Paulie píše:...Už by měl někdo jejich provoz alespoň po desáté večerní zakázat.
Jo, ve čtvrtek jsem potkal nějakou motolskou na d-9 (jestli jsem viděl dobře - hovado švec měl zhaslý transparenty), obutá jako blázen. Je s podivem, že inženýři výrobce nedokázali do tramvaje za 60M vyvinout účinnou, blbuvzdornou skluzovku. Nerozumím tomu, vždyť to řídí computer, tak to prostě snad nemůže jít obout, ne? I kdyby se mi kousnul celej podvozek, tak to podle ostatních pozná, že to není v pořádku... A i kdyby se kousl celý vůz, tak zase musí computeru dojít, že když mu senzory doteď ukazovaly rychlost 20km/hod, tak během sekundy ta tramvaj nestojí na místě....
Na druhou stranu si přiznejme, že nejvíc a nejčastěji obuté vozy má Motol. Strašně se mi líbilo, jak nám v kurzu na T6 označoval vyučující většinu motolských řidičů - "házeči páky od Motola" (rozjezd - hop s pákou dopředu naplno, výběh, brzda - hop zaparkovat)
Své na tom určitě má fakt, že ač SO na T6 je velice tragicky nedokonalá, tak přesto nějak funguje a řidiči na ní spoléhají a nepřizpůsobí tolik techniju jízdy, jako řidiči nas zrychlovačích..
Takže to je další zápor do názorů na vůz 14T. Zkusil někdo někdy dát si k sobě klady a zápory provozu vozů 14T v Praze? Asi raději ne, co?