Stránka 656 z 659

Napsal: 11.9.2005 12:42
od Martin
Z kolaudace trati v Sokolovské kouká monstrakce: měl by se jí zúčastnit i ministr (Šimonovský?) a vozem 9030 se pojede až k úřadu vlády...
(zdroj: IGBT)

Napsal: 08.9.2005 21:10
od M_V
Marek B. píše:Strašně mě štve neschopnost DP a Města efektivně využít výluky. To, co je v Nádražní mezi Na Knížecí a pěší zónou nebo na Národní třídě je prostě šílenost a zmar a to tam před rokem byly výluky. A to je takovýchto nesmyslů víc. Přitom v každém z těcho dvou případů stačilo nahradit jen desítky metrů kolejí a panelů. Ať už je obnova panelizace trati jakkoliv sporná, pořád je lepší mít nové panely, než staré a totálně vymlácené s omezenou rychlostí. Kdy už konečně dojde odpovědným lidem, že je lepší opravit i za cenu vyžších nákladů trochu větší úsek, než pak za pár let udělat další výluku, která naštve hromadnou dopravu používající občany a vynutí si vyžší náklady kvůli nutnosti zajistit objízdné trasy a NAD?
Odpověď jednoduchá... přísun financí je natolik omezený, že se řeší jen to nejhorší, další není z čeho zaplatit... :cry: bohužel
Taky bych uvítal kompletní opravu uceleného úseku, než jen "flastrování", vždyť i Vysočany se konaly jen díky minimalizaci nákladů...

Napsal: 07.9.2005 14:06
od Marek B.
Strašně mě štve neschopnost DP a Města efektivně využít výluky. To, co je v Nádražní mezi Na Knížecí a pěší zónou nebo na Národní třídě je prostě šílenost a zmar a to tam před rokem byly výluky. A to je takovýchto nesmyslů víc. Přitom v každém z těcho dvou případů stačilo nahradit jen desítky metrů kolejí a panelů. Ať už je obnova panelizace trati jakkoliv sporná, pořád je lepší mít nové panely, než staré a totálně vymlácené s omezenou rychlostí. Kdy už konečně dojde odpovědným lidem, že je lepší opravit i za cenu vyžších nákladů trochu větší úsek, než pak za pár let udělat další výluku, která naštve hromadnou dopravu používající občany a vynutí si vyžší náklady kvůli nutnosti zajistit objízdné trasy a NAD?

Napsal: 25.8.2005 13:03
od Proxy
Petr Š. občas říká, že řešení některých záhad ohledně použitého materiálu v DP můžou být i jednoduchá,
... např. "Máme jich moc na skladě." :mrgreen:

Re: Sokolovská

Napsal: 24.8.2005 22:58
od V_L
MOp píše:klasicky montovany styk, pouze ta bila spojovaci cast neni z oceli, ale z nejakeho materialu, ktery snizuje hluk pri prejezdu..
No, qůli snížení hluku to asi nebude. Na snímku to není moc vidět, ale mezi konci kolejnic je mezera a v ní vložená izolační vložka. Takže se to po krátké době vytluče a hluk to bude značně zvyšovat. Takhle udělané styky jsou jen 3 a jen v koleji do centra. Zbytek je kompletně svařený stejně jako kolej z centra. Dilatace to asi nejsou také z toho důvodu, že mezi dvěma těmito styky je vložena (stejně jako ve vedlejší koleji) klasická dilatace, jaká se teď běžně používá.

Montované styky

Napsal: 24.8.2005 13:21
od DPmPET
Koukám že se oprašujou kolejové příložky ze silonu.To není zas žádná novinka!Když si projdete TT Ohrada -Palmovka tak tam se používali a jsou tam dodneška. 8-)

Re: Sokolovská

Napsal: 24.8.2005 8:18
od MOp
V_L píše:Byl jsem se tam dnes podívat. Ale co má znamenat tohle, opravdu nevím. Vypadá to jako izolovaný styk, ale je to překlenuté propojkou.
klasicky montovany styk, pouze ta bila spojovaci cast neni z oceli, ale z nejakeho materialu, ktery snizuje hluk pri prejezdu..

Sokolovská

Napsal: 23.8.2005 23:32
od V_L
Byl jsem se tam dnes podívat. Ale co má znamenat tohle, opravdu nevím. Vypadá to jako izolovaný styk, ale je to překlenuté propojkou.

Re: Sokolovska

Napsal: 21.8.2005 20:48
od MOp
Sopko píše:Ahoj, jak to tedy bude s tou rekonstrukci Sokolovske? Bude letos opravdu jenom polovicata nebo komplet vcetne obou casti silnice a chodniku?
vsechno letos, ale neni nejlepsi se jit podivat, jak to tam vypada?

Sokolovska

Napsal: 21.8.2005 20:45
od Sopko
Ahoj, jak to tedy bude s tou rekonstrukci Sokolovske? Bude letos opravdu jenom polovicata nebo komplet vcetne obou casti silnice a chodniku?

Napsal: 21.8.2005 0:46
od Pepa
9001 píše:Já netvrdím,že tam nebyla, ale ted při pohledu na tu trať opravdu moc rozeznat nejde ,zda to zastávka je nebo ne, takže v tomto případě budoucí.
I kdyby tam byla díra až na druhou stranu zeměkoule tak tam ta zastávka pořád je, ale jaksi je v rekonstrukci tak je mimo provoz... :D

Napsal: 20.8.2005 23:32
od 9001
Pepa píše:
9001 píše:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Ona ta zastávka tam dřív nebyla? :shock:
Já netvrdím,že tam nebyla, ale ted při pohledu na tu trať opravdu moc rozeznat nejde ,zda to zastávka je nebo ne, takže v tomto případě budoucí.

Napsal: 20.8.2005 23:04
od Fořtík
Pepa píše:
9001 píše:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Ona ta zastávka tam dřív nebyla? :shock:
V rámci úspor ministryně M.E. se tento zdravotní komplex mění z polikliniky na polokliniku. To znamená, že ti tam ošetří pouze některá zranění, úrazy, či jiné zdravotní obtíže. S tím souvisí i změna názvu zastávky, což asi 9001 považuje za zánik staré a vznik nové zastávky.

Napsal: 20.8.2005 21:18
od Pepa
9001 píše:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Ona ta zastávka tam dřív nebyla? :shock:

Napsal: 20.8.2005 20:05
od infected.bass
9001 píše:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Pod miličák? To fakt nejde, vždyť tam jezdí auta na kolejích...