Stránka 634 z 659

Napsal: 23.2.2007 22:21
od aspirine
při rekonstrukci křižovatky Palackého,jsem slyšel že tam bude kolejová splítka(myslim tu vyhybku),se to nějak osvědčilo.Jefakt že další tram nemusí čekat než odjede ta před ní a pak zas čekat na čočky.to bude zajímaví

Napsal: 04.2.2007 11:07
od Petr
syverin píše:Nene, tady se myslí oblouk v klasice těsně po rekonstrukci, kdy tedy skřípal úděsně. Teď je to co se týče hluku v pořádku (ale to bylo na Perštýně po reko taky), co se týče ojíždění kolejnic už méně. Mazníky opravdu nefungují...
Protože kolejnice oblouku byly plné nečistoty a navíc "neojeté"

Napsal: 04.2.2007 11:04
od pan Vedoucí
škoda 14T si maže sama.

Napsal: 04.2.2007 0:42
od arny
A co rekonstruovat mazače kolejí, něco jako byl 5523 mažač troleje? Něco ve stylu brusu 5571, který by vždy namazal koleje, kde by jezdila Prošetra?

Napsal: 03.2.2007 23:26
od syverin
Nene, tady se myslí oblouk v klasice těsně po rekonstrukci, kdy tedy skřípal úděsně. Teď je to co se týče hluku v pořádku (ale to bylo na Perštýně po reko taky), co se týče ojíždění kolejnic už méně. Mazníky opravdu nefungují...

Napsal: 03.2.2007 21:06
od trainzjohny
pan Vedoucí píše:To je jednoduché - rozdíl oblouk z BKV vs oblouk v klasice, lepší poloměry oblouků po rekonstrukci, v provozu více RP...
Jj, BKV i lepší poloměr, to jo, ale R.Pčka tam pískaly stejně jako Mka (né-li víc).

Napsal: 03.2.2007 21:03
od pan Vedoucí
To je jednoduché - rozdíl oblouk z BKV vs oblouk v klasice, lepší poloměry oblouků po rekonstrukci, v provozu více RP...

Napsal: 03.2.2007 21:00
od trainzjohny
Možná že už né teď, ale po tý rekonstrukci to byla lahoda, před ní to tam skřípalo hrozně.

Napsal: 03.2.2007 20:55
od Petr
trainzjohny píše:Doufám, že na ty oblouky dají přimazávání jako je to v zatáčce na Náměstí Republiky, mám pocit že to opravdu pomáhá.
A já mám pocit, že na NR mazníky nefungují, koukal jsem na ně dost důkladně, a krom propadlých krytů jsem neobjevil jediné místo, kde by se do kolejnice cpalo mazivo...

Re: Palačák

Napsal: 03.2.2007 19:19
od Bald
DavidD píše:To fakt záleží na výplni? Já myslel, že spíš na podloží a samotných kolejích, než jestli tam dam kostky nebo asfalt.
Je jedno jaký kryt trať má, ale měl by být co nejlépe utěsněný (asfaltová zálivka).

Re: Palačák

Napsal: 03.2.2007 18:58
od DavidD
Smurfx píše:A kdy se má rekonstruovat? V létě 2007?

Jaký tam má být podklad (výplň mezi kolejnicemi) Zase kostky, asfalt nebo něco odolnějšího? Chtělo by, aby se to udělalo pořádně a nemuselo se to za rok za dva opravovat (jako třeba oblouk za pobřežní cestou, ten se spravuje každý rok)
To fakt záleží na výplni? Já myslel, že spíš na podloží a samotných kolejích, než jestli tam dam kostky nebo asfalt.

Napsal: 03.2.2007 18:40
od pan Vedoucí
Doufáš marně, je to drahé.

Napsal: 03.2.2007 18:29
od trainzjohny
Doufám, že na ty oblouky dají přimazávání jako je to v zatáčce na Náměstí Republiky, mám pocit že to opravdu pomáhá.

Re: Palačák

Napsal: 03.2.2007 18:21
od Bald
Smurfx píše:A kdy se má rekonstruovat? V létě 2007?

Jaký tam má být podklad (výplň mezi kolejnicemi) Zase kostky, asfalt nebo něco odolnějšího? Chtělo by, aby se to udělalo pořádně a nemuselo se to za rok za dva opravovat (jako třeba oblouk za pobřežní cestou, ten se spravuje každý rok)
Na Pražských tramvajích se udává od 18. června do 31. října, kompletní rekonstrukce X + přilehlých částí - možná i celý Palackého most.
Nevim - nevěřim že oblouk vedený skrz křížení, především 7. kolej (plánek) kde se dá čekat hojnost Aniter na trojce, bude něco trvanlivého. Ale nejsem znalec, je to jen doměnka.

Re: Palačák

Napsal: 03.2.2007 16:42
od Smurfx
Bald píše:Víte tu někdo jak má vypadat X palackého náměstí po rekonstrukci? Bude se srovnávat nebo je tam třetina roku prací z jiného důvodu? Nemůžu to nikde dohledat :roll:
A kdy se má rekonstruovat? V létě 2007?

Jaký tam má být podklad (výplň mezi kolejnicemi) Zase kostky, asfalt nebo něco odolnějšího? Chtělo by, aby se to udělalo pořádně a nemuselo se to za rok za dva opravovat (jako třeba oblouk za pobřežní cestou, ten se spravuje každý rok)