KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od Absolut » 11.12.2008 0:35

V době, kdy Ostrava kupovala KT8, tak byla jednosměrná jen na papíře. A taky bylo ještě socialistický plánování toho, jak se pro CZ nebude vyrábět nic než variace na T6 a KT8.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od PvvS » 10.12.2008 22:50

V dobe nakupu KT8 moc na vyber nebylo. Budto tohle, nebo par T3, pripadne si pockat na prvni T6. Ovsem nic s tou kapacitou jinak nebylo. A proc zjednosmernit ? Krome odstraneni schodu , znekulturneni interieru na 2+1 se apon ostranil problem s neustalym vetranim vozu.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od Proxy » 10.12.2008 22:26

matata píše:Nejdříve rejpavá otázka pro Ostravu a anketu: Proč si nejdřív pořídít obousměrné vozy a potom zjednosměrnit? Jak logické... :?
Řekl bych, že Ostrava kupovala obousměrné kačeny v době, kdy se ani jiné nevyráběly :wink: Kdysi byly doby, kdy si zákazník nemohl objednat co chce on, ale jen co chce výrobce :oops:

matata

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od matata » 10.12.2008 21:33

Ale neni to ani trochu hezký. A to aby byly k rozeznání-věřte, že normálním lidem, je to úplně fuk, že ta vypadá tak a ta onak. A prd rozeznaj.. vim z vlastní zkušenosti :?

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od MF » 10.12.2008 20:53

matata píše:Nejdříve rejpavá otázka pro Ostravu a anketu: Proč si nejdřív pořídít obousměrné vozy a potom zjednosměrnit? Jak logické... :? To co bych ovšem rád věděl, proč je potřeba odlišit RN2P od staříků KT? Ty krásné světlomety, ach :x
Asi těch obousměrných vozů nepotřebují toliko. Osobně bych jim dal třeba z prahy soupravu a KT si vzal od nich.

Co se týká odlišení, tak není důvod - profil (až na kamery) je stejný.

Světlomety - byl požadavek na to, aby při zapnutí dálkových světel zůstávala svítit i potkávací. Sice to lze provést i s jedním reflektorem, ale pokud svítí obě vlákna žárovky H4, tak dochází k extrémnímu zahřátí a exitusu žárovky. Proto jsou tam tato dálková světla + normální reflektory, které se pokud vím tedy používají jen jako potkávací.

PS: u 14T je to stejné,zůstanou svítit potkávací a rozvítí se k nim dálky.

Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
Příspěvky: 279
Registrován: 06.6.2007 11:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od Matošo » 10.12.2008 20:52

matata píše:To co bych ovšem rád věděl, proč je potřeba odlišit RN2P od staříků KT? Ty krásné světlomety, ach :x

Aby bylo na první pohled jasný, že jede "nízká (Přemek) podlaha" ...

A aby všichni neremcali, že ty tramvaje sou úplně stejný...

A vůbec...

matata

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od matata » 10.12.2008 20:24

Nejdříve rejpavá otázka pro Ostravu a anketu: Proč si nejdřív pořídít obousměrné vozy a potom zjednosměrnit? Jak logické... :? To co bych ovšem rád věděl, proč je potřeba odlišit RN2P od staříků KT? Ty krásné světlomety, ach :x

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od demon » 08.12.2008 19:26

demon v tematu Škoda 14T (Porschetra) píše:Je to tak, dnes se skládalo hned dvakrát... :lol:
...poprvé to byla nízká kačka 9053 a podruhé už zmíněné saranče 9160.

Už dlóóóóuho jsme neměli pod střechou (myslim takovou větší Pražskou střechu) všechny rekonstruovaný vozy a najednou je to tu... =D>

Uživatelský avatar
kresta
Uživatel
Příspěvky: 43
Registrován: 21.9.2004 18:38
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od kresta » 16.11.2008 13:42

No co, jako náhrada za 9006 by se dala pořídit VarioLF 3/2. A aby to bylo originální, tak i s čelama alá T3 Kardaus :P :devilsmokin :roll:

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: KT8D5

Příspěvek od VIKtor » 15.11.2008 19:19

P_V píše:
fricoolinek2 píše:Je nějaká šance, že by mohla vzniknout jakási "KT8D5.RN2PV" ev. č. 9056??
Tak mohli by vyměnit 1 zánovní KT8 za 10 méně zánovních T3 s Pchjongangem :lol: Soudruzi budou moci navýšit nedostatečnou přepravní kapacitu a Praha získá obousměrné vozidlo.
=D> V tom případě by bylo na výměnu asi víc než jen 10 T3jek... :P

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od demon » 15.11.2008 19:06

fricoolinek2 píše: #-o Měl jsem zato, že "V" je (nová) Vozová skřín.
Viz izzyho příspěvek

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od fricoolinek2 » 15.11.2008 18:09

P_V píše:
fricoolinek2 píše:Je nějaká šance, že by mohla vzniknout jakási "KT8D5.RN2PV" ev. č. 9056??
Tak mohli by vyměnit 1 zánovní KT8 za 10 méně zánovních T3 s Pchjongangem :lol: Soudruzi budou moci navýšit nedostatečnou přepravní kapacitu a Praha získá obousměrné vozidlo.
Kdo ví, jak s těma kachnama v tom Pchjongangu zacházeli. Ale nápad je to vskutku originální...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4083
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5

Příspěvek od P_V » 15.11.2008 18:06

fricoolinek2 píše:Je nějaká šance, že by mohla vzniknout jakási "KT8D5.RN2PV" ev. č. 9056??
Tak mohli by vyměnit 1 zánovní KT8 za 10 méně zánovních T3 s Pchjongangem :lol: Soudruzi budou moci navýšit nedostatečnou přepravní kapacitu a Praha získá obousměrné vozidlo.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od fricoolinek2 » 15.11.2008 18:01

demon píše:
fricoolinek2 píše:Je nějaká šance, že by mohla vzniknout jakási "KT8D5.RN2PV" ev. č. 9056??
Jedině že by někoho napadlo přečíslovat 9048 po rekonstrukci na 9056 pro ucelení řady, ale ani tak by v názvu nebylo to V - Vario !
#-o Měl jsem zato, že "V" je (nová) Vozová skřín. Zkrátka jsem to myslel tak, že by na papíry vozu 9006 vznikl "papírově" rekonstruovaný vůz 9056...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od demon » 15.11.2008 17:30

fricoolinek2 píše:Je nějaká šance, že by mohla vzniknout jakási "KT8D5.RN2PV" ev. č. 9056??
Jedině že by někoho napadlo přečíslovat 9048 po rekonstrukci na 9056 pro ucelení řady, ale ani tak by v názvu nebylo to V - Vario !

Odpovědět