T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 08.4.2007 16:45

Výška podlahy je značně proměnlivá. Záleží na sjetí obručí, stlačení pružin (pod tíhou kaštanů nebo únavou materiálu).

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 08.4.2007 15:50

mechurav píše:ale má třeba vysokou podlahu nižší než T3 atd. pokud vím od výrobce, tak změn a odlišností od T3RP a RPV je tam dost. ty schody vím na 100%
těch odlišností zase tolik není, spíše bych to nazval vychytávkama, ano, podlaha je níže o 4 cm, ale kdo to pozná v běžném provozu? dotaz byl směrován na šířku dveří, nenapsal jsem, jen, že jsou o dva cm delší, takže kolem nich netáhne - více na http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2007040801

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 08.4.2007 11:35

DavidD píše:Jé jej už jsme zase u toho.. :smt020
Jakou výzbroj mají wany v Olomouci?
Europulse

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 08.4.2007 11:30

mechurav píše:......pražská wana má trochu jiný zvuk než T3R.PV
Jé jej už jsme zase u toho.. :smt020
Jakou výzbroj mají wany v Olomouci?

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 08.4.2007 11:22

abyste víc pochopili souvislost tak tady je trochu větší úryvek z dokumentace: Na přelomu let 2006 a 2007 byly v ústředních dílnách Dopravního podniku hl. m. Prahy, a.s. v Hostivaři postaveny dva nízkopodlažní tramvajové vozy T3R.PLF, jejichž skříň typu VarCB3LF dodala firma Pragoimex a.s.
Vozidlo je prezentováno jako kompletně rekonstruovaná a modernizovaná verze tramvají Tatra T3. Z původního vozidla prošlého touto "rekonstrukcí" jsou však použity pouze oba modernizované trakční podvozky koncepce PCC. Každý podvozek má nově dodány dva asynchronní motory o výkonu 180 kW. Dodavatelem elektrické výzbroje je Cegelec a.s. ...V prostoru u předních a zadních dveří je podlaha umístěna v normální úrovni (860 mm, u původního vozu T3 900 mm).

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 08.4.2007 11:19

DavidD píše:Ne ne, Pražská wana má stejnosměrné motory s výzbrojí Progress.Europulse se používa do wan u kterých se předpokládá provoz z vleky. Tak že je ve městech Ostrava,Brno...nevím jakou výzbroj mají v Olomouci.
to já vím, ale tahle informace je z dokumentace k pražské waně, na titulní straně je její fotka a logo DPP. proto jsem to tu napsal. je pravda, že při rozjedu má pražská wana trochu jiný zvuk než T3R.PV

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 08.4.2007 11:03

mechurav píše:chtěl jsem se zeptat na pár věcí: zde úryvek z prezentace pražské wany: Vozidlo je prezentováno jako kompletně rekonstruovaná a modernizovaná verze tramvají Tatra T3. Z původního vozidla prošlého touto "rekonstrukcí" jsou však použity pouze oba modernizované trakční podvozky koncepce PCC. Každý podvozek má nově dodány dva asynchronní motory o výkonu 180 kW. Dodavatelem elektrické výzbroje je Cegelec a.s. - pokud má asynchronní motory tak ty nejsou stejnosměrné, ale střídavé. takže podle té prezentace nemůže mít Progress ale Europulse jako mají wany v Ostravě, Brně atd.
jen mě to zajímá, když je to takhle oficiálně prezentováno.
zde je důkaz: http://cs.wikipedia.org/wiki/Asynchronn%C3%AD_motor
Ne ne, Pražská wana má stejnosměrné motory s výzbrojí Progress.Europulse se používa do wan u kterých se předpokládá provoz z vleky. Tak že je ve městech Ostrava,Brno...nevím jakou výzbroj mají v Olomouci.

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 08.4.2007 10:31

chtěl jsem se zeptat na pár věcí: zde úryvek z prezentace pražské wany: Vozidlo je prezentováno jako kompletně rekonstruovaná a modernizovaná verze tramvají Tatra T3. Z původního vozidla prošlého touto "rekonstrukcí" jsou však použity pouze oba modernizované trakční podvozky koncepce PCC. Každý podvozek má nově dodány dva asynchronní motory o výkonu 180 kW. Dodavatelem elektrické výzbroje je Cegelec a.s. - pokud má asynchronní motory tak ty nejsou stejnosměrné, ale střídavé. takže podle té prezentace nemůže mít Progress ale Europulse jako mají wany v Ostravě, Brně atd.
jen mě to zajímá, když je to takhle oficiálně prezentováno.
zde je důkaz: http://cs.wikipedia.org/wiki/Asynchronn%C3%AD_motor

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 08.4.2007 10:23

dušan píše:a pročpak by nebyla? jedná se jen o prodlouženou kastli s nízkým středem, nic víc
ale má třeba vysokou podlahu nižší než T3 atd. pokud vím od výrobce, tak změn a odlišností od T3RP a RPV je tam dost. ty schody vím na 100%

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 07.4.2007 22:26

kresta píše:* Také bych se chtěl ještě zeptat, jestli je šířka dveří u T3R.PLF stejná jako u T3R.P/T3R.PV :?:
Předem děkuji za odpověď :!:
a pročpak by nebyla? jedná se jen o prodlouženou kastli s nízkým středem, nic víc

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKzB » 06.4.2007 21:41

A k tomu ještě může tahat vlek.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 06.4.2007 20:34

Taky jsem si toho všimnul. Ale ono se není čemu divit, když si uvědomíme, že wana má lomený rám, zvětšenou vzdálenost otočných čepů a prakticky všechnu výzbroj umístěnou na střeše ve středu vozidla. Fyzikální zákony obejít nejde.

Uživatelský avatar
Ondrys
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 25.11.2004 18:35
Bydliště: Jablonec N/N

Příspěvek od Ondrys » 06.4.2007 16:23

Kresta: něco podobného mají i Liberecké wany 22 a 23 na metrovém rozchodu, ostatní (starší) už ne. Ty sloupky u prostředního okna jsou zesíleny profilem tvaru U, který opravdu na první pohled působí jako by byli ty sloupky do sebe zasunuté. Ale jsou pouze zesílené, proč, to už nevím.

Uživatelský avatar
kresta
Uživatel
Příspěvky: 43
Registrován: 21.9.2004 18:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kresta » 06.4.2007 15:43

Tak včera jsem se svezl nízkopodlažní Té-trojkou a v interiéru mě zarazila jedna věc. Znalí snad budou vědět.
* V nízkopodlažní části jsem se díval na okenní sloupky a připadlo mi, že jsou snad nastavované nebo já nevím, jak bych to řekl, prostě jako když máte dvě papírové role a jednu vsunete shora do té druhé. Tak mi připadaly ty sloupky, jako že ten horní byl vsunut do toho dolního. To je tak schválně :?:
* Také bych se chtěl ještě zeptat, jestli je šířka dveří u T3R.PLF stejná jako u T3R.P/T3R.PV :?:
Předem děkuji za odpověď :!: @3659

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 30.3.2007 16:32

Proxy píše:Vzhledem k tomu, že výrobce náhradních skříní KOS Krnov jako obvykle nestíhá dodávky, tak optimisticky tipuji, že nejdřív někdy na podzim.
Pokud se nemýlím, tak aktuálně není v ÚDu rozpracovaná žádná nová wana, ani dodaný další potřebný skelet.
Nemýlíš, zatím není žádný skelet ani na wanu, ani na další R.PV a to se mělo v dubnu odevzdávat... :(
Půjde-li vše podle plánu (jako že bych na to moc nevsázel... :wink: ), tak by jsme se dalších wanních přírůstků měli dočkat v měsících červenci, září, říjnu, listopadu a prosinci.

Odpovědět