný tunel, na Slánské?
1. Ten je počmáraný, je v něm smrad (to by na Palmě nebyl), člověk neslyší vlastního slova, v létě je v něm vedro.
Stojí, a přesně jak jsi popsal, je v něm vedro (a to je nahoře otevřený), je počmáraný a každou chvíly vymlácený. Tudy cesta nevede.

Napsal: 09.3.2007 19:24
od arny
Nestojí náhodou něco podobného, tedy skleněný tunel, na Slánské?
1. Ten je počmáraný, je v něm smrad (to by na Palmě nebyl), člověk neslyší vlastního slova, v létě je v něm vedro.
2. K té Palmovce podle mě se to tam nehodí. Kvůli té zástavbě by to bylo jako pěst na oko
3. To by se mohli udělat.kolem každé trati. Mě třeba ruší tramvaje v podjezdu na Zahraďák a vlak na Benešov.
To je můj názor.

Napsal: 09.3.2007 19:07
od Káem
Absolut píše:1) je v ní v létě vedro

2) řeší problém jen částečně - bude tam odraz hluku uvnitř, kde bude taky zakrytá zastávka.

3) vytváří se zbytečně nová sprejerská plocha

4) architektonicky nevhodně rozděluje prostor, který by se naopak dal při stavbě v blízkosti lépe upravit - třeba zelení, stávající tráva v betonových ohrádkách je hrozná

a.
ad 1,2) Ono už někde něco podobného stojí?
ad 3,4) to je ovšem velmi subjektivní
Zamítá se (tvé důvody, ne stavba)

Napsal: 09.3.2007 16:42
od Absolut
V Revoluční úspěch výsledku ukáže čas :(
Takových desek, jako tam, moc není.

Bohužel, relativně časté (a podobný bordel dělající) je toto:

Napsal: 09.3.2007 16:24
od Radek
To Absolut: na kolika místech tak zhruba jsou BKV na desce? Podle hluku a vibrací bych tipl že příkladem by mohla být Na Slupi u zast. Albertov. Dalo by se snadno vrátit ke klasice jako v Revoluční?

Napsal: 09.3.2007 15:27
od Absolut
1) je v ní v létě vedro

2) řeší problém jen částečně - bude tam odraz hluku uvnitř, kde bude taky zakrytá zastávka.

3) vytváří se zbytečně nová sprejerská plocha

4) architektonicky nevhodně rozděluje prostor, který by se naopak dal při stavbě v blízkosti lépe upravit - třeba zelení, stávající tráva v betonových ohrádkách je hrozná

ad DJ: Klasika v gumě vydrží přes 20 let. Na Hagiboru máš nejblíž BKV položené na tenké vrstvě akfaltového koberce na původní betonové desce. To nebylo kvalitní ani nové.

Napsal: 09.3.2007 14:26
od Káem
Absolut píše:Tady by to chtělo, aby se MHMP chytil a řekl, milý soukromý investore, tahle protihluková stěna (střecha) je nevhodná
A proč je nevhodná?

Napsal: 09.3.2007 14:17
od DJ LA DÉFENSE
Absolut píše:Tady by to chtělo, aby se MHMP chytil a řekl, milý soukromý investore, tahle protihluková stěna (střecha) je nevhodná, buď tam ten barák nepostavíš (nevyjdou limity na hluk), nebo přispěješ pár mega na rekonstrukci TT v ulici Na Žertvách.

Jenže takováhle koordinace na úrovni MHMP je utopie
Co furt proti tomu máte, takhle to bude odhlučněný na dlouhou dobu, jak dlouho ti tam asi vydrží svršek... Když jsem ležel kdysi dávno v nemocnici na Hagiboru, tak jsem ty tramvaje proklínal, jakej to tam dělalo bugr...

Napsal: 09.3.2007 14:06
od Absolut
Tady by to chtělo, aby se MHMP chytil a řekl, milý soukromý investore, tahle protihluková stěna (střecha) je nevhodná, buď tam ten barák nepostavíš (nevyjdou limity na hluk), nebo přispěješ pár mega na rekonstrukci TT v ulici Na Žertvách.

Jenže takováhle koordinace na úrovni MHMP je utopie