T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
MKzB: To je marný, tohle šotoušci prostě nepochopí...
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ano, bylo by lepší pořídit nové tramvaje, ale problémem jsou peníze. Pokud vím, tak 15T nejsou ještě zaplacené.
Opakuji, že se nejedná o nové tramvaje, ale víceméně se jede podle toho, že nejstarší T3R.P dojíždí kilometry do GO a oprava jejich kastle by byla spíš novostavbou. Proto je levnější nová kastle a když už, tak s NP středem.
Opakuji, že se nejedná o nové tramvaje, ale víceméně se jede podle toho, že nejstarší T3R.P dojíždí kilometry do GO a oprava jejich kastle by byla spíš novostavbou. Proto je levnější nová kastle a když už, tak s NP středem.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Výroba WAN v roce 2022 je více než ostuda...
Každopádně 35 nových van bych udělal a spojil je do dvojic s 35 starých WAN.
Taková souprava má alespoň 2 dveře nízké, obdoba dvojice varia.
Nicméně na noční a sólo linky, by to opravdu chtělo nové vozy, alespoň levné EVO2, ala Brno ♡
Sólo jako takové, navíc v retropodobě, do hlavního města nepatří. Třeba ty sólo 6, jsou v centru hotová ostuda!
Dvojice RP nechat dožít na šejdrech...
Ale bohužel je tu pražská šotogarnitura.
Chtělo by magistrátu vysvětlit, že projekt RPLF není tak úžasně levný, jak by se mohlo zdát...
Každopádně 35 nových van bych udělal a spojil je do dvojic s 35 starých WAN.
Taková souprava má alespoň 2 dveře nízké, obdoba dvojice varia.
Nicméně na noční a sólo linky, by to opravdu chtělo nové vozy, alespoň levné EVO2, ala Brno ♡
Sólo jako takové, navíc v retropodobě, do hlavního města nepatří. Třeba ty sólo 6, jsou v centru hotová ostuda!
Dvojice RP nechat dožít na šejdrech...
Ale bohužel je tu pražská šotogarnitura.
Chtělo by magistrátu vysvětlit, že projekt RPLF není tak úžasně levný, jak by se mohlo zdát...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
trainzjohny: To už je úplně sprosté slovo... Bohužel no, šotoušská páka je velká.... Upřímně Praha by sola nemusela mít vůbec....
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
A to bych ještě doplnil, že nejen v této již celkem překonané délce, ale i v mnohem smysluplnějších délkách jako 20m a podobně...fricoolinek2 píše: ↑12.8.2022 2:32Co vlastně dostanou ty nové wany z těch eRPéček? Motor, prosklení, sedačky (vč. sedačky řidiče), části řídícího pultu, BUSE, dveřní pohony?
Bez ohledu na to, zda je to konkrétně z toho vozu, ze kterého jsou papíry.
Jinak samozřejmě mám k tomuto "programu" jen slova pohrdání a jeho existence v 20. letech 21. století je ostudou Prahy.
Přitom moderní 15M vůz existuje.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Co vlastně dostanou ty nové wany z těch eRPéček? Motor, prosklení, sedačky (vč. sedačky řidiče), části řídícího pultu, BUSE, dveřní pohony?
Bez ohledu na to, zda je to konkrétně z toho vozu, ze kterého jsou papíry.
Jinak samozřejmě mám k tomuto "programu" jen slova pohrdání a jeho existence v 20. letech 21. století je ostudou Prahy.
Přitom moderní 15M vůz existuje.
Bez ohledu na to, zda je to konkrétně z toho vozu, ze kterého jsou papíry.
Jinak samozřejmě mám k tomuto "programu" jen slova pohrdání a jeho existence v 20. letech 21. století je ostudou Prahy.
Přitom moderní 15M vůz existuje.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Do Krnova se vozí jen vytěžené agregáty, montáž probíhá tam.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jak to aktuálně vypadá s montáží wan v Krnově? Byly už tam odvezeny nějaké vozy nebo si tam Pragoimex si tam montuje vozy kompletně sám? Už se ví, kdy rekonstruované vozy přijdou do Prahy?
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Opravdu jen o malinko víc je zde: https://www.prazsketramvaje.cz/view.php ... 2006103101
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Přátelé, které vozy darovaly své papíry pro 8286 - 8292? Díky
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Všichni, kdož tady mudrujete, jak by se to mělo dělat jinak, byste měli jít vedení dílen poradit. Jeden čas díky Covidu masivně chyběli agenturn pracovníci, výše mezd kvalifikovaných pracovníků je nastavena na výši, za kterou to nikdo dělat nebude. Ano, dílny jsou DPP. DPP ale vlastní město, má jedinou zlatou akcii. Tudíž proč lecjaké věci nejdou, by se nejspíš mělo řešit spíš tam....trainzjohny píše: ↑19.4.2022 18:38Jenže když se podíváš kolik vozů stojí v dílnách a vozovnách a čeká na opravu, tak je jasné, že ty lidi by se vytížili, navíc by se pak zase dalo děla ti pro jiné a dílny tak zhodnotit a část peněz si "vrátit" a to se tu dokonce už dělalo ! Není třeba vymýšlet nic nového. Navíc pořád máme docela slušnou zásobu KTéček na přestavbu, to taky nějaké lidi zaměstná.
Jedna věc je full servise výrobcem a druhá je modernizace "pleček" které už ani výrobce nemají.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jenže když se podíváš kolik vozů stojí v dílnách a vozovnách a čeká na opravu, tak je jasné, že ty lidi by se vytížili, navíc by se pak zase dalo děla ti pro jiné a dílny tak zhodnotit a část peněz si "vrátit" a to se tu dokonce už dělalo ! Není třeba vymýšlet nic nového. Navíc pořád máme docela slušnou zásobu KTéček na přestavbu, to taky nějaké lidi zaměstná.9001 píše: ↑18.4.2022 13:57Z pohledu učebnic je to naprosto v pořádku. Tohle je jednorázová akce, takže co s těmi lidmi pak budou dělat? A ono i VŘ ukazují, že vlastní síly už nejsou tak levné... Viz Brno, kde ho skládačky draků vyjdou stejně jako kolik platí Plzen za hotovou tramvaj....
Navíc jak se ukazuje kdekoli ve světě... Tramvaje soutěží i s full servisem na x let...
Jedna věc je full servise výrobcem a druhá je modernizace "pleček" které už ani výrobce nemají.
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Brno jede podle filosofie: Když stará tramvaj dojede kilometry do VP/GO, tak buď půjde do VP/GO, kterou provedou dílny vlastními silami, anebo se sešrotuje v případě, když se koupí nová tramvaj. V takovém případě dílny budou mít méně práce, a možná by nějakou hlavu pomazanou mohlo napadnout díly zrušit či nedej Bože prodat, což se už stalo v Ostravě a v Praze k tomu mnoho nechybělo.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Z pohledu učebnic je to naprosto v pořádku. Tohle je jednorázová akce, takže co s těmi lidmi pak budou dělat? A ono i VŘ ukazují, že vlastní síly už nejsou tak levné... Viz Brno, kde ho skládačky draků vyjdou stejně jako kolik platí Plzen za hotovou tramvaj....
Navíc jak se ukazuje kdekoli ve světě... Tramvaje soutěží i s full servisem na x let...
Navíc jak se ukazuje kdekoli ve světě... Tramvaje soutěží i s full servisem na x let...