Stránka 657 z 660

Montované styky

Napsal: 24.8.2005 13:21
od DPmPET
Koukám že se oprašujou kolejové příložky ze silonu.To není zas žádná novinka!Když si projdete TT Ohrada -Palmovka tak tam se používali a jsou tam dodneška. 8-)

Re: Sokolovská

Napsal: 24.8.2005 8:18
od MOp
V_L píše:Byl jsem se tam dnes podívat. Ale co má znamenat tohle, opravdu nevím. Vypadá to jako izolovaný styk, ale je to překlenuté propojkou.
klasicky montovany styk, pouze ta bila spojovaci cast neni z oceli, ale z nejakeho materialu, ktery snizuje hluk pri prejezdu..

Sokolovská

Napsal: 23.8.2005 23:32
od V_L
Byl jsem se tam dnes podívat. Ale co má znamenat tohle, opravdu nevím. Vypadá to jako izolovaný styk, ale je to překlenuté propojkou.

Re: Sokolovska

Napsal: 21.8.2005 20:48
od MOp
Sopko píše:Ahoj, jak to tedy bude s tou rekonstrukci Sokolovske? Bude letos opravdu jenom polovicata nebo komplet vcetne obou casti silnice a chodniku?
vsechno letos, ale neni nejlepsi se jit podivat, jak to tam vypada?

Sokolovska

Napsal: 21.8.2005 20:45
od Sopko
Ahoj, jak to tedy bude s tou rekonstrukci Sokolovske? Bude letos opravdu jenom polovicata nebo komplet vcetne obou casti silnice a chodniku?

Napsal: 21.8.2005 0:46
od Pepa
9001 píše:Já netvrdím,že tam nebyla, ale ted při pohledu na tu trať opravdu moc rozeznat nejde ,zda to zastávka je nebo ne, takže v tomto případě budoucí.
I kdyby tam byla díra až na druhou stranu zeměkoule tak tam ta zastávka pořád je, ale jaksi je v rekonstrukci tak je mimo provoz... :D

Napsal: 20.8.2005 23:32
od 9001
Pepa píše:
9001 píše:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Ona ta zastávka tam dřív nebyla? :shock:
Já netvrdím,že tam nebyla, ale ted při pohledu na tu trať opravdu moc rozeznat nejde ,zda to zastávka je nebo ne, takže v tomto případě budoucí.

Napsal: 20.8.2005 23:04
od Fořtík
Pepa píše:
9001 píše:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Ona ta zastávka tam dřív nebyla? :shock:
V rámci úspor ministryně M.E. se tento zdravotní komplex mění z polikliniky na polokliniku. To znamená, že ti tam ošetří pouze některá zranění, úrazy, či jiné zdravotní obtíže. S tím souvisí i změna názvu zastávky, což asi 9001 považuje za zánik staré a vznik nové zastávky.

Napsal: 20.8.2005 21:18
od Pepa
9001 píše:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Ona ta zastávka tam dřív nebyla? :shock:

Napsal: 20.8.2005 20:05
od infected.bass
9001 píše:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Pod miličák? To fakt nejde, vždyť tam jezdí auta na kolejích...

Napsal: 20.8.2005 17:58
od 9001
Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.

Kolejový materiál

Napsal: 15.8.2005 15:56
od DPmPET
Jěště by se to dalo eliminovat přimazáváním okolků a přírub 8-)

Kolejový materiál

Napsal: 15.8.2005 15:54
od DPmPET
Nevím ale kvalita kolejí je velmi špatná a na oblouky nevhodná.Bohužel jediný výrobce v ČR jsou Třinecké železárny.Bohužel ty koleje mají jěště euro normu takže nevím kde se stala chyba.Jednoznačně ty kolejnice by potřebovaly o trochu větší tvrdost.Eliminace opotřebování :vyhoblovat užší žlábky(Asi na šířku žlábku+2mm tolerance)myšleno i na oblouky i kolejový konstrukce.Na jednu stranu když se podíváte na nové křížení tak jsou poměrně široké žlábky takže na jednu stranu se taky není divit že se to křížení za 2.roky tvrdě vyvařuje.Tohle je na dlohou debatu. 8-)

Napsal: 15.8.2005 14:29
od MOp
Martin Šubrt píše:
P_V píše:M.Š.: Jak je to s tvrdostí kolejnic versus tvrdost kol, nedávno tu na to padla otázka? Budou se do oblouků používat tvrdší kolejnice?
Na tuhle otázku také hledám už dlouho odpověď. Ale nějaký odborník na tuhle problematiku jsem určitě občas taky zajde, tak by nás mohl dovzdělat :-). Chtělo by to analýzu poměru zvýšené ceny těch tvrdších kolejnic, rychlosti opotřebení, rozbor pro a proti hlubokých a klasických srdcovek. Hluková porovnání atd., prostě pořádně tučnou bichli :-). Doufám, že na DP nějaká existuje, protože tyhle věci se řešit už musí.
hluboky srdcovky nejsou udajne quli tomu, aby tam v praglu nezapadla sjeta kola. pritom jsou vsak krizovatky, kde to nevadilo a nekdo tam ty hlubsi dal..

no a snad si jen muzeme prat, ze se s prichodem porseter zmeni pomer tvrdosti z kolo > kolejnice na kolo < kolejnice

Napsal: 15.8.2005 10:49
od Martin Šubrt
P_V píše:M.Š.: Jak je to s tvrdostí kolejnic versus tvrdost kol, nedávno tu na to padla otázka? Budou se do oblouků používat tvrdší kolejnice?
Na tuhle otázku také hledám už dlouho odpověď. Ale nějaký odborník na tuhle problematiku jsem určitě občas taky zajde, tak by nás mohl dovzdělat :-). Chtělo by to analýzu poměru zvýšené ceny těch tvrdších kolejnic, rychlosti opotřebení, rozbor pro a proti hlubokých a klasických srdcovek. Hluková porovnání atd., prostě pořádně tučnou bichli :-). Doufám, že na DP nějaká existuje, protože tyhle věci se řešit už musí.