T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Proxy » 03.3.2008 21:57

Fořtík píše:Když metaforicky přirovnám počet NP vozů ke kašpárkovi, tak zde rozhodně neplatí ono známé lidové moudro, že "I s malým kašpárkem se dá zahrát velké divadlo".
Hlavně aby rolničky zvonily :-({|= :smt020 :smt035 :smt034

Ale zpět k té Praze 6... Já bych řekl, že nízkopodlažních zastávek na 20 je poměrně dosti a kdyby se přidaly garance na 22 nebo na 9 z Motola, tak nabídka spojení bude poměrně slušná. Dále je nutné nezapomínat na garance na 8, která protíná centrum i Prahu 6.

Jinak si myslím, že Vokovice jsou poměrně blízko všem myslitelným sólo-linkám (2, 5, 15) kam by se dali wany vypravovat, proto si myslím, že je škodou vypravovat je na linky ve dvojicích. Vždyt Motol může postupně znízkopodlažnět linky ve svém okolí: 3, 7, 9, 10, 12, 14, 17, 22 a Hloubětín zas ve svém: 1, 8, 19, 24, 25 - takto by brzy byly pokryty všechny větve a doprava pro hůře pohyblivé osoby by byla kvalitně zajištěna.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Fořtík » 03.3.2008 21:50

Proxy píše:To je s prominutím šaškárna :roll:
Sice v jiném tématu obhajuji linky pro hůře pohyblivé osoby, ale dopravák ve mne jasně řve, že lepší je méně linek a častější interval garantovaných spojů než mnoho linek, ale s několikahodinovým intervalem nízkých podlah :-( Tohle marketingové optické rozšiřování počtu nízkopodlažních tramvají (zvyšujeme počet linek, ale o počtu spojů mlčíme) je sice hezké, pokud člověk nepřestupuje, ale pro návaznosti přestupů naprosto nepoužitelné :oops:
Bohužel Praha dobu znízkopodlažňování zaspala o mnoho let. Já zase vycházím z toho, že je dobré nabídnout aspoň něco, nežli vůbec nic. Zrušením NP na 26 by přišlo spoustu lidí o vazbu do centra. Ani ne tak ze strany Hostivaře, ale ze strany Vokovic. Jasně, dá se namítnout, že mohou použít NP dvojku a pak metro. Ale pokud na Dejvické vlezu do metra s vozejkem (když se mi to podaří a nebudou výtahy mimo provoz), tak z toho metra mohu vystoupit nejdříve na Muzeu, kde chcípnul pes. Takže žádné terno. Mohu použít i 20, ale ta zase přímo neobsluhuje centum a o bezbariérovosti dvacítkových zastávek si lze taky myslet svoje. Proto říkám, že nemusí pršet, stačí když kape. Jak bude přibývat NP vozidel, bude se zkracovat interval mezi NP spoji.

Když metaforicky přirovnám počet NP vozů ke kašpárkovi, tak zde rozhodně neplatí ono známé lidové moudro, že "I s malým kašpárkem se dá zahrát velké divadlo".

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Proxy » 03.3.2008 21:38

Fořtík píše:
radek31 píše:taky se přidržovací kontakty výhybek na trase l. 26 předělávají dnes např. Prašný most
No ono těch klasických kontaktů snad na 26 zas až tolik není, ne? Šárka (1x), Prašný most (2x), Hradčanská (4x), Špejchar (2x), Olšanské náměstí neznám, Vozovna Strašnice (2x), Nádraží Strašnice (1x) a pak Nádraží Hostivař (1x). Takže sečteno a podtrženo 13 kontaktů v obou směrech. To zas není takový kopec práce. ;-)
To je s prominutím šaškárna :roll:
Sice v jiném tématu obhajuji linky pro hůře pohyblivé osoby, ale dopravák ve mne jasně řve, že lepší je méně linek a častější interval garantovaných spojů než mnoho linek, ale s několikahodinovým intervalem nízkých podlah :-( Tohle marketingové optické rozšiřování počtu nízkopodlažních tramvají (zvyšujeme počet linek, ale o počtu spojů mlčíme) je sice hezké, pokud člověk nepřestupuje, ale pro návaznosti přestupů naprosto nepoužitelné :oops:

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Fořtík » 03.3.2008 21:16

radek31 píše:taky se přidržovací kontakty výhybek na trase l. 26 předělávají
dnes např. Prašný most
No ono těch klasických kontaktů snad na 26 zas až tolik není, ne? Šárka (1x), Prašný most (2x), Hradčanská (4x), Špejchar (2x), Olšanské náměstí neznám, Vozovna Strašnice (2x), Nádraží Strašnice (1x) a pak Nádraží Hostivař (1x). Takže sečteno a podtrženo 13 kontaktů v obou směrech. To zas není takový kopec práce. ;-)

BTW: Když už jsme u těch úprav - jde se cestou dvou pralelně zapojených přidržovacích klapaček, nebo prodloužením jedné přidržovací klapačky?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od demon » 03.3.2008 21:06

Jabberwocky píše:Jak je to dlouho, co kdesi kdosi vykřikoval, že "nesmějí opustit Prahu 6"? ;-)
Dva roky... :D
Za tu dobu se toho změnilo spousty, onen kdosi už snad ani u podniku nedělá, nebo má omezenější vliv.
Ale pamattuju si to jako kdyby to bylo včera... :wink:

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od radek31 » 03.3.2008 17:12

taky se přidržovací kontakty výhybek na trase l. 26 předělávají
dnes např. Prašný most

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od 2217 » 03.3.2008 17:08

Neříkalo se tu kdysi náhodou, že dvojice řazená Wana - Progress neprojde, kvůli délce kastle Wany a kontaktům výhybek? Nebo to s rádiovým ovládáním padlo?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Absolut » 03.3.2008 15:32

To bych se nebál. Wana ve dvojici je znouzectnost na pár let, než budou 15T, ale určitě je to lepší nápad, než hloubětín na d-26.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Damir Holas » 03.3.2008 15:22

Jabberwocky píše:
MOp píše:Po vyrobení dalších dvou nových wan (aby byla dostatečná záloha pro vypravení) by měly být garance převedeny do přilehlé vokovické vozovny a uskutečnovány v sestavě T3R.PLF+T3R.PV.
Předpoklad 1.6.2008.
Jak je to dlouho, co kdesi kdosi vykřikoval, že "nesmějí opustit Prahu 6"? ;-) Mimochodem, to je moc pěkný postup na té 26 - 14T => nízká kachna => wana a vp progress. Co bude dál? Krasin? Nebo přijede z dílen Good s trakařem? Budou se ve Strašnicích fasovat np koloběžky? ;-)
S krasinem raději nestrašit nebo to nedej bože ještě opravdu někoho napadne. [-o< A aby neklesla cestovní rychlost, zapřáhne se za T3 :twisted: :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Jabberwocky » 03.3.2008 15:20

MOp píše:Po vyrobení dalších dvou nových wan (aby byla dostatečná záloha pro vypravení) by měly být garance převedeny do přilehlé vokovické vozovny a uskutečnovány v sestavě T3R.PLF+T3R.PV.
Předpoklad 1.6.2008.
Jak je to dlouho, co kdesi kdosi vykřikoval, že "nesmějí opustit Prahu 6"? ;-) Mimochodem, to je moc pěkný postup na té 26 - 14T => nízká kachna => wana a vp progress. Co bude dál? Krasin? Nebo přijede z dílen Good s trakařem? Budou se ve Strašnicích fasovat np koloběžky? ;-)

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od 7080 » 03.3.2008 11:35

Neral píše: Znamená to, že se omezí provoz wan na linkách, kde jezdí teď?
Vypadalo by to tak, že by jezdily pouze garance na současných linkách. Tj. 5/2 a tuším, že 10/15.
Další dvě garance na 26 a zbylé dvě wany by byly jako provozní záloha v depu.

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Neral » 03.3.2008 1:54

MOp píše:V souvislosti se změnou vypravení resp. s přeřazením vozů Škoda 14T do Motola přebírá np pořadí na lince 26 vozovna Hloubětín. Po vyrobení dalších dvou nových wan (aby byla dostatečná záloha pro vypravení) by měly být garance převedeny do přilehlé vokovické vozovny a uskutečnovány v sestavě T3R.PLF+T3R.PV.
Předpoklad 1.6.2008.
Znamená to, že se omezí provoz wan na linkách, kde jezdí teď?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od MOp » 02.3.2008 22:49

Honza Šlehofer píše:Se soupravami wana+newana se teď nějak vážně uvažuje do pravidelného provozu, nebo je to jen nějaký pokus? Díky
V souvislosti se změnou vypravení resp. s přeřazením vozů Škoda 14T do Motola přebírá np pořadí na lince 26 vozovna Hloubětín. Po vyrobení dalších dvou nových wan (aby byla dostatečná záloha pro vypravení) by měly být garance převedeny do přilehlé vokovické vozovny a uskutečnovány v sestavě T3R.PLF+T3R.PV.
Předpoklad 1.6.2008.

Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Honza Šlehofer » 02.3.2008 22:42

Se soupravami wana+newana se teď nějak vážně uvažuje do pravidelného provozu, nebo je to jen nějaký pokus? Díky

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od gabuliatko » 02.3.2008 18:06

nejsou ty predpovedi kam prijde 15T trochu predcasne ? :^o

Odpovědět