Abych řekl pravdu, tohle se mi vůbec nelíbí. Pražská 14T je pěkná mimo jiné také díky kompletně stříbrném čelu se zajímavými prolisy. Tohle vypadá jako pojízdná nemocnice. Doufám že si tuhle úpravu někdo nevydupeMarek píše:Na rychlo jedna vizualizace. Pro srovnání viz třeba sem: Pražská 14T na prazsketramvaje.cz
Škoda 15T ForCity
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vizualizace
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2042
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Od chvíle, co ta tramvaj přišla do Prahy jsme v kontaktu se zodpovědnými. Jenže na naše názory se hledí skrz prsty... Více tadyI.am.good píše:Ty wole, to je fakt krásný.......
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Vizualizace
Na rychlo jedna vizualizace. Pro srovnání viz třeba sem: Pražská 14T na prazsketramvaje.czPetr píše:Souhlas, ale uznej, že mít v Praze to co je modré červené by podstatně změnilo vzhled té tramvaje, včetně úpravy čela.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Nevim no, mně se zase víc zamlouvá tak pražská varianta. 16T pro Wroclav mi připadá taková moc nemocniční. Schválně, za jak dlouho tam začnou lidi nadávat na uspořádání jako v Praze.9001 píše:Já si nemůžu pomoct,ale takhle ta 14T,vlastně 16T vypadá daleko líp,než s pražským náterem.
BTW. jak je řešen střední článek? Je tam taky tak úzký průchod jako v pražském hnaném v 14T nebo to je díky absenci motorů lepší?
Tak to se budu dost hádat, velmi mnoho lokomotiv ČD právě v poslední době NEMÁ žlutou viz. např. http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/140011.jpg (černá + červená)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363660.jpg (černá a není to špína)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363656.jpg (lokomotiva čerstvě po laku, určitě to není špína)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363569.jpg (lokomotiva po laku, šedý pantograf - jako v tom Polsku na 16T)
Tak jak to tedy je
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363660.jpg (černá a není to špína)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363656.jpg (lokomotiva čerstvě po laku, určitě to není špína)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363569.jpg (lokomotiva po laku, šedý pantograf - jako v tom Polsku na 16T)
Tak jak to tedy je
Dle norem pro vedení proudu se ale používá pro + červená a pro - modrá barva ... žlutá jen v kombinaci se zelenou, což ale značí zem, čili na pantograf nepoužitelnéVulture píše:Je to proto, že pantograf vede elektrický proud, musí být označen výraznou barvou! DU nedovoluje ani u historických vozidel jinou barvu než žlutou, až na vyjímky (červený 6102). Je to pro celou ČR včetně ČD.
Jinak barvičky 16T jsou mnohem lepší než pražské 14T ...
není to jen DPP, ale celá ČR - zřejmě nějaká regule DÚ.
asi tak má být pantograf "viditelnější" nebo žlutá značí nebezpečí, jiný důvod nevidím, každopádně je to pitomost, když se stejně za chvíli zašpiní.
jinak se mi moc líbí nátěr 16T a osobně bych ho bral i pro prahu (bílý pruh by navíc signalizoval určitou kontinuitu s T6/KT a vůbec příbuznost k podniku)
asi tak má být pantograf "viditelnější" nebo žlutá značí nebezpečí, jiný důvod nevidím, každopádně je to pitomost, když se stejně za chvíli zašpiní.
jinak se mi moc líbí nátěr 16T a osobně bych ho bral i pro prahu (bílý pruh by navíc signalizoval určitou kontinuitu s T6/KT a vůbec příbuznost k podniku)