Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Na jaře bude na Barrandově 14-denní výluka, tak si tihleti užijou...Markýz píše:Ani bych se nedivil, že právě tahle zkouška stála za vznikem malé fámy, když mi pár lidí z Barrandova říkalo, že se těší na novou tramvaj, protože bude z kopce mnohem rychlejší.
Ti budou v provozu zase zklamaní
Autobus holt budil dojem rychlejšího přesunu, když se tak "hezky" třásl v hlubočepských zatáčkách, takže po něm pár lidí pořád teskní.
PS.: Díky adminovi za bleskovou odpověď.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- Ostravák
- Uživatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 18.6.2005 16:11
- Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
- Kontaktovat uživatele:
Problém s místem bude v tom, že i v normální astře/anitře/triu je v uličce hodně málo místa. Taky je problém když jsou kolem vás lidi, dostat se ke dveřím. 1,5sedačky tomuto stavu asi moc nepomohly. Postupně se mi ta tramvaj začíná líbit (asi si zvykám). Podle mě má kromě již zmíněných 1,5sedadel jen 1 problém a to jsou 1. dveře jen pro řidiče.
Tak jsem se s ni vcera vezl. Jizda super, pohodlna, bez natrasani a jinych problemu. Jizda oblouky mi pripadala az zbytecne pomala.
Co vsak vidim jako veliky problem, ze ta tramvaj je prakticky pouze pro sedici lidi. Stat tam totiz neni kde. Je to hodne podobne NP autobusum. Kdyz se postavite do ulicky mezi 1.5 - 2 sedacky, tak pokud nejste extremne vyhubli nikdo poza vas neprojde. V NP casti uz neni moc kam se postavit, nechcete-li stat ve dverich. Ve VP casti mezi lidi sedici proti sobe se neda moc projit natoz tam stat. Vodorovna madla pro drzeni nejsou kolmo nad ulickou nybrz vsunuta nad sedici lidi, takze jsou pouzitelna jenom pro opravdu vyssi lidi a i tak to neni nic pohodlne viset nad sedicimi. Zvisla madla nejsou u vsech sedadel, takze zustavaji jenom rucky na sedadlech pro drzeni. Rovnez vyseny schod vidim jako zdroj problemu. Jednak nekteri lide mozna budou mit problem pri nastupovani, ale spise se obavam, ze bude pusobit problemy pri vystupovani, kdy lide budou slapat do prazdna.
Jak rikam, tramvaj moc hezka, jezdi to hezky, ale vymena cestujicich na zastavkach bude tragicka. Bude trvat hodne dlouho a bude znamenat slusny napor na nervy a zkousku trpelivosti. Minimalne zmenseni 1.5 sedadel na klasicke by situaci hodne pomohlo. Vypocty jsem sice nevidel, ale silne pochybuji, ze by to znamenalo nejake extremni zvyseni napravovych tlaku a pokud ano, tak by se mel vyrobce nejspise zamyslet, jestli nekde neudelal poradnou chybu.
Co vsak vidim jako veliky problem, ze ta tramvaj je prakticky pouze pro sedici lidi. Stat tam totiz neni kde. Je to hodne podobne NP autobusum. Kdyz se postavite do ulicky mezi 1.5 - 2 sedacky, tak pokud nejste extremne vyhubli nikdo poza vas neprojde. V NP casti uz neni moc kam se postavit, nechcete-li stat ve dverich. Ve VP casti mezi lidi sedici proti sobe se neda moc projit natoz tam stat. Vodorovna madla pro drzeni nejsou kolmo nad ulickou nybrz vsunuta nad sedici lidi, takze jsou pouzitelna jenom pro opravdu vyssi lidi a i tak to neni nic pohodlne viset nad sedicimi. Zvisla madla nejsou u vsech sedadel, takze zustavaji jenom rucky na sedadlech pro drzeni. Rovnez vyseny schod vidim jako zdroj problemu. Jednak nekteri lide mozna budou mit problem pri nastupovani, ale spise se obavam, ze bude pusobit problemy pri vystupovani, kdy lide budou slapat do prazdna.
Jak rikam, tramvaj moc hezka, jezdi to hezky, ale vymena cestujicich na zastavkach bude tragicka. Bude trvat hodne dlouho a bude znamenat slusny napor na nervy a zkousku trpelivosti. Minimalne zmenseni 1.5 sedadel na klasicke by situaci hodne pomohlo. Vypocty jsem sice nevidel, ale silne pochybuji, ze by to znamenalo nejake extremni zvyseni napravovych tlaku a pokud ano, tak by se mel vyrobce nejspise zamyslet, jestli nekde neudelal poradnou chybu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Mimochodem,kolik by jich letos mělo přijít?
Zatím asi není nutné dělat kurzy pro více jak 25-30 řidičů,protože těch tramvají do konce roku bude v Motole tak 10 a to možná přeháním uvážím-li,že každá druhá bude asi po oživení dána do SA.
Zkušební provoz s lidma je povolen do 30.6.t.r. pak by se měla tramvaj do mrtě rozebrat a zkontrolovat opotřebení a pokud to bude OK,tak by mohla být homologována.Ale jaký bude postup,vzhledem k politickému prosazení co nejkratší doby pro první nasazení,si netrofám ani odhadovat.Pravdou je,že vozy T6 těch much měly opravdu výrazně více.U nich se dá říci,že nebýt dobrých depáků,tak snad ani nejezdí.
Zatím asi není nutné dělat kurzy pro více jak 25-30 řidičů,protože těch tramvají do konce roku bude v Motole tak 10 a to možná přeháním uvážím-li,že každá druhá bude asi po oživení dána do SA.
Zkušební provoz s lidma je povolen do 30.6.t.r. pak by se měla tramvaj do mrtě rozebrat a zkontrolovat opotřebení a pokud to bude OK,tak by mohla být homologována.Ale jaký bude postup,vzhledem k politickému prosazení co nejkratší doby pro první nasazení,si netrofám ani odhadovat.Pravdou je,že vozy T6 těch much měly opravdu výrazně více.U nich se dá říci,že nebýt dobrých depáků,tak snad ani nejezdí.
Porschetra jezdí téměř stejně, jen s menším zpožděním ...MOp píše:nikoliv.
viz uvodnik:
V sobotu 28. a v neděli 29. ledna proběhne další den bez jízdních řádů. V tyto dny budou mít řidiči tramvají stanoveny pouze odjezdy a příjezdy z a do konečných zastávek. Cílem akce je zjistit optimální jízdní doby.
nikoliv.pawel píše:Jezdí se dneska už "s" jízdními řády? předem dík za odpovědˇ.
viz uvodnik:
V sobotu 28. a v neděli 29. ledna proběhne další den bez jízdních řádů. V tyto dny budou mít řidiči tramvají stanoveny pouze odjezdy a příjezdy z a do konečných zastávek. Cílem akce je zjistit optimální jízdní doby.
Ani bych se nedivil, že právě tahle zkouška stála za vznikem malé fámy, když mi pár lidí z Barrandova říkalo, že se těší na novou tramvaj, protože bude z kopce mnohem rychlejší.Any píše:Z Brndova dolu se zkouselo jet 60 km/h.
Ti budou v provozu zase zklamaní
Autobus holt budil dojem rychlejšího přesunu, když se tak "hezky" třásl v hlubočepských zatáčkách, takže po něm pár lidí pořád teskní.
PS.: Díky adminovi za bleskovou odpověď.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dostane se 9111 na jiné linky?
Zatím bude nasazována (pokud poveze cestující) jen na linku 3, počítá se s ní i během výluky v ModřanechMarkýz píše:Bude 14T nasazována do provozu s cestujícími i na přelomu února a března při výluce v Modřanech avizované v úvodníku PrT?
Neuvažuje se výhledově o jejím nasazení na jinou linku (nejspíš 12,13 nebo 14) v čase této výluky?
A kdy začne najíždět svou porci kilometrů vůz 9112?
Dostane se 9111 na jiné linky?
Bude 14T nasazována do provozu s cestujícími i na přelomu února a března při výluce v Modřanech avizované v úvodníku PrT?
Neuvažuje se výhledově o jejím nasazení na jinou linku (nejspíš 12,13 nebo 14) v čase této výluky?
A kdy začne najíždět svou porci kilometrů vůz 9112?
Neuvažuje se výhledově o jejím nasazení na jinou linku (nejspíš 12,13 nebo 14) v čase této výluky?
A kdy začne najíždět svou porci kilometrů vůz 9112?