Stránka 653 z 659

Napsal: 20.5.2006 16:41
od pawel
proč vlastně není u dlouhé třídy kaliforňan?? doopravdy není místo?? myslím, že u zastávky zc by to šlo v klidu. pak by stačilo v minimální variantě zavést např. linku 34 Výstaviště-Stroß-Dlouhá. spotřeba kachen minimální, vozokm se stejně ušetří odklonem 5 a 8. a lidi z části Petrské čtvrti i východního okolí Starom. nám. by nebyli bez MHD.

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Napsal: 20.5.2006 14:04
od Proxy
Petr píše:Ano opravdu povede středem, na zvýšeném tělese, které však bude mít zešiknemé obrubníčky, aby se dalo nouzově najíždět auty v případě např. nehody v jejich jízdním pruhu a jeho zablokování (podobný princip je u Anděla a Bulhara)
Viz. zákres v příloze

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Napsal: 20.5.2006 9:24
od Petr
Angus MacGyver píše:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
Ano opravdu povede středem, na zvýšeném tělese, které však bude mít zešiknemé obrubníčky, aby se dalo nouzově najíždět auty v případě např. nehody v jejich jízdním pruhu a jeho zablokování (podobný princip je u Anděla a Bulhara)

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Napsal: 19.5.2006 19:19
od itelv
Angus MacGyver píše:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
Myslím, že to tak strašné nebude. Až k (od) trojúhelníku vede od (na) Smíchova taky jenom jeden pruh.

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Napsal: 19.5.2006 17:27
od Peter
Angus MacGyver píše:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
nj, ale je to tak.povede stredem komunikace, myslim ze na zvysenem tramvajovem pasu

Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Napsal: 19.5.2006 17:02
od Angus MacGyver
Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...

Re: Trať Laurová-Radlická (M "B")

Napsal: 19.5.2006 16:05
od Peter
Angus MacGyver píše:Včera jsem si ze srandy zkusil cestu ze Strašnic do Jinonic pouze tramvají a 1 zastávku (Radl. Jin.) metrem... Z Laurové je to na Radlickou dost daleko...

Zajímalo by mne, kudy tu tramvajovou trať povedou??? Je tam komunikace s dvěma pruhy na každé straně a z jedné strany silnice skála, z druhé strany mírná rokle, mírná vyvýšenina, či mnoho zeleně...
uberou na kazde strane jeden pruh 8-)

Trať Laurová-Radlická (M "B")

Napsal: 19.5.2006 16:01
od Angus MacGyver
Včera jsem si ze srandy zkusil cestu ze Strašnic do Jinonic pouze tramvají a 1 zastávku (Radl. Jin.) metrem... Z Laurové je to na Radlickou dost daleko...

Zajímalo by mne, kudy tu tramvajovou trať povedou??? Je tam komunikace s dvěma pruhy na každé straně a z jedné strany silnice skála, z druhé strany mírná rokle, mírná vyvýšenina, či mnoho zeleně...

Napsal: 06.4.2006 9:40
od Absolut
Tak to je jednoznačně pochůzka s geodetem za účelem zaměření. Tušil bych za tím nějakou výměnu BKV. Nedělej si žádné velké naděje na radikální zlepšení:-)

Napsal: 06.4.2006 9:10
od V-TECH
Je to tak týden, čtrnáct dní, co po Korunní chodili dva typové v reflexních vestách - prohlíželi panely, ve kterých jsou uloženy koleje (asi to nebude zrovna odborný termín :)) - jeden si něco zapisoval do bloku a druhý sprejem panely očísloval. Plánuje se konečně nějaká rekonstrukce kolejí v Korunní ulici? Nevíte o tom někdo něco? V některých místech to na Korunní vypadá už vážně hrozně...

Napsal: 17.1.2006 14:01
od Absolut
No tak to je jasné - bkv mají svoje specifické poruchy geometrické polohy koleje, které jsou úplně jiné než vlnky a propadlé styky u klasické konstrukce. V něčem lepší - třeba bkv vždy a fšude rdží rozchod (pokud se ovšem nepropadne / nerozlomí ta rybina ve žlábku panelu, což jest třeba teď vidět hojně na Palackého mostě). K pláči je to, když panely propadnou tak, že jen některé - pak vznikyjí horší skoky než na klasice. Specifické je také putování v oblouku, kdy se z oblouku stane víceméně obecná křivka - to je qidění třeba v nuselském údolí ať už si vyberete kterýkoli oblouk v okolí zast. ostrčilovo n. - divadlo na fidlovačce. Ale zase musím říct, že některé tratě z bkv drží perfektně.

Hele to je vtipný mam 20 příspěvků a už mám "poradit dokáže" to je padlý na hlavu ne??? krom toho mi to poslední 2 posty oba počítá jako "20"
:smt024 píše:na odstraneni pocitadla se pracuje. neukazuje poradove c. prispevku, ale celkovy pocet prispevku - takze vsude mas 20.

Napsal: 17.1.2006 12:59
od pawel
líp než hrad pamatuju keplerovu - v jednom místě zc byl v kolejích neuvěřitelný zub, jako by to tam někdo nastavoval, ale jízda tudy byla radostí, rozhodně menší utrpení, než je pro mě v současnosti ježdění po leckterých BKV. nebo Chotkova (to už je trochu jiná kategorie, ale..) byla taky z hlediska cestujícího v pohodě:)

Napsal: 17.1.2006 11:02
od Absolut
Jasně že pamatuju:-) a co teprve trať od křižovatky Chotkovy sady přes Hrad na Pohořelec, to byla mňamka jak to v d-22 házelo po rozjezdu ze zast Belveder z centra... Koněvova se stavěla nevím kdy a Černokosteleckou dělalo myslím Železniční stavitelství někdy kolem 1965-1967... oboje by podle mého názoru vypadalo o dost líp, kdyby se to nechalo jako otevřený svršek a občas se to podbilo a obrousilo... samozřejmě né u toho hradu.

Napsal: 17.1.2006 10:34
od syverin
Pawel: Pravdu díš. Jak by asi vypadala BKV z roku 1966 si radši ani nepředstavuju. Stačily mi o 10 let mladší na staré Českomoravské :). A kdo tady pamatuje sestřičky Olšanské v Koněvce a Černokostelecké?

Napsal: 11.1.2006 21:26
od Mapl
MOp píše:
8750 píše:40 let, to snad ne :shock: To se divím, že vydržela pohromadě :lol: I když je pravda, že kolejnice už byly za tu dobu x-krát vyměňované...
ano, trat v olsanske oslavi letos 40 let bez reko.

Takových v Praze moc není. Jojo povedla se jim ,ale k opravě je nyní nejvyšší čas, myslím. :) :shock: