Ty si ale škodolibý! Třeba tam za odměnu dostane 9013Štěpán píše:No právě že utře.
KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
No právě že utře.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Tu mi něco nehraje. Pokud je na sedmnáctce, která jezdí od 6:00 do 21:00, kdy stihne být vypravena na noční?Štěpán píše:willyjeff: Furt lepší, než aby to jednomu místnímu tram-fóraři s colou vyšlo a dostal jí na dnešní noční 33.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
willyjeff: Furt lepší, než aby to jednomu místnímu tram-fóraři s colou vyšlo a dostal jí na dnešní noční 33.
- tramvajka
- Uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: 11.8.2009 16:43
- Bydliště: Bohužel už u "S7"
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Tak když si to někdo umí tak zařídit .A předpokládám,že pro naštvání Tě,tu bude i zítra a v pátek .willyjeff píše:To je nespravedlivý! A v pondělí, když jsem tu sedmnáctku měl jsem se zlobil s 9053
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
To je nespravedlivý! A v pondělí, když jsem tu sedmnáctku měl jsem se zlobil s 9053tramvajka píše:Dnes opět na 16./17 9088 .
- tramvajka
- Uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: 11.8.2009 16:43
- Bydliště: Bohužel už u "S7"
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Dnes opět na 16./17 9088 .
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Tak jsem dnes okusil 9088. Moje postřehy: Sedačky jsou na pohled hezké, ale silně nepohodlné, po pár zastávkách jsem už nevěděl jak si sednout. Nevím jestli každá, ale ta moje byla nakloněná dopředu, tak jsem měl pocit, že neustále sjíždím po pr**** na zem. Na rozdíl od klasik, jsou vyšší což není klad ani zápor, ale bude si na to člověk muset zvyknout. Kladně bych hodnotil dveře, jsou více prosklené, a tak je tam více světla, a jelikož jsou hranaté a zároveň moderní, tak zapadají do konceptu krabiciozní kačeny. Zpracování vozu vypadá lépe (lak atd.), ale vyskytují se tam stejné chyby jako na 9082. Například u oken opět stříbrná lišta, což vypadá špinavě a zastarale. Vnitřní displej je předsunut do vozu, nikoliv zadělán do stropního deklu, jako tomu to je u šumperáckých KT. Poslední postřeh, světlo na schůdky u posledních dveří je stejně jako u prvních čtyřech reko KT z Šumperka posunuto blíže ke kraji dveří, a tak při otevřených dveří svítí do křídel dveří namísto osvětlení schůdků..Nevím proč poslední jmenované věci nemohli v dílnách okoukat od Šumperku a museli to opět udělat blbě jako na 9082???