Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Janek
- Uživatel
- Příspěvky: 6
- Registrován: 15.5.2021 17:19
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Janek » 25.7.2022 20:09
Přátelé, které vozy darovaly své papíry pro 8286 - 8292? Díky
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 19.4.2022 20:05
trainzjohny píše: ↑19.4.2022 18:38
Jenže když se podíváš kolik vozů stojí v dílnách a vozovnách a čeká na opravu, tak je jasné, že ty lidi by se vytížili, navíc by se pak zase dalo děla ti pro jiné a dílny tak zhodnotit a část peněz si "vrátit" a to se tu dokonce už dělalo ! Není třeba vymýšlet nic nového. Navíc pořád máme docela slušnou zásobu KTéček na přestavbu, to taky nějaké lidi zaměstná.
Jedna věc je full servise výrobcem a druhá je modernizace "pleček" které už ani výrobce nemají.
Všichni, kdož tady mudrujete, jak by se to mělo dělat jinak, byste měli jít vedení dílen poradit. Jeden čas díky Covidu masivně chyběli agenturn pracovníci, výše mezd kvalifikovaných pracovníků je nastavena na výši, za kterou to nikdo dělat nebude. Ano, dílny jsou DPP. DPP ale vlastní město, má jedinou zlatou akcii. Tudíž proč lecjaké věci nejdou, by se nejspíš mělo řešit spíš tam....
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 19.4.2022 18:38
9001 píše: ↑18.4.2022 13:57
Z pohledu učebnic je to naprosto v pořádku. Tohle je jednorázová akce, takže co s těmi lidmi pak budou dělat? A ono i VŘ ukazují, že vlastní síly už nejsou tak levné... Viz Brno, kde ho skládačky draků vyjdou stejně jako kolik platí Plzen za hotovou tramvaj....
Navíc jak se ukazuje kdekoli ve světě... Tramvaje soutěží i s full servisem na x let...
Jenže když se podíváš kolik vozů stojí v dílnách a vozovnách a čeká na opravu, tak je jasné, že ty lidi by se vytížili, navíc by se pak zase dalo děla ti pro jiné a dílny tak zhodnotit a část peněz si "vrátit" a to se tu dokonce už dělalo ! Není třeba vymýšlet nic nového. Navíc pořád máme docela slušnou zásobu KTéček na přestavbu, to taky nějaké lidi zaměstná.
Jedna věc je full servise výrobcem a druhá je modernizace "pleček" které už ani výrobce nemají.
-
MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MKzB » 18.4.2022 15:50
Brno jede podle filosofie: Když stará tramvaj dojede kilometry do VP/GO, tak buď půjde do VP/GO, kterou provedou dílny vlastními silami, anebo se sešrotuje v případě, když se koupí nová tramvaj. V takovém případě dílny budou mít méně práce, a možná by nějakou hlavu pomazanou mohlo napadnout díly zrušit či nedej Bože prodat, což se už stalo v Ostravě a v Praze k tomu mnoho nechybělo.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 18.4.2022 13:57
Z pohledu učebnic je to naprosto v pořádku. Tohle je jednorázová akce, takže co s těmi lidmi pak budou dělat? A ono i VŘ ukazují, že vlastní síly už nejsou tak levné... Viz Brno, kde ho skládačky draků vyjdou stejně jako kolik platí Plzen za hotovou tramvaj....
Navíc jak se ukazuje kdekoli ve světě... Tramvaje soutěží i s full servisem na x let...
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 18.4.2022 12:08
To nejde, protože peníze do lidí jsou zvýšené personální náklady, kdežto tohle je nutná investice do vozového parku. Navíc schválená už v roce 2018. Celé ty roku se zřejmě čekalo, že se zaměstnanci v Dílnách rozmnoží samovolně, a když k tomu nedošlo, tak se akce musí outsourcingovat.
Přidat peníze nedostatkovým zaměstnancům by byl nebezpečný precedens, takže se musí zkusit cokoliv jiného, jen tohle ne.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 18.4.2022 11:20
V souvislosti s tím, mě napadlo, jestli by nestálo za to těch "přebytečných" 200 miliónů nenacpat do zaměstnanců dílen, aby se i nalákalo pár nových a udělalo se to v našich dílnách, pořádně...
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 18.4.2022 9:18
Zakázku na proměnu tramvají T3 na „wany“ v Praze vyhrál Pragoimex
https://zdopravy.cz/zakazku-na-promenu- ... ex-111454/
Společnost Pragoimex promění pro Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) až 65 tramvají T3R.P na T3R.PLF. Za úpravy všech 65 tramvají na takzvané „wany“ zaplatí DPP až 402 milionů korun.
Vítězství Pragoimexu vyplývá z uzavřeného kontraktu v registru smluv. Cena je nakonec výrazně vyšší než odhadovaná (223 milionů korun).
To je tak, když se s každým rozhodnutím otálí do nekonečna.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1545
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 03.1.2022 12:38
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 24.1.2021 12:47
Bobik píše: ↑24.1.2021 11:38
To by mě zajímalo - jak často? Denně každej vůz po zatažení?
To je reálně nestihnutelný.
U nás ozonizujeme 2 hodiny. Na jedno 15T by byly potřeba dva ozonizéry, tak si spočítej kolik by jich bylo třeba na průměrnou vozovnu.
-
mart337
- Uživatel
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21.8.2008 22:26
Příspěvek
od mart337 » 24.1.2021 12:46
Bobik píše: ↑24.1.2021 11:38
Karosák píše: ↑24.1.2021 11:31
Ohledně ozonizace mi již byl z Motola doručen důkaz.
To by mě zajímalo - jak často? Denně každej vůz po zatažení?
To asi těžko.
Příprava, jedna mašinka na solo, dvě na soupravu či dlouhé vozy. Vlastní dezinfekce cca 30 min. Následně uvádění do normálního stavu cca 20 min. - ozon je toxicky. Pak přesun do nového vozu.
To by depaci neměli nic jineho na praci, než šibovat s krabičkama.
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 24.1.2021 12:32
Bobik píše: ↑24.1.2021 11:38
To by mě zajímalo - jak často? Denně každej vůz po zatažení?
účinnost je snad týden-14 dní, a navíc to docela dlouho trvá (cca hodinu to chce nechat běžet) a pak se to musí ještě vyvětrat (dost to smrdí) takže to bude jednou za čas jako u metra, denně je to zbytečné.
Jinak na kačerově jsou vidět soupravy odstavené u administrativní budově na "vyfoukání" pořád.
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 24.1.2021 11:45
IMG-20210124-WA0000.jpg
To chceš moc. Jen toliko...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.