Stránka 259 z 324

Re: Prostredni dvere

Napsal: 23.10.2006 15:59
od demon
trainzjohny píše:No to snad ne, doufám že to bude jak u nízkých kačen dole modrý vozíček a nahoře zelenožlutý pro normání kaštany.
Dneska jsem trochu zapátral a tlačítka POD budou na waně umístěna stejně jako u NP kačen, tedy dole i nahoře u prostředních dveří i před prvními a za posledními dveřmi. Na fotkách ve fotožurnálu z minulého týdne je jeden předkreslený otvor vidět, dnes už jsou všechny i vyvrtány.

http://foto.prazsketramvaje.cz/dilny/index.php?p=5

Napsal: 23.10.2006 15:54
od adam_r
DJ LA DÉFENSE píše:Tady, jde ale i o špatnou informovanost lidí. Třeba není tak dávno, kdy na nich nebyly ani piktogramy. A navíc zatim těch nízkejch kačen je málo, až jich bude víc lidé si zvyknou. Je to jako s čudlikem na dveře. Pak jak cestující má poznat, že jde až o takovéhle vylepšení vozu KT8D5, když dopravní podnik předvádí neustále pouze rekonstrukce typu T3 v nichž cestující nenajde nic nového. :?
V Brne je jich hodne (na lince 8 kazdy druhy spoj), a stejne hodne hure pohyblivych lidi leze do schodu. A ono kdyz je v te NP casti jen 6 zidli (z toho 4 sklopne), tak neni ani divu. KT8N je proste takova nouzovka, ktera vyrazne zjednodusi prepravu kocarku a vozicku, ale vic od toho necekejme - nikdy to nebude plnohodnotna NP tramvaj.

Jinak kdyz byla o prazdninach pred 2 lety v Brne vyluky, kde byly potreba KT, tak se na lince 1 docasne zrusili garantovana NP poradi. Nevidim duvod, proc by to neslo i v Praze. Naopak na linkach, kam byly kvuli uvrati KT predisponovana byly docasne NP spoje zavadeny. Velke vyluky se ale delaji temer vyhradne o prazdninach, takze zruseni/zavedeni NP-poradi vzdy souvidi se zmenou jizdniho radu.

Napsal: 23.10.2006 15:10
od DJ LA DÉFENSE
Petr píše:Podívej se, prosím, jak nastupuje do nízké kachny 99% hůře pohyblivých lidí - pěkně horolezecky do schodů prvními dveřmi. Když jsem jednu paní upozornil, že kdyby šla třetími, má to jednodušší nejen pro své zavazadlo, ale i pro sebe, koukala, že neví, že nějaká část bez schodů v té tramvaji je. I do Škodovky se velké procento hůře pohyblivých dere posledními dveřmi se schody, tlačí se tam i kočárky....
Pokud si vezmu výluku smyčky Divoká Šárka, kdy tramvaj končila před smyčkou, tak vlastně zastáváš názor, že tisíce lidí, kteří díky obousměrným tramvajím nemuseli do náhradních autobusů jsou nic. Že možnost ukončit linku co nejblíže rekonstruovanému úseku je na nic. OK. Ovšem nikdy nebudou všechna pořadí nízkých spojů garantovaná (leda až tu jiné než nízké tramvaje nebudou)
Tady, jde ale i o špatnou informovanost lidí. Třeba není tak dávno, kdy na nich nebyly ani piktogramy. A navíc zatim těch nízkejch kačen je málo, až jich bude víc lidé si zvyknou. Je to jako s čudlikem na dveře. Pak jak cestující má poznat, že jde až o takovéhle vylepšení vozu KT8D5, když dopravní podnik předvádí neustále pouze rekonstrukce typu T3 v nichž cestující nenajde nic nového. :?

Napsal: 23.10.2006 14:58
od Petr
Bobek píše::roll: Mě spíš přijde jako pěkná bezohlednost rušit/omezovat garantované spoje lidem, kteří jsou na ně zvyklí (vážení cestující, jelikož s kachnami potřebujeme jezdit do Kotěhůlek, vyneste si laskavě své kočárky a vozíky do schodů třeba v zubech, nebo počkejte, až náhodou nějaká pojede). Spoustu let výluky bez obousměrných tramvají fungovaly. Nevidím důvod, proč by se tedy nemohly bez nich obejít i v budoucnu (pokud tedy se něco nepřihodí a někdo neobjedná nové obousměrné tramvaje). Nicméně organizačně by to zřejmě jednodušší bylo.(...)
Podívej se, prosím, jak nastupuje do nízké kachny 99% hůře pohyblivých lidí - pěkně horolezecky do schodů prvními dveřmi. Když jsem jednu paní upozornil, že kdyby šla třetími, má to jednodušší nejen pro své zavazadlo, ale i pro sebe, koukala, že neví, že nějaká část bez schodů v té tramvaji je. I do Škodovky se velké procento hůře pohyblivých dere posledními dveřmi se schody, tlačí se tam i kočárky....
Pokud si vezmu výluku smyčky Divoká Šárka, kdy tramvaj končila před smyčkou, tak vlastně zastáváš názor, že tisíce lidí, kteří díky obousměrným tramvajím nemuseli do náhradních autobusů jsou nic. Že možnost ukončit linku co nejblíže rekonstruovanému úseku je na nic. OK. Ovšem nikdy nebudou všechna pořadí nízkých spojů garantovaná (leda až tu jiné než nízké tramvaje nebudou)

Napsal: 23.10.2006 14:50
od DJ LA DÉFENSE
Bobek píše::roll: Mě spíš přijde jako pěkná bezohlednost rušit/omezovat garantované spoje lidem, kteří jsou na ně zvyklí (vážení cestující, jelikož s kachnami potřebujeme jezdit do Kotěhůlek, vyneste si laskavě své kočárky a vozíky do schodů třeba v zubech, nebo počkejte, až náhodou nějaká pojede). Spoustu let výluky bez obousměrných tramvají fungovaly. Nevidím důvod, proč by se tedy nemohly bez nich obejít i v budoucnu (pokud tedy se něco nepřihodí a někdo neobjedná nové obousměrné tramvaje). Nicméně organizačně by to zřejmě jednodušší bylo.

Edit:
Jaksi netvrdím, že taková situace nastane, ale pokud ano, tak by podle mého názoru bylo lepší nevyužívat obousměrnost vozidel, než jejich nízkopodlažnost.
Nebuď blblounkej. Vycházejme z toho, že nízký kačeny budou vystavované na linky, na kterých jsou vystaveny v současné době kačený normální to znamená, že na 3 je cca 21 pořadí a na 15 zhruba je KT8D5, to znamená, že až budou všechny kátéčka znízkopodlažněný budeme mít v Praze už i slušnou flotilu Škodovek (ať už jakákoliv podoba) proto můžeme na 3 vypravit bez problémů těch 15 nízkejch káté. Jenže v jř a garantované budou třeba každé třetí pořadí, takže při výluce třeba můžeme 10 kačen z těch 15 stáhnout pro výluku. Takhel to bude.

Napsal: 23.10.2006 14:01
od Tombus
8509 viděna na zkušebce v 9:02 na Obloukové, později v 9:25 na Teplárně Michle.

Re: Wana T3R

Napsal: 23.10.2006 12:09
od trainzjohny
KT8D5 píše:Myslíš s tím ,,krásným'' proužkovanm nátěrem okolo dveří ?
Jasně a také trolejbusovým čelem !!

Re: Wana T3R

Napsal: 23.10.2006 7:04
od KT8D5
demon píše:No ta výzbroj na zadku... :roll: Ale přestaň snít, někde tady její podoba už je.
Myslíš s tím ,,krásným'' proužkovanm nátěrem okolo dveří ?

Re: Wana T3R

Napsal: 23.10.2006 6:21
od demon
KT8D5 píše:A co tohle ?
No ta výzbroj na zadku... :roll: Ale přestaň snít, někde tady její podoba už je.

Re: Wany

Napsal: 22.10.2006 23:58
od P_V
KT8D5 píše:Takto nějak by měla vypadat souprava wan ?
Ještě bych zaoblil přechody červeného pruhu do zešikmení, podobně jako pod čelním sklem. Jinak skvělé.

Napsal: 22.10.2006 22:05
od Pepa
Že by 8205 druhé obsazení? :lol: Ale jinak to vypadá hezky...

Napsal: 22.10.2006 22:01
od 8655
No ale tahle by byla o hodně hezčí...Jinak by se mi na ní líbil i nátěr,který budeme mít na pražských wanách.

Wana T3R

Napsal: 22.10.2006 21:24
od KT8D5
A co tohle ?

Napsal: 22.10.2006 19:15
od Jabberwocky
Mapl píše:Tak to jo. Může sice ject 291 na Karlák, ale pak bude mít nejspíš problém.... :wink: Smůla, ale časem by i do Nuslí měli poslat NP tramvaj. Až jich bude víc...
Ano, ale mám dojem, že takové věci se měly řešit už před deseti lety. Do Nuslí jezdily jeden čas np kachny na 24, ovšem negarantované. No a teď máme na 24 tyristorky a alstomy, takže opravdu smůla. V kombinaci s vyhláškou dr. Ratha o tom, že sanitka na pacienta nesmí čekat (infuse trvá cca 20 minut), jsou z toho pětihodinové čekací časy na odvoz domů. Hlavně, že se v Praze vyhodily prachy oknem na projekty kolem olympiády a jiné veledůležitosti... ;-(

Napsal: 22.10.2006 19:09
od Mapl
Tak to jo. Může sice ject 291 na Karlák, ale pak bude mít nejspíš problém.... :wink: Smůla, ale časem by i do Nuslí měli poslat NP tramvaj. Až jich bude víc...