Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2386
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 25.9.2006 19:36
Jo, tehdy byla 8034+8035 jediná strašnická TV1.
prostě strašidelnice v rodokmenu se nezapřou...
-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 25.9.2006 18:58
Anonymous píše:Tak to před těma asi třema rokama musím potvrdit,já ji pamatuju strašnou ještě s tou reklamou!
Je to šrot,ale na GO byla asi v roce 2004
-
Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Příspěvek
od Karotka » 25.9.2006 18:58
syverin píše:Ona 8034 byla šrot už v době, kdy měla po reklamě bílou barvu (tak 3, 4 roky nazpátek?). Jezdila jako čelní (jedna z posledních s plexikovou kabinou) a slova, která k vyjadřování na její adresu používali strašidelničtí řidiči jsou naprosto nepublikovatelná....
Jo, tehdy byla 8034+8035 jediná strašnická TV1. Ale zadní vůz snad tenkrát tak příšernej nebyl.
-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 25.9.2006 18:52
syverin píše:Ona 8034 byla šrot už v době, kdy měla po reklamě bílou barvu (tak 3, 4 roky nazpátek?). Jezdila jako čelní (jedna z posledních s plexikovou kabinou) a slova, která k vyjadřování na její adresu používali strašidelničtí řidiči jsou naprosto nepublikovatelná....
Tak to před těma asi třema rokama musím potvrdit,já ji pamatuju strašnou ještě s tou reklamou!
-
syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od syverin » 25.9.2006 16:23
Ona 8034 byla šrot už v době, kdy měla po reklamě bílou barvu (tak 3, 4 roky nazpátek?). Jezdila jako čelní (jedna z posledních s plexikovou kabinou) a slova, která k vyjadřování na její adresu používali strašidelničtí řidiči jsou naprosto nepublikovatelná....
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 25.9.2006 14:57
Jel jsem s ní půřed pár dny na polonoční d-25 a můžu potvrdit Tvá slova
-
vláčky87
- Uživatel
- Příspěvky: 171
- Registrován: 12.3.2004 9:55
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od vláčky87 » 25.9.2006 14:42
Pro 7080: Dobu těchto zkoušek neznám,jedná se o spřáhlo BSI které používá např. ZET Zagreb. Mohlo by se jednat tedy o zkoušky před dodávkami T4 pro Zagreb-před rokem 1972.To je ale pouhá fabulace, vozy do Záhřebu byly dodávány bez spřáhel, která si montoval ZET sám.
-
I.am.good
Příspěvek
od I.am.good » 24.9.2006 12:41
Honzík píše:To znamená, že tu budou jezdit další desítky let, staré T3M? To si snad děláte srandu. Je to hnus na vyhození.
Všechny dévécéčkový motry prošly v závěru 90.tých let GO, akorát se z nich nedělaly erpéčka, ale nacpalo se do nich zpět TV1. Jinak jsou to defacto stejně nové vozy, jako T3R.P, takže na nich nevidím nic špatného. Navíc skutečně jsou v dobrém stavu .) Dnes chodí na PO, čili s ukončením jejich provozu můžeme počítat za minimálně 6let.
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 24.9.2006 12:23
Nevim , jestli je lepsi nechat jezdit T3M a po malu je likvidovat, nebo nechat jezdit Odpor(ny)ovy T3 ..
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 24.9.2006 11:38
GO = modernizace na typ T3.R.P (V) nebo snad i v budoucnu wana.
-
Honzík
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Honzík » 24.9.2006 11:18
To znamená, že tu budou jezdit další desítky let, staré T3M? To si snad děláte srandu. Je to hnus na vyhození.
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2386
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 23.9.2006 22:37
tj: no to vim taky, ale zajímá mě, jestli se pod onou generální opravou myslí reko/modernizace (T3RP(V)), PO nebo PÚ...
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 23.9.2006 21:49
pawel píše:iamgood: co je GO? jako rekonstrukce (takhle to třeba značí mir. penc na k-reportu)? nebo PO/PÚ?.
GO=generální oprava
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2386
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 23.9.2006 20:47
iamgood: co je GO? jako rekonstrukce (takhle to třeba značí mir. penc na k-reportu)? nebo PO/PÚ?
jinak se omlouvám za mystifikaci - jel jsem 8034, tedy stejným vozem jako karotka (dvojice 8086+8034). ale co si budem povídat, 8034 není mezi T3M jediná - viz 8019 a podobné. taky jsem už dlouho nejel 8033, nicméně na 25 straší (vlastně strašidelničí:) denně.
-
I.am.good
Příspěvek
od I.am.good » 23.9.2006 20:29
Karotka píše:Vypadá to, že na T3M se kašle čím dál víc. Včera jsem jel v 8034 (nevím, jak dlouho po opravě, ale na strašnické poměry ještě "svítí") a ta hází neuvěřitelně. Zadní podvozek má snad úplně rozsypaný kardany.
V hodně brzské době půjdou všechny tyristorky vyjma DVC na GO. Teď už jen dojíždějí kilometry..