tomu řikám argument jak noha brát jako příklad extrémní situaci...mechurav píše:třeba v neděli jsem jel od Nádraží Holešovice na Štrosmayerovo náměstí skoro 40 minut
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
- Kontaktovat uživatele:
hlavní rozdíl mezi MHD v Praze a "západní" Evropou :
40. let staré T3, moderní vozidlo je vzácností, moderní trať snad ještě větší. x moderní vozidla i většina tratí, vzácností je vozidlo starší 20 let, T3 (T4) v původním provedení jako muzejní, v ČR v běžném provozu.
Kamarád z Německa se mě zeptal, když uviděl pražskou wanu, co to je? a já mu musel odpověďět že v tu chvíli nejnovější nízkopodlažní vozidlo v Praze. Nikdy nikdo mě o kvalitě MHD v ČR nepřesvědčí.
a wana je toho důkazem! kdyby bylo v Praze 400 15T, 150 14T, 47 nízkých KT8, žádná T3 a pár T6 a většina tratí jako trať na Barrandov nebo kolem Sazka areny, tak už bych možná začal pochybovat.
40. let staré T3, moderní vozidlo je vzácností, moderní trať snad ještě větší. x moderní vozidla i většina tratí, vzácností je vozidlo starší 20 let, T3 (T4) v původním provedení jako muzejní, v ČR v běžném provozu.
Kamarád z Německa se mě zeptal, když uviděl pražskou wanu, co to je? a já mu musel odpověďět že v tu chvíli nejnovější nízkopodlažní vozidlo v Praze. Nikdy nikdo mě o kvalitě MHD v ČR nepřesvědčí.
a wana je toho důkazem! kdyby bylo v Praze 400 15T, 150 14T, 47 nízkých KT8, žádná T3 a pár T6 a většina tratí jako trať na Barrandov nebo kolem Sazka areny, tak už bych možná začal pochybovat.
Ja nerikam ze T3 je moderni vozidlo na urovni. Ja jsem jen chtel ric, ze v Praze, Brne, Ostrave, ... mam velkou nadeji, ze prijede vozidlo v case uvedenem v jizdnim radu (nebo chvili po nem). V Dublinu mam nadeji, ze mozna neco prijede (pokud nemam to stesti a nejedu nekam, kam jezdi jedna ze 2 linek tramvaje, nebo vlak). Navic dvoupatrovy autobus neni na bezne cestovani nic uzasneho.mechurav píše:ale v Dublinu mám vždy naději, že přijede moderní vozidlo a ne 40. let stará T3 která je podle vás na evropské úrovni. už i v Německu se jich (T4D) zbavují - viz. Drážďany. s tou rychlostí to taky nevidím v Praze jako nejlepší na světě, třeba v neděli jsem jel od Nádraží Holešovice na Štrosmayerovo náměstí skoro 40 minut. dostupnost informací je u DPP taky na 4 viz. zvýšení počtu zastávek na znamení u autobusů. mnohokrát jsem byl svědkem překvapení lidí když autobus nezastavil a ani nehlásil zastávky!
ale v Dublinu mám vždy naději, že přijede moderní vozidlo a ne 40. let stará T3 která je podle vás na evropské úrovni. už i v Německu se jich (T4D) zbavují - viz. Drážďany. s tou rychlostí to taky nevidím v Praze jako nejlepší na světě, třeba v neděli jsem jel od Nádraží Holešovice na Štrosmayerovo náměstí skoro 40 minut. dostupnost informací je u DPP taky na 4 viz. zvýšení počtu zastávek na znamení u autobusů. mnohokrát jsem byl svědkem překvapení lidí když autobus nezastavil a ani nehlásil zastávky!adam_r píše:Co se tyce prvni fotografie - proste prvni vuz prosel GO/VP v roce ... a zadni vuz o nejaky ten rok pozdeji, kdy uz se daval novy nater. Pak byla potreba souprava, tak se to spojilo. Co je na tom sloziteho. Porad 1000x lepsi, nez vypravit solo, nebo K2.
Kvalita vozidel je jeden z aspektu kvality MHD. Dalsi je linkove vedeni, existence nocnich spoju, rychlost, dostupnost informaci, dodrzovani (a vubec existence) jizdnich radu ... V techto dalsich aspektech MHD v CR rozhodne nezaostava. A nemuzeme jako mavnutim kouzelneho proutku koupit cely novy vozovy park. V tomto smeru to chce cas.
Pokud chce nekdo vydet nejaky odstrasujici pripad, tak se jedte podivat treba do Dublinu - neexistuje ZADNA mapka linkoveho vedeni, jizdni rady jsou velmi orientacni, ...
Co se tyce prvni fotografie - proste prvni vuz prosel GO/VP v roce ... a zadni vuz o nejaky ten rok pozdeji, kdy uz se daval novy nater. Pak byla potreba souprava, tak se to spojilo. Co je na tom sloziteho. Porad 1000x lepsi, nez vypravit solo, nebo K2.mechurav píše:Prostě je vidět, že MHD v ČR je na vysoké úrovni...
mimochodem T3R. EV + vlečnák byla jen zkušební soprava a T3R. EV byl prototyp s úmyslně odlišným nátěrem, další vozy by měli dostávat nátěr jako ten vlečňák. u první fotografie to dost dobře nechápu co tím v Brně myslí? asi jim nezbyla barva
Kvalita vozidel je jeden z aspektu kvality MHD. Dalsi je linkove vedeni, existence nocnich spoju, rychlost, dostupnost informaci, dodrzovani (a vubec existence) jizdnich radu ... V techto dalsich aspektech MHD v CR rozhodne nezaostava. A nemuzeme jako mavnutim kouzelneho proutku koupit cely novy vozovy park. V tomto smeru to chce cas.
Pokud chce nekdo vydet nejaky odstrasujici pripad (na zapad od nasich hranic), tak se jedte podivat treba do Dublinu - neexistuje ZADNA mapka linkoveho vedeni, jizdni rady jsou velmi orientacni, ...
chtělo by to fotku jak vedle sebe stojí 14T a pražká wana. obraz pražských ulic 21. století
třeba by to mohlo vypadat nějak takhle.
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1470a1804ob ... 4:20051208
třeba by to mohlo vypadat nějak takhle.
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1470a1804ob ... 4:20051208
Prostě je vidět, že MHD v ČR je na vysoké úrovni...adam_r píše:Souprava vozu se starym a novym naterem: http://bmhd.goo.cz/foto.php?1541-1545_2:20070302
A kupodivu zadny cestujici se nad tim nikdy nepozastavoval. Proste se to bere jako ze ta opravena jede s neopravenou v souprave.
A pak taky nase kolotocova souprava:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1560_1301_11:20051209
mimochodem T3R. EV + vlečnák byla jen zkušební soprava a T3R. EV byl prototyp s úmyslně odlišným nátěrem, další vozy by měli dostávat nátěr jako ten vlečňák. u první fotografie to dost dobře nechápu co tím v Brně myslí? asi jim nezbyla barva
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Souprava vozu se starym a novym naterem: http://bmhd.goo.cz/foto.php?1541-1545_2:20070302mechurav píše:ale nikdy jeden vůz takový a jeden takový. například brněnská wana + vlečňák mají stejný nátěr uzpůsobený jízdě v soupravě, ještě nikdy jsem v Brně neviděl T3R s čelem od Kotase v soupravě s T3M s čelem od Kardause a pod.
A kupodivu zadny cestujici se nad tim nikdy nepozastavoval. Proste se to bere jako ze ta opravena jede s neopravenou v souprave.
A pak taky nase kolotocova souprava:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1560_1301_11:20051209
A v Praze snad jezdí spojené vozy s různými čely? To je spiš specialita Brna - viz T3R.PV + vlečňák + T3R.PV. V různých lacích na vozech v jedné soupravě nevidím problém - stačí CVR na jednom voze a hned je na každém něco jiného. Kromě toho pražská wana má schválně odlišný lak od všech ostatních typů, aby byla na první pohled k rozeznání pro řidiče tramvají z důvodu zákazů potkávání na některých místech.mechurav píše:ale nikdy jeden vůz takový a jeden takový. například brněnská wana + vlečňák mají stejný nátěr uzpůsobený jízdě v soupravě, ještě nikdy jsem v Brně neviděl T3R s čelem od Kotase v soupravě s T3M s čelem od Kardause a pod.
ale nikdy jeden vůz takový a jeden takový. například brněnská wana + vlečňák mají stejný nátěr uzpůsobený jízdě v soupravě, ještě nikdy jsem v Brně neviděl T3R s čelem od Kotase v soupravě s T3M s čelem od Kardause a pod.9001 píše:No nevím,ale tím pádem je zaostalé i Brno. Tam taky jezdí některé soupravy s novým a starým lakem.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
No nevím,ale tím pádem je zaostalé i Brno. Tam taky jezdí některé soupravy s novým a starým lakem.mechurav píše:designově to musí být teda vážně zajímavý.....každý vůz v soupravě s jiným vzhledem, nátěrem apod. Praha je vážně zaostalá, ale chápu udělat záměr co nejhorší MHD. např. v Liberci jsou wany vyřešeny co se týká nátěru a úprav daleko lépe. Pražská wana je jako sólo docela hezká ale v soupravě s úplně jinou tramvají asi nebude nic moc, hlavně ten rozdíl nátěru.