Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 29.1.2006 16:43

Ještě jeden postřeh: Na 2-sedačkách je (zaplaťpánbůh) dost místa pro nohy !

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 29.1.2006 16:40

Markýz píše:Ani bych se nedivil, že právě tahle zkouška stála za vznikem malé fámy, když mi pár lidí z Barrandova říkalo, že se těší na novou tramvaj, protože bude z kopce mnohem rychlejší.
Ti budou v provozu zase zklamaní :(
Autobus holt budil dojem rychlejšího přesunu, když se tak "hezky" třásl v hlubočepských zatáčkách, takže po něm pár lidí pořád teskní.

PS.: Díky adminovi za bleskovou odpověď.
Na jaře bude na Barrandově 14-denní výluka, tak si tihleti užijou... :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 29.1.2006 16:38

Any píše:Z Brndova dolu se zkouselo jet 60 km/h.
Hm, to je dost, ale s lidma se Barrandov bude asi sjíždět pořád jen tou pětatřicítkou, ať má Poršetra sliný brzdy, jaký chce...

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 29.1.2006 15:25

Zajímavé je, že má odklápěcí sedačky, takže v prostoru pod nimi se dají převážet různé náklady. Jinak myslím, že by nebyl problém posunout je o deset cenťáků dozadu. Co jsem viděl, stejně je tam vevnitř vzduch. Hodně by to zlepšilo průchodnost. Ale toho se asi nedočkáme.

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 29.1.2006 14:59

Problém s místem bude v tom, že i v normální astře/anitře/triu je v uličce hodně málo místa. Taky je problém když jsou kolem vás lidi, dostat se ke dveřím. 1,5sedačky tomuto stavu asi moc nepomohly. Postupně se mi ta tramvaj začíná líbit (asi si zvykám). Podle mě má kromě již zmíněných 1,5sedadel jen 1 problém a to jsou 1. dveře jen pro řidiče.

Uživatelský avatar
matus
Uživatel
Příspěvky: 68
Registrován: 09.11.2005 15:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matus » 29.1.2006 14:18

Tak jsem se s ni vcera vezl. Jizda super, pohodlna, bez natrasani a jinych problemu. Jizda oblouky mi pripadala az zbytecne pomala.
Co vsak vidim jako veliky problem, ze ta tramvaj je prakticky pouze pro sedici lidi. Stat tam totiz neni kde. Je to hodne podobne NP autobusum. Kdyz se postavite do ulicky mezi 1.5 - 2 sedacky, tak pokud nejste extremne vyhubli nikdo poza vas neprojde. V NP casti uz neni moc kam se postavit, nechcete-li stat ve dverich. Ve VP casti mezi lidi sedici proti sobe se neda moc projit natoz tam stat. Vodorovna madla pro drzeni nejsou kolmo nad ulickou nybrz vsunuta nad sedici lidi, takze jsou pouzitelna jenom pro opravdu vyssi lidi a i tak to neni nic pohodlne viset nad sedicimi. Zvisla madla nejsou u vsech sedadel, takze zustavaji jenom rucky na sedadlech pro drzeni. Rovnez vyseny schod vidim jako zdroj problemu. Jednak nekteri lide mozna budou mit problem pri nastupovani, ale spise se obavam, ze bude pusobit problemy pri vystupovani, kdy lide budou slapat do prazdna.
Jak rikam, tramvaj moc hezka, jezdi to hezky, ale vymena cestujicich na zastavkach bude tragicka. Bude trvat hodne dlouho a bude znamenat slusny napor na nervy a zkousku trpelivosti. Minimalne zmenseni 1.5 sedadel na klasicke by situaci hodne pomohlo. Vypocty jsem sice nevidel, ale silne pochybuji, ze by to znamenalo nejake extremni zvyseni napravovych tlaku a pokud ano, tak by se mel vyrobce nejspise zamyslet, jestli nekde neudelal poradnou chybu.

Uživatelský avatar
Vulture
Uživatel
Příspěvky: 51
Registrován: 18.9.2005 20:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vulture » 29.1.2006 12:12

Nevim jestli to tady bylo řečeno, ale největší problém u 14T vidím v tom, že není přístupná nevidomým, kteří stávají u prvních dveří (u zastávkového označníku).......

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 29.1.2006 11:57

Mimochodem,kolik by jich letos mělo přijít?
Zatím asi není nutné dělat kurzy pro více jak 25-30 řidičů,protože těch tramvají do konce roku bude v Motole tak 10 a to možná přeháním uvážím-li,že každá druhá bude asi po oživení dána do SA.
Zkušební provoz s lidma je povolen do 30.6.t.r. pak by se měla tramvaj do mrtě rozebrat a zkontrolovat opotřebení a pokud to bude OK,tak by mohla být homologována.Ale jaký bude postup,vzhledem k politickému prosazení co nejkratší doby pro první nasazení,si netrofám ani odhadovat.Pravdou je,že vozy T6 těch much měly opravdu výrazně více.U nich se dá říci,že nebýt dobrých depáků,tak snad ani nejezdí.

Bogy.B

Příspěvek od Bogy.B » 29.1.2006 11:23

MOp píše:nikoliv.

viz uvodnik:
V sobotu 28. a v neděli 29. ledna proběhne další den bez jízdních řádů. V tyto dny budou mít řidiči tramvají stanoveny pouze odjezdy a příjezdy z a do konečných zastávek. Cílem akce je zjistit optimální jízdní doby.
Porschetra jezdí téměř stejně, jen s menším zpožděním ...

MOp

Příspěvek od MOp » 29.1.2006 11:04

pawel píše:Jezdí se dneska už "s" jízdními řády? předem dík za odpovědˇ.
nikoliv.

viz uvodnik:
V sobotu 28. a v neděli 29. ledna proběhne další den bez jízdních řádů. V tyto dny budou mít řidiči tramvají stanoveny pouze odjezdy a příjezdy z a do konečných zastávek. Cílem akce je zjistit optimální jízdní doby.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 29.1.2006 11:00

Jezdí se dneska už "s" jízdními řády? předem dík za odpovědˇ.

@3632 tak ok, omlouvám se za bezpředmětnost svého příspěvku, smaž to, MOpe, danke zér
Naposledy upravil(a) pawel dne 29.1.2006 11:09, celkem upraveno 1 x.

Markýz
Uživatel
Příspěvky: 39
Registrován: 13.1.2006 10:08
Bydliště: Nedaleko cirkusové zastávky

Příspěvek od Markýz » 29.1.2006 10:39

Any píše:Z Brndova dolu se zkouselo jet 60 km/h.
Ani bych se nedivil, že právě tahle zkouška stála za vznikem malé fámy, když mi pár lidí z Barrandova říkalo, že se těší na novou tramvaj, protože bude z kopce mnohem rychlejší.
Ti budou v provozu zase zklamaní :(
Autobus holt budil dojem rychlejšího přesunu, když se tak "hezky" třásl v hlubočepských zatáčkách, takže po něm pár lidí pořád teskní.

PS.: Díky adminovi za bleskovou odpověď.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Dostane se 9111 na jiné linky?

Příspěvek od Petr » 29.1.2006 10:33

Markýz píše:Bude 14T nasazována do provozu s cestujícími i na přelomu února a března při výluce v Modřanech avizované v úvodníku PrT?
Neuvažuje se výhledově o jejím nasazení na jinou linku (nejspíš 12,13 nebo 14) v čase této výluky?

A kdy začne najíždět svou porci kilometrů vůz 9112?
Zatím bude nasazována (pokud poveze cestující) jen na linku 3, počítá se s ní i během výluky v Modřanech

MOp

Příspěvek od MOp » 29.1.2006 10:31

DavidD píše:to bude asi tim že máj automatický zavíraní dveří,to znamená že po nástupu lidí se sami cca 5s zavřou.je tam dole fotobuňka.Když znova se zmáčkne tlačítko tak se zase otevřou.
no hlavne zalezi na programu, jaky fíra zvoli..

Markýz
Uživatel
Příspěvky: 39
Registrován: 13.1.2006 10:08
Bydliště: Nedaleko cirkusové zastávky

Dostane se 9111 na jiné linky?

Příspěvek od Markýz » 29.1.2006 10:30

Bude 14T nasazována do provozu s cestujícími i na přelomu února a března při výluce v Modřanech avizované v úvodníku PrT?
Neuvažuje se výhledově o jejím nasazení na jinou linku (nejspíš 12,13 nebo 14) v čase této výluky?

A kdy začne najíždět svou porci kilometrů vůz 9112?

Odpovědět