KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
V době, kdy Ostrava kupovala KT8, tak byla jednosměrná jen na papíře. A taky bylo ještě socialistický plánování toho, jak se pro CZ nebude vyrábět nic než variace na T6 a KT8.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
V dobe nakupu KT8 moc na vyber nebylo. Budto tohle, nebo par T3, pripadne si pockat na prvni T6. Ovsem nic s tou kapacitou jinak nebylo. A proc zjednosmernit ? Krome odstraneni schodu , znekulturneni interieru na 2+1 se apon ostranil problem s neustalym vetranim vozu.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Řekl bych, že Ostrava kupovala obousměrné kačeny v době, kdy se ani jiné nevyráběly Kdysi byly doby, kdy si zákazník nemohl objednat co chce on, ale jen co chce výrobcematata píše:Nejdříve rejpavá otázka pro Ostravu a anketu: Proč si nejdřív pořídít obousměrné vozy a potom zjednosměrnit? Jak logické...
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Ale neni to ani trochu hezký. A to aby byly k rozeznání-věřte, že normálním lidem, je to úplně fuk, že ta vypadá tak a ta onak. A prd rozeznaj.. vim z vlastní zkušenosti
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Asi těch obousměrných vozů nepotřebují toliko. Osobně bych jim dal třeba z prahy soupravu a KT si vzal od nich.matata píše:Nejdříve rejpavá otázka pro Ostravu a anketu: Proč si nejdřív pořídít obousměrné vozy a potom zjednosměrnit? Jak logické... To co bych ovšem rád věděl, proč je potřeba odlišit RN2P od staříků KT? Ty krásné světlomety, ach
Co se týká odlišení, tak není důvod - profil (až na kamery) je stejný.
Světlomety - byl požadavek na to, aby při zapnutí dálkových světel zůstávala svítit i potkávací. Sice to lze provést i s jedním reflektorem, ale pokud svítí obě vlákna žárovky H4, tak dochází k extrémnímu zahřátí a exitusu žárovky. Proto jsou tam tato dálková světla + normální reflektory, které se pokud vím tedy používají jen jako potkávací.
PS: u 14T je to stejné,zůstanou svítit potkávací a rozvítí se k nim dálky.
- Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
matata píše:To co bych ovšem rád věděl, proč je potřeba odlišit RN2P od staříků KT? Ty krásné světlomety, ach
Aby bylo na první pohled jasný, že jede "nízká (Přemek) podlaha" ...
A aby všichni neremcali, že ty tramvaje sou úplně stejný...
A vůbec...
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Nejdříve rejpavá otázka pro Ostravu a anketu: Proč si nejdřív pořídít obousměrné vozy a potom zjednosměrnit? Jak logické... To co bych ovšem rád věděl, proč je potřeba odlišit RN2P od staříků KT? Ty krásné světlomety, ach
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
...poprvé to byla nízká kačka 9053 a podruhé už zmíněné saranče 9160.demon v tematu Škoda 14T (Porschetra) píše:Je to tak, dnes se skládalo hned dvakrát...
Už dlóóóóuho jsme neměli pod střechou (myslim takovou větší Pražskou střechu) všechny rekonstruovaný vozy a najednou je to tu...
Re: KT8D5
No co, jako náhrada za 9006 by se dala pořídit VarioLF 3/2. A aby to bylo originální, tak i s čelama alá T3 Kardaus
Re: KT8D5
V tom případě by bylo na výměnu asi víc než jen 10 T3jek...P_V píše:Tak mohli by vyměnit 1 zánovní KT8 za 10 méně zánovních T3 s Pchjongangem Soudruzi budou moci navýšit nedostatečnou přepravní kapacitu a Praha získá obousměrné vozidlo.fricoolinek2 píše:Je nějaká šance, že by mohla vzniknout jakási "KT8D5.RN2PV" ev. č. 9056??
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Viz izzyho příspěvekfricoolinek2 píše: Měl jsem zato, že "V" je (nová) Vozová skřín.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Kdo ví, jak s těma kachnama v tom Pchjongangu zacházeli. Ale nápad je to vskutku originální...P_V píše:Tak mohli by vyměnit 1 zánovní KT8 za 10 méně zánovních T3 s Pchjongangem Soudruzi budou moci navýšit nedostatečnou přepravní kapacitu a Praha získá obousměrné vozidlo.fricoolinek2 píše:Je nějaká šance, že by mohla vzniknout jakási "KT8D5.RN2PV" ev. č. 9056??
Re: KT8D5
Tak mohli by vyměnit 1 zánovní KT8 za 10 méně zánovních T3 s Pchjongangem Soudruzi budou moci navýšit nedostatečnou přepravní kapacitu a Praha získá obousměrné vozidlo.fricoolinek2 píše:Je nějaká šance, že by mohla vzniknout jakási "KT8D5.RN2PV" ev. č. 9056??
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Měl jsem zato, že "V" je (nová) Vozová skřín. Zkrátka jsem to myslel tak, že by na papíry vozu 9006 vznikl "papírově" rekonstruovaný vůz 9056...demon píše:Jedině že by někoho napadlo přečíslovat 9048 po rekonstrukci na 9056 pro ucelení řady, ale ani tak by v názvu nebylo to V - Vario !fricoolinek2 píše:Je nějaká šance, že by mohla vzniknout jakási "KT8D5.RN2PV" ev. č. 9056??
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Jedině že by někoho napadlo přečíslovat 9048 po rekonstrukci na 9056 pro ucelení řady, ale ani tak by v názvu nebylo to V - Vario !fricoolinek2 píše:Je nějaká šance, že by mohla vzniknout jakási "KT8D5.RN2PV" ev. č. 9056??