Stránka 474 z 559

Napsal: 30.1.2006 7:44
od syverin
Ono taky v každém provozu na západě mají nějaký ten "Schienenschleifwagen", který zpravidla jezdí každý den. Ten jediný, který má Praha, stojí v Muzeu jako historické vozidlo, a občasné důkladné ruční zbroušení nemůže zamaskovat 10 let absolutního kálení na stav hlavy kolejnic.

Napsal: 30.1.2006 2:25
od Jabberwocky
pawel píše:Jabberwocky: oblouky - to jo, ale co se jízdy po přímý trati týče, tak ve srovnání s německem to pořád ještě není 100% ono... (sice jsem níže psal o opaku, to ale myslím ve vztahu k vozům T). prostě když jedu v mnichově, připadá mi to jako let, zatímco 14T je o něco blíž k "pouhé jízde" :D
Což ovšem může docela dobře souviset se stavem svršku, nikoli vozidla. Jsem však z rodu kaštanovitých (beware klíněnka :-) , takže se spíš dohaduji, než že bych disponoval ověřenými informacemi :-)

Napsal: 30.1.2006 2:03
od pawel
Jabberwocky: oblouky - to jo, ale co se jízdy po přímý trati týče, tak ve srovnání s německem to pořád ještě není 100% ono... (sice jsem níže psal o opaku, to ale myslím ve vztahu k vozům T). prostě když jedu v mnichově, připadá mi to jako let, zatímco 14T je o něco blíž k "pouhé jízde" :D

Napsal: 30.1.2006 1:17
od Šmaky
A trošku nám to hází zadečkem, jako nějaká modelka... :D

Napsal: 30.1.2006 0:47
od Jabberwocky
manil píše:Hned po nástupu na Přístavišti kolem 11:30 se začaly ozývat ty důvěrně známé zvuky mlácení podvozků a drcení kolejí v zatáčkách jakou u aster.
On si člověk asi nevybere. Berlínské GT6N taky v zatáčkách řvou jak tur (ovšem jak je to s otočností podvozků, nevím), postupimská combina jakbysmet. A koleje tu mají též pěkně "vyžrané".

Napsal: 30.1.2006 0:16
od MOp
na to se neda odpovedet jinak - "v Hloubetine jsou kingove" (c) Absolut..

Napsal: 29.1.2006 23:55
od manil
Archibald píše:Nevim jak to bylo jindy,ale kolem té 12:20 na Lehovci to opravdu vypadalo,že větší šrumec byl kolem 9072 :lol: až potom co kachna odjela,strhla se pozornost zas na škodovku :)
jinak na to že to byl druhý den provozu s kaštanama bylo šotoušů dost a dost po celý trase,a kaštani samozřejmě vyjukaný
jo a nějaký dva dědkové se zarytě přesvědčovali,že jedou pendolinem :lol:
Já jsem se zase naopak někdy divil, jak někteří lidi na zastávkách byli vůči 14T tak apatyčtí, ale jiní byli zase zaujati, to je fakt.
9072 je taky elegán, bodejť by kolem ní nebyl takovej šrumec :wink:

Napsal: 29.1.2006 23:20
od Archibald
manil píše:Na kurzu před 14T byla 9072
Nevim jak to bylo jindy,ale kolem té 12:20 na Lehovci to opravdu vypadalo,že větší šrumec byl kolem 9072 :lol: až potom co kachna odjela,strhla se pozornost zas na škodovku :)
jinak na to že to byl druhý den provozu s kaštanama bylo šotoušů dost a dost po celý trase,a kaštani samozřejmě vyjukaný
jo a nějaký dva dědkové se zarytě přesvědčovali,že jedou pendolinem :lol:

Napsal: 29.1.2006 23:05
od Venca
pawel píše:...
-jo a celé to začalo tím, že jsem si sed zřejmě na sedačku po homelessovi, kterej tuším na výtoni vystupoval (byl extrémně špinavej + smrad); tohle se mi stalo snad vůbec poprvé (aspoň co vím), takže nic moc. jinak sedačky jsou pohodlné, to musím uznat.
Já jsem tam na Výtoni nastoupil a říkal jsem si, že je tam teda pěknej smrad, ale když na Václaváku jsem vystupova už to vyčáchlo.
Ty lidi co otvírali sedačky jsem taky viděl, ale potom měli po ptákách co si tam sedl ňákej chlap. :lol:

Napsal: 29.1.2006 21:58
od jara
manil píše: Na kurzu před 14T byla 9072
U nás se tomu řiká pořadí ale to je jedno.

Napsal: 29.1.2006 21:51
od manil
14T je designově velice pěkná, ale pořád je to jen delší, jinakvypadající Astra. Hned po nástupu na Přístavišti kolem 11:30 se začaly ozývat ty důvěrně známé zvuky mlácení podvozků a drcení kolejí v zatáčkách jakou u aster. Interiér je designově velice pěkný, ale poměrně nepraktický (široká sedadla v nesených článcích, málo místa všude...). Celkový dojem je ale kladný.
Na Lehovci kolem té 12:30, co tam 14T byla bylo plno fotících šotoušů a s řidičem se bavili nějací zástupci škodovky...
Na kurzu před 14T byla 9072

Napsal: 29.1.2006 21:20
od pawel
tak jsem se trefil, že nešlo o šotouše:)
jsem zvědav, co páni škodovkáři kujou co se 61. a další soupravy týče...

Napsal: 29.1.2006 20:54
od MOp
pawel píše:první článek byl z 80% okupován mopem + nějakejma fachmannama, který od pohledu neznám a vedli nějaký důležitý diskuse 8-)
jednalo se o experty z plzenske skodovky a zastupce k-reportu..

Napsal: 29.1.2006 19:40
od pawel
tak jsem se konečně svez - spoj v 17,36 z podolské vodárny a dále na vltavskou. několik postřehů:
-přímé úseky jsou luxus, oblouky na křižovatkách mi až tak tragický nepřišly, ale třeba v podjezdu těšnov se jelo doopravdy krokem.
-lidi byli typicky středoevropsky apatičtí, teda až na nějaký výjimky, mezi nima skupinka turistů odněkud z jihu, kteří se samozřejmě fotili:)
-dveře se zdály být ok
-lidi ve stř.článku otvírali sedačky. asi by to chtělo nějakej patent na zamykání :)
-další plocha pro kočárek by nebyla marná, jeli lidi s velkým letištním kufrem a paní s kočárkem a hned byly trošku komplikace. ale vyřešilo se to s úsměvem.
-první článek byl z 80% okupován mopem + nějakejma fachmannama, který od pohledu neznám a vedli nějaký důležitý diskuse 8-)
-jo a celé to začalo tím, že jsem si sed zřejmě na sedačku po homelessovi, kterej tuším na výtoni vystupoval (byl extrémně špinavej + smrad); tohle se mi stalo snad vůbec poprvé (aspoň co vím), takže nic moc. jinak sedačky jsou pohodlné, to musím uznat.

Napsal: 29.1.2006 17:39
od Archibald
já jako problém docela vidim ty jeden a půlový sedačky v NP článcích na bočnici u dveří-podle mě je to nesmysl-jeden je málo a dva jsou moc,takže kolikrát kdosi seděl u okna a druhý jednou pulkou na sedačce a druhou v uličce :lol:
lepší by podle mě bylo dát tam klasický sedačky pro jednoho,získal by se tim i větší prostor k stání