Smurfx a I.am.good: mě by zajímalo co jste kdy dokázali udělat, chytráci. Asi to tady pořádně nečtete, když se pořád musí opakovat dokola že za vnitřní uspořádání si může Praha sama, a že žádná zahraniční tramvaj Vámi citovaná by v pražském provozu neobstála a nesplnila by požadavky na nápravové tlaky, výkon a brzdy. Až budou prachy na pořádné tratě a na údržbu, tak se ty zahraniční megabrusy budou moct klidně koupit. Praha si z politických důvodů vybrala Škodu a z ekonomických důvodů levnější koncepci s neotočnými podvozky, přitom Inekon nabízel (na papíru) mnohem lepší řešení s typem Superior, ten je ale zase o něco dražší.Smurfx píše:Přesně tak. Jestli tohle čte pan Tarant (nebo jak se jmenuje ten člověk, odpovědný za dodávky 14T do Prahy), tak je asi smutný. Nic jiného však na 14T skutečně říct nejde.
14T a 16T je prostě tramka stavěná pro naše podmínky podle určitého zadání, a musí tam být (jako všude) určitý kompromis. Jestli se Vám to nelíbí, tak běžte vyměnit Taranta, ale pochybuji že vůbec víte co takové řízení projektu obnáší. Byl bych hodně zvědavý na výsledek Vaší práce...