Stránka 652 z 660

Napsal: 26.9.2006 7:31
od Mapl
Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!! :roll:
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem. :evil:

Napsal: 25.9.2006 23:55
od demon
Pár fotek dokumentujících průběh opravy TT Bělehradská. Fotky "před" jsou foceny v průběhu výluky a je na nich vidět enormní snaha vyměnit opravdu jen to nejnutnější, leč někdy to fakt nešlo (viz.koleje po opravě) a kolej se musela vyměnit (kolej po výměně).

Napsal: 18.7.2006 15:34
od Quetzalcoatl
Dík.

Re: Rekonstrukce Ohrady

Napsal: 18.7.2006 9:42
od MOp
Quetzalcoatl píše:Jak bude řešena konstrukce trati? Zůstanou tam BKV panely?
nikoliv, klasika

Rekonstrukce Ohrady

Napsal: 17.7.2006 20:21
od Quetzalcoatl
Jak bude řešena konstrukce trati? Zůstanou tam BKV panely?

Napsal: 17.7.2006 10:45
od Absolut
Ad DPmPET: Kvalita zhotovení šla za posledních 10 let fantasticky nahoru, nově opravené tratě z BKV jsou mnohem lepší. Ale s těma zarážkama proti putování bych tak optimistický nebyl...

Kotevení bkv v zatáčkách

Napsal: 16.7.2006 23:05
od itelv
Dík za objasnění. :)

Napsal: 16.7.2006 21:17
od DPmPET
Co vím tak u oblouků z velkoplošných panelů tak se dělají zarážky z kolejích ,které jsou zality v betonu.Nevím ale u DP-Vrchní stavba se to většinou dělá nevím jestli i u ostatních firem.Bohužel k deformacím v horkém podnebí bohužel docházet bude a zda i ty zarážky pomohou to už závisí na kvalitě zhotovení .Jediným řešením je oblouky udělat z klasických kolejnic NT a z dilatačníma prvkama na koncích oblouku.DPmPET 8-)

Kotvení bkv v zatáčkách

Napsal: 16.7.2006 10:58
od itelv
Pokud se nepletu, nejsou bkv v zatáčkách (a to ani menších poloměrů - prudká zatáčka) nijak kotveny proti bočnímu posunu. Neví někdo, zda to má nějaký technický důvod resp. proč se to nedělá? Příjde mi, že tenhle posun je skoro pravidlem u těchto malých poloměrů.
I přes nekotvení to někdy drží a někdy ne - že by technologická chyba při stavbě :?:

Napsal: 24.5.2006 13:04
od K-M
radek31 píše:možná se pletu, ale KM, když zmiňuješ politiky a odborníky imho zapomínáš na ty "nejdůležitější" - a to jsou v ČR nepochybně úředníci!
takže odborník ledacos vymyslí, ale pak se do toho vloží úředník a je vymalováno
:P nezapomínám, viz můj příspěvek 23/5 14,38 :oops:

Napsal: 24.5.2006 12:36
od radek31
možná se pletu, ale KM, když zmiňuješ politiky a odborníky imho zapomínáš na ty "nejdůležitější" - a to jsou v ČR nepochybně úředníci!
takže odborník ledacos vymyslí, ale pak se do toho vloží úředník a je vymalováno

Napsal: 24.5.2006 9:52
od K-M
Celkem chápu, žes tajemný jak hrad v Karpatech, mýlím se, když si myslím, že politici schválí, co jim odborníci podstrčí? Že by to právě v místní dopravě nefungovalo???
Že by odborníci řekli: toto by zlepšilo dopravní obslužnost a politici by řekli nenene, před volbami občany klidně na*e*em?

Napsal: 24.5.2006 8:14
od Absolut
Milý K-M, opět Ti musím oponovat, svět není takový, jak si myslíš, na místo se chodí na místní šetření, někdy i víckrát a opatření vznikají vymýšlením na místě. Výsledné opatření je kompromisem více stran.

že se někdy nezavede optimální NAD je většinou vina jiných subjektů než DP - divil by ses, ale na DP je opravdu hodně lidí, kterým jde o to, aby byla zajištěna doprava. Tedy alespoň co já vidím kolem sebe.

Vím, že je národním zvykem vše kritizovat, ale dnes musím proti Tobě protetovat a malinko chválit DP. Dotyčné úřady, kde jsou dobré nápady smeteny ze stolu, si domysli sám

Napsal: 23.5.2006 15:28
od K-M
Absolut: Ale jo, chápu, ale nevím, proč když se plánuje opatření o odklonu 5,8 a 14 ten člověk co to plánuje v kolonce NAD napíše "nezavádí se". Kdyby myslel (nebo se tam šel podívat, nebo to tam znal) a došlo mu, že z předmostí Štefánikova mostu je to bez zastávky v Revoluční všude daleko, tak by naplánoval tu změnu 133 jak jí popisuji a zabezpečení realizace by netrvalo jistě déle , než zabezpečení realizace odklonu tramvají, protože by to prostě bylo jedno opatření. Jenže si na to prostě nikdo nevzpomněl, nebo se tam objevila nějaká maličkost jako - Přímo přes tu křižovatku by se nemělo jezdit, či u toho parkoviště by se blbě zastavovalo nebo tak něco. A o to mi jde. Že prostě to nebude žádný nepřekonatelný technický problém, zejména jako dočasné opatření. Když je situace vypjatá, jako po povodních, kdy by lidé na laxnost úředníků reagovali silněji, tak šlo všechno. Zastavovat u Muzea od IPP, jezdit se 135 k Masaryčce a podobně. Prostě úředníci se musejí bát. Věř mi, znám to z vlastní praxe, by´t jiného oboru :P :oops:

Napsal: 23.5.2006 14:51
od Absolut
Já to myslel jinak....
Naplánovat velkou stavbu jako je Palladium trvá roky.
Projednat ji s úřady trvá měsíce.
Zařídit dopravní opatření trvá týdny až měsíce.
Postavit ohrady kolem staveniště trvá dny.
Naházet tam dočasné značky trvá hodiny.

A zpětně:
Položit kaliforňan trvá hodiny.
Udělat vypravení pro linku, co tam pojede maximálně dny.
Změnit dopravní opatření na kaliforňan - týdny.

Chápeš?