T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
dnes byla v plánu výměna OR / ERPM na 7099.
do SA z KO doputovaly 6892+6863, 6890+6821
zatím výpůjčka
do SA z KO doputovaly 6892+6863, 6890+6821
zatím výpůjčka
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
9001 ty fakt nemáš smysl pro tramvajovou nostalgii... nicméně 7102 byl šrot zoufalého kalibru
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Dyt se vám vozy narhazujou wanama a jestli přijdou i další poršáci, tak budete mít celou flotilu T3R.PV7080 píše:Sice mě bolí, že jsme přišli o další vůz, ale jinak s tebou souhlasím, byl to strašnej střep.martyn píše:7102 = jeden z největších vokovických šrotů. V tomto případě mě srdce nebolí
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Sice mě bolí, že jsme přišli o další vůz, ale jinak s tebou souhlasím, byl to strašnej střep.martyn píše:7102 = jeden z největších vokovických šrotů. V tomto případě mě srdce nebolí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
7102 = jeden z největších vokovických šrotů. V tomto případě mě srdce nebolí
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6712
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Tak nám zastřelili 7102 paní Müllerová...
Teda zastřelili asi neni to správný slovo, prostě jde na rekonstrukci -> 8565.
Teda zastřelili asi neni to správný slovo, prostě jde na rekonstrukci -> 8565.
Jo, když nemůže Mohamed k hoře, musí hora k Mohamedovi...zdepa píše:ad slimman - vozy z SA na PA nebo do HL chodí na tzv.elektrorevize. mj. proměření izolačních stavů na voze. základní probíhá po každém KP, ale tohle rozšířené souvisí s otvíráním kabelových kanálů a sejmutí sedaček, kde je topení. důvod proč to nedělá SA samo je nepřítomnost revizního technika a měřící techniky
další důvod jízd na PA je měsíční přeměření zkušební pomůcky na radiovyhybky - v PA je statické a kalibrační stanoviště
ad slimman - vozy z SA na PA nebo do HL chodí na tzv.elektrorevize. mj. proměření izolačních stavů na voze. základní probíhá po každém KP, ale tohle rozšířené souvisí s otvíráním kabelových kanálů a sejmutí sedaček, kde je topení. důvod proč to nedělá SA samo je nepřítomnost revizního technika a měřící techniky
další důvod jízd na PA je měsíční přeměření zkušební pomůcky na radiovyhybky - v PA je statické a kalibrační stanoviště
další důvod jízd na PA je měsíční přeměření zkušební pomůcky na radiovyhybky - v PA je statické a kalibrační stanoviště
Ony tramvajové tratě do PC znám dvě viz :
http://msts-olomouc1.webovastranka.cz/
http://mhd-msts.ic.cz/
http://msts-olomouc1.webovastranka.cz/
http://mhd-msts.ic.cz/
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
A bude to doomovka? Vraždění zombií depáků ve vozovně? Řezničina na dispečinku? Nějaký démon ovládl ÚD? První zbraň klička, druhá vrhací spřáhlo, třetí rozžhavené odpory, čtvrtá řácky nabitý kabel... Jaj, to bude gamesa! :-Dtrainzjohny píše:Jeden můj známý se pokouší postavit vůz T3 pro jednu PC hru...