T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
...a jak jsem dneska až na druhej pokus sjel Burranov, tak ze Zlíchova to do centra pěkně odpíchnu a když jsem pouštěl jízdu a míjel obnovený pomníček, tu mi to začalo cvrlikat a že jako hl. měnič na B. Tož dojel jsem k Lihovaru a brzdilo to normálně. 2x restart, nic. Tak jsme se žlutým dohodli vypnutí MSB a že to zkusím dojet. Celkem to šlo, ale pomalu. No a jak vyjedu na Palackého most, kontrolka hl. měnič B zhasla. Tak jsem doklouzal na Myslíkovku, restartoval, zapnul MSB a až do depa (14>24>SA) bez problému. Tož co toto? Mohlo se něco z barranďáku zahřát a jak jsem tomu hned o zastávku dál naložil do kopečka, tak se to už měniči nelíbilo a chtěl jen voraz? Nebo nějaký nahodilý vrtoch elektroniky?
BTW při vypnuté MS nastupovala ČB děsně pozdě, jelo to furt 3, 4 metry a na Myslíkovce jsem musel zastavit vypnutím řízení. Tenhle trik nedávno zmiňoval PeS a již jsem ho využil 2x. Nyní a jednou na SU > Evropská dolů, dynamika jen pár Áček pro zasmání, takže jemně bačkůrky, ale před zastavením to furt jelo...tak co. Bačkůrkama zastavit ze svahu jedině, že by šlo o život, tak mi tenhle trik přišel vhod. Podle mě je to pro stroj stejný stav, jako když praskne pojistka řízení, akorát že zde nedostane takovej kouř ta čelisťovka, protože se jedná jen o to zastavení. Není-liž pravda?
BTW při vypnuté MS nastupovala ČB děsně pozdě, jelo to furt 3, 4 metry a na Myslíkovce jsem musel zastavit vypnutím řízení. Tenhle trik nedávno zmiňoval PeS a již jsem ho využil 2x. Nyní a jednou na SU > Evropská dolů, dynamika jen pár Áček pro zasmání, takže jemně bačkůrky, ale před zastavením to furt jelo...tak co. Bačkůrkama zastavit ze svahu jedině, že by šlo o život, tak mi tenhle trik přišel vhod. Podle mě je to pro stroj stejný stav, jako když praskne pojistka řízení, akorát že zde nedostane takovej kouř ta čelisťovka, protože se jedná jen o to zastavení. Není-liž pravda?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Oni jsou na ruku, ale zasereš se...
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
kéž by byli na ruku
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
hele, já mám zakryté podvozky RP rád = nemám povinnost kontrolovat polohu "páky" brzdičůPetrpes píše:Dobře se to odbrzďuje9001 píše:A jaký je efekt zakrytí podvozků? Ty 2 dB?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Dobře se to odbrzďuje9001 píše:A jaký je efekt zakrytí podvozků? Ty 2 dB?trainzjohny píše:Mě by stačila i drobnost typu zakrytí podvozků, ale myslím že i to je pro DPP příliš
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A jaký je efekt zakrytí podvozků? Ty 2 dB?trainzjohny píše:Mě by stačila i drobnost typu zakrytí podvozků, ale myslím že i to je pro DPP příliš
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Toto se přece na PO dělalo, byl to nejjednodušší viditelný identifikátor provedené PO.
trainzjohny píše:Mě by stačila i drobnost typu zakrytí podvozků, ale myslím že i to je pro DPP příliš
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Mě by stačila i drobnost typu zakrytí podvozků, ale myslím že i to je pro DPP příliš
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nebo těžší...třeba ruční řadiče?
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
V jakém rozsahu probíhá nyní nově spuštěné PO na T3R.P? Ve stejném jako když se s nimi přestalo? Nebo nějaká lehčí verze.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
556 je v HL, tak že těžko bude s 564
- matyaspilz
- Uživatel
- Příspěvky: 35
- Registrován: 30.4.2013 20:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
kvůli reko voz, vokovice jsem u školy ve vodičkově viděl mnoho zvláštních kombinací-jako například 8556+8564, foto asi nemám.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Naopak za Motol v týdnu viděny 8706+8705 a 8699+8689.Radim7227 píše:Od středy na Žižkově nově T3r.pv 8151-8152,8172-8171,8185-8153 a T3r.p 8325-8324,8326-8328,8346-8347.
- Radim7227
- Uživatel
- Příspěvky: 338
- Registrován: 10.8.2007 20:41
- Bydliště: Tram 4,13,22,97,99
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Od středy na Žižkově nově T3r.pv 8151-8152,8172-8171,8185-8153 a T3r.p 8325-8324,8326-8328,8346-8347.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
pawel: Jestli půjdou půl na půl Strašnice/Pankrác tak pohoda. A není problém prohodit pár pořadí. 23 Pankrác taky jezdil poměrně hodně.