Napsal: 28.9.2006 14:12
Mno, spíš je potřeba odstranit tam pár paskvilů z léta, kdy se kvůli vzdutí dělaly narychlo řezy a svařovaly se lomy. Některé oblouky také snad přijdou navařit. Celková oprava oblouků bude myslím 08/2007.
Jediné fórum, které je v úpadku!
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=13&t=684
Panely putují, kolejnice se lámou... Čas od času je potřeba to svařit. Na Ostrčilově náměstí je asi v 2/3 oblouku směrem dc opravdu nádherný lom. Dokud se neudělá pořádná oprava, nic jiného nemá cenu.Radek píše:Aktuální zpráva k těm Nuslím: na obloucích u podjezdu Fidlovačka a na Ostrčilově nám. jsou kolejnice označeny sprejem a u Fidlovačky jsou už složeny značku Práce na silnici, Přikázaný směr objíždění atd. Tak uvidíme co se bude dělat.
Ještě před zprovozněním, koncem srpna, se tam kus silnice propadl i s tratí. Asi nekvalitně zhutněný zásyp. Dělala se tam kvůli tomu injektáž a vozovka se také předělávala. Jen na tu TT asi už nedošlo...Petr píše: zrekonstruovaný úsek tratě do Ďáblic (novostavba na zasypaném tunelu metra) je již opatřen omezenou rychlostí do 30 km/h, neb to tam hezky ulítlo...
Jo to je pravda, taky mám připomínky jen k drobným nedodělkům, jako jsou třeba ty křivě posazené panely. Část toho, co se tam dlouho pokoušeli opravit navařováním nakonec museli vyměnit a ty zavařené praskliny vypadají, že by mohly nějaký čas ještě vydržet.Absolut píše:Démone, já vidím pořád jen fotky z míst, kde se dělala maximálně lokální údržba.
Trochu pravda, trochu ne.... On je problém v tom, že DP prostě není ten, kdo si určuje, zavřeme tohle a opravíme to celé. Dost do toho kecá policie, takže se úsek mezi křižovatkami neopravuje jako jeden celistvý, ale jako úsekový, protože zavřít celou trať, no bóže... Pokud je již trať uložena v panelech BKV, obecně platí, že přímý úsek se míň opotřebovává než oblouky, tudíž je logické, že výměna oblouků je a bude častější a asi je nesmyslné opravovat rovný úsek, kterému takřka nic není, jen proto, že opravuju v trati oblouk, kór když ty peníze se dají použít někde jinde. A že se to zda dva roky poškodí o kus dál ? No riziko povolání. Ale faktem je, že v posledních týdnech se opravdu spíš jen bastlí a flikuje, na Plzeňské se teď za provozu podsypávají panely BKV, aby se to vyrovnalo.... A upřímně mohu říct, že za svou desetiletou praxi u DP jsem takhle se zhoršující stav tratí ještě nezažil. Zejména oblouky z panelů BKV začínají být katastrofické (Zenklova, Na Moráni, Nuselské údolí, Bubenské nábřeží) a finále je, že zrekonstruovaný úsek tratě do Ďáblic (novostavba na zasypaném tunelu metra) je již opatřen omezenou rychlostí do 30 km/h, neb to tam hezky ulítlo...Mapl píše:Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!!
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem.
Taky si myslím... pořád se mluví o tom, že nejsou peníze, a přitom by se nejlíp ušetřily tím, že by se něco udělalo jednou pořádně a nemusela by se stejná výluka z chvíli opakovat kvůli dalšímu kusu kolejí, nebo dokonce znova kvůli tomu samému, který byl nekvalitně zaflikovaný...Mapl píše:Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!!
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem.
nikoliv, klasikaQuetzalcoatl píše:Jak bude řešena konstrukce trati? Zůstanou tam BKV panely?