T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
J8 tedy Kachnu od T6 poznám na svoje poměry dost brzo. Ačkoli to, že na NP kachny dali polopantograf, to je dobrá morda! Jinak z tohohle mi budou přecházet vočička... prostě humus.pawel píše:pan vedoucí: jak daleko půjdeme příště, aby to nebylo zaměnitelné? co třeba šteinerova busta místo rudé hvězdičky nad BUSE???
jinak třeba taková np-kachna si je s T6 stejně velmi podobná, na dálku si ji rychle spletu, když zrovna můj mozek tramvajově vypne. ale zkušené oko to rozezná. a tak se mi to zdá jako optimální. proto by podle mě u wany, má-li teda být rychle rozeznetelná, stačila taky nějaká decentní úprava. jiným, ale pro mě o mnoho přijatelnějším řešením by byl lak á la T6 (brno též T3), který by byl aspoň jednotný s cca 1/4 vozového parku.
P_V: nemám nic proti býv. SSSR, ale vozový park se nejen oním provedením ev. čísla, ale právě i chaotickými nátěry typu každej pes-jiná ves, bohužel úrovni tamních DP díky waně zase pořádně přiblížil.... :-
pan vedoucí: jak daleko půjdeme příště, aby to nebylo zaměnitelné? co třeba šteinerova busta místo rudé hvězdičky nad BUSE???
jinak třeba taková np-kachna si je s T6 stejně velmi podobná, na dálku si ji rychle spletu, když zrovna můj mozek tramvajově vypne. ale zkušené oko to rozezná. a tak se mi to zdá jako optimální. proto by podle mě u wany, má-li teda být rychle rozeznetelná, stačila taky nějaká decentní úprava. jiným, ale pro mě o mnoho přijatelnějším řešením by byl lak á la T6 (brno též T3), který by byl aspoň jednotný s cca 1/4 vozového parku.
P_V: nemám nic proti býv. SSSR, ale vozový park se nejen oním provedením ev. čísla, ale právě i chaotickými nátěry typu každej pes-jiná ves, bohužel úrovni tamních DP díky waně zase pořádně přiblížil.... :-
jinak třeba taková np-kachna si je s T6 stejně velmi podobná, na dálku si ji rychle spletu, když zrovna můj mozek tramvajově vypne. ale zkušené oko to rozezná. a tak se mi to zdá jako optimální. proto by podle mě u wany, má-li teda být rychle rozeznetelná, stačila taky nějaká decentní úprava. jiným, ale pro mě o mnoho přijatelnějším řešením by byl lak á la T6 (brno též T3), který by byl aspoň jednotný s cca 1/4 vozového parku.
P_V: nemám nic proti býv. SSSR, ale vozový park se nejen oním provedením ev. čísla, ale právě i chaotickými nátěry typu každej pes-jiná ves, bohužel úrovni tamních DP díky waně zase pořádně přiblížil.... :-
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
v tom je prave ucel - barevne odlisit typ vozu tak, aby nebyl zamenitelny za klasickou rekonstrukci. osobne se mi celkem trolejbusacky nater predniho cela libi, sel by vylepsit, ale ostatni barevne prvky jej degraduji na hnus..pawel píše:hm,kdyby aspoň nepředstírali nic a nechali to v nátěru kardaus.... tomu říkám bordel, téměř každý typ vozu má jiný nátěr. DP je fakt sto let za opicema, když neumí ani sjednotit podnikové barvy. prostě děs.
Podle mně by se právě nemělo zdůrazňovat, že jde o něco nového, měl by ten nátěr vycházet z klasiky, ale s přidáním nějakého výrazného, leč jen doplňkového prvku - asi jako NP kachny mají čelní lajnu prohnutou. Ale vše už tady bylo 100x řečeno a třeba se to takhle rozdejchá...
Ale ta fotka mě dorazila. 8251 hlásá čelo vozu. Dyť to je jako někde v Rusku, kde to stříkají mamutí šablonou na nejnápadnější místo! Tam patří preclík, rudá hvězda s fousama nebo tak něco...
Ale ta fotka mě dorazila. 8251 hlásá čelo vozu. Dyť to je jako někde v Rusku, kde to stříkají mamutí šablonou na nejnápadnější místo! Tam patří preclík, rudá hvězda s fousama nebo tak něco...
hm,kdyby aspoň nepředstírali nic a nechali to v nátěru kardaus.... tomu říkám bordel, téměř každý typ vozu má jiný nátěr. DP je fakt sto let za opicema, když neumí ani sjednotit podnikové barvy. prostě děs.Markýz píše: Retro-styl ji spolehlivě odliší od ostatních provozovaných T3 a přijde mi jako zbytečnost snažit se nějakým futuristickým nátěrem maskovat fakt, že vůz vychází ze starého stroje.
AŽ jednoho dne NEBUDU línej, tak vám to tam nacvakám kolem waničky, když už jsem si koupil ten digitál... ale já jsem tak hrozně LÍNEJ Navíc je fakt, že je celá zabalená (asi aby se montérům nedělalo špatně při práci na ní ). Veřte a doufejte ve šťastnou hvězdu, která mi ráno vnukne nápad vyndat foťák z báglu - v práci ho mám, ale na šatně a přemejšlet poránu, že ho mám vzít dolů, to je moc
Asi je to tu kacířská myšlenka, ale mně se lak wany zatím líbí (aspoň dle těch fotek). Není tak tmavá, jak jsem se bál podle toho, co se tu objevilo dříve. Retro-styl ji spolehlivě odliší od ostatních provozovaných T3 a přijde mi jako zbytečnost snažit se nějakým futuristickým nátěrem maskovat fakt, že vůz vychází ze starého stroje. To by mělo smysl v případě, kdyby došlo k faceliftu čel, osazení polopantografu - asi tak jako v Ostravě.
DP se prostě rozhodl nepředstírat, že jde o hypermoderní vozidlo. Cestujícím retro určitě vadit nebude, hlavně jestli uvnitř najdou pohodlí.
DP se prostě rozhodl nepředstírat, že jde o hypermoderní vozidlo. Cestujícím retro určitě vadit nebude, hlavně jestli uvnitř najdou pohodlí.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Jenom jestli tě mohu opravit. V Liberci mají i klimoškuI.am.good píše:Dnes jsem se vrátil do práce, wanu jsem viděl na vlastní oči a řeknu vám, že mě se zdá ve skutečnosti ještě hnusnější, jak na tom obrázku Teda to se zase jednou DP Praha vyšvihl... Máme totálně nejodpornější způsob obnovy voz. parku pomocí GO. A to nejen designově, ale i vybavením - i když vezmu největší socku - Liberec, tak ti tam alespoň mají ruční řadič Ježíš, to je fakt odpornost.
Edit: to už fakt je hezčí saranče a to se mi fakt nelíbí