radek31 píše:...
btw tolik 471 ti ČD nikdy nevypraví
pokud ano, tak každý den počítej s chcípnutím alespoň jedné nebo dvou jednotek
To je nesmysl, ešusy jsou velice spolehlivé a strojvedoucí je mají rádši než pendolina, 471 skutečně poruch mají minimum, bud ses spletl, nebo si vymýšlíš.
radek31 píše:
ad výjezdy z jiných vozoven - každý řidič šel tu práci dělat s tím, že ráno bude jezdit z nejbližší vozovny, protože jezdit do práce (neplaceně) o hodinu déle než obvykle (a jsou mezi náma řidiči nebydlící v Praze, nebo z druhého konce Prahy - a není jich málo) na to se ti každý vykašle - v současné době je tak málo řidičů (díky střídaným přestávkám), že se to téměř nezvládá a ty bys jich desítky vyštval - ano jel jsem 1x z VO a znamenalo to pro mě 40 minut cestování navíc a to je moc - pokud by to bylo každý den, tak končím, protože život mám jen jeden a nebudu si ho ničit debilním cestováním
A tady Radku mám další nápad, proč by to nešlo řešit tak, že by byl turnus s tím, že vyjede z domovského depa a zatáhne někam pryč. Přklad ráno pojede 20 z Motola, povezeš ji ty, jelikož si motolský řidič, večer bude zatahovat do Vokovic, tak Tě kolem 2. hodiny vystřídá na Hradčanské jejich řidič, tedy z Vokovic a tan už zatáhne tam. A ráno opačně... Takhle by se to muselo řešit.
P.S. A i kdyby to bylo tak, že ráno budeš ty vyjíždět z Vokovic, je to jen a jen tvůj problém, nikde jinde jsem si nevšiml, že by šel někdo takhle zaměstanci na ruku. Teta dělala na VN v bance, no stalo se jednoho dne, že je přestěhovali do nějakého jejich nové centra kamsi na Pankrác. Cesta do práce se ji protáhla o 30 minut, myslíš, že se jich někdo na něco ptal??? Tady by to šlo řešit tím střídáním řidičů, podle toho kam zatáhnout a odkud vyjedou.